Je reist nog steeds zoveel dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vlieg zeer regelmatig vanaf Eindhoven... vorige week ook alEn maandag kom ik er ook weer op terug
en we vliegen morgen toch pas om 7 uur, dus dan was je allang weggeweest
Ben er maandag om 9 uur 's ochtends
ik zou zweren dat ik tegen m'n ex aan het praten wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
ToT ken ik niet en Feist heb ik nog nooit gelezen. Ben op dit moment weer in mijn Pratchett fase en luister vooral naar foute Powermetal op dit moment (normaal Prog. Rock / Prog. Metal).
Dus, laat ik mij maar verassen. Ik zal ToT eens opzoeken.
Is dat positief?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou zweren dat ik tegen m'n ex aan het praten was
Heb je de Sky One (britse zender) mini series gezien van The Light fantastic en Hogfather?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een paar maanden terug mijn 18-jarige broertje met Pratchett besmet en zelfs blieblie is er nu in begonnen
nee, ik ben niet zoooo extreem hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je de Sky One (britse zender) mini series gezien van The Light fantastic en Hogfather?
Er staat mij iets van bij ja. Maar ik kan even niet op de naam komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, niet per definitie negatief
Maar jullie zullen elkaar wel kennen gok ik
Zelfs mijn vriendin is door die 2 series begonnen aan Pratchett. Ze zijn echt heel goed en leuk gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik ben niet zoooo extreem hoor
http://fotoboek.fok.nl/surreonquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er staat mij iets van bij ja. Maar ik kan even niet op de naam komen. Enlighten me
.
ja, maar ies lang geleden allemaal he!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat you ex? En is hij half spaans? Wat een eppo dn urste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |