Je reist nog steeds zoveel dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vlieg zeer regelmatig vanaf Eindhoven... vorige week ook alEn maandag kom ik er ook weer op terug
en we vliegen morgen toch pas om 7 uur, dus dan was je allang weggeweest
Ben er maandag om 9 uur 's ochtends
ik zou zweren dat ik tegen m'n ex aan het praten wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
ToT ken ik niet en Feist heb ik nog nooit gelezen. Ben op dit moment weer in mijn Pratchett fase en luister vooral naar foute Powermetal op dit moment (normaal Prog. Rock / Prog. Metal).
Dus, laat ik mij maar verassen. Ik zal ToT eens opzoeken.
Is dat positief?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou zweren dat ik tegen m'n ex aan het praten was
Heb je de Sky One (britse zender) mini series gezien van The Light fantastic en Hogfather?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een paar maanden terug mijn 18-jarige broertje met Pratchett besmet en zelfs blieblie is er nu in begonnen
nee, ik ben niet zoooo extreem hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je de Sky One (britse zender) mini series gezien van The Light fantastic en Hogfather?
Er staat mij iets van bij ja. Maar ik kan even niet op de naam komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, niet per definitie negatief
Maar jullie zullen elkaar wel kennen gok ik
Zelfs mijn vriendin is door die 2 series begonnen aan Pratchett. Ze zijn echt heel goed en leuk gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik ben niet zoooo extreem hoor
http://fotoboek.fok.nl/surreonquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er staat mij iets van bij ja. Maar ik kan even niet op de naam komen. Enlighten me
.
ja, maar ies lang geleden allemaal he!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat you ex? En is hij half spaans? Wat een eppo dn urste.
mwehehehe, ik denk dat dat hier ook het geval is. 2011 wel te verstaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Tuurlijkis leuk!
Maar de volgende reis is pas weer in de zomervakantie...
Hier ook. Mijn vakantiegeld zit in mijn autoquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwehehehe, ik denk dat dat hier ook het geval is. 2011 wel te verstaan
Dat trek ik echt niet... moet af en toe gewoon even wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwehehehe, ik denk dat dat hier ook het geval is. 2011 wel te verstaan
zelfs dat kunnen we niet betalenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier ook. Mijn vakantiegeld zit in mijn auto.
Ga je toch op fietsvakantie op Schiermonnickoog.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfs dat kunnen we niet betalen
jaloeziequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat trek ik echt niet... moet af en toe gewoon even weg
Deze zomer wordt het hopelijk summer school in IJsland als ik ben toegelaten en als het goed is naar festival in Polen met bijbehorende roadtrip
heb ik vorige zomer gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je toch op fietsvakantie op Schiermonnickoog.
Ja meld.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaloezie
Ik wil nog een keer een rondje Rusland doen voordat ik kinderen krijg.
Maar probeer daar amar eens iemand warm voor te krijgen
met jou op vakantie gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja meld.
Verboden zone bij Tsjernobyl.
Daar heb je mooie foto's van op het web.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja meld.
Verboden zone bij Tsjernobyl.
da's toch niet echtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar heb je mooie foto's van op het web.
Dit is een toffe repo: http://www.benlovejoy.com/journeys/chernobyl/index.htmlquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar heb je mooie foto's van op het web.
voormalige sovjetunie, whateverquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk is dat Oekraine, maar goed.
Ik denk dat we de helft allebei daarna niet meer weten van het zuipenquote:
we zouden best lol hebben thoughquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat we de helft allebei daarna niet meer weten van het zuipen.
Kan J. niet bij jullie in de mailbox kijken? Stomme vraag misschien maar ik zou dat effe checken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Net mijn verweer doorgemaild naar mijn collega die ook ontslagen is. Weet hij gelijk dat J een jaar geleden al van plan was hem te ontslaan.En hij weet dat zijn maat(mijn collega die mag blijven) dat ook al een jaar wist.
![]()
Morgen is het gezellig op het werk.
Gmailquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan J. niet bij jullie in de mailbox kijken? Stomme vraag misschien maar ik zou dat effe checken.
En hoezo is het morgen pas gezellig?? Is S. er vandaag niet?
S. is naar de rechtsbijstand?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
GmailHij is naar de rechtsbijstand vandaag.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef r8ality het volgende:
Aaaawwwww.
.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto/2009/03/lievvvvv.html
wtf?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef r8ality het volgende:
Aaaawwwww.
.
Graagquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaloezie
Ik wil nog een keer een rondje Rusland doen voordat ik kinderen krijg.
Maar probeer daar amar eens iemand warm voor te krijgen
Zo lelijk dat ze lief zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef r8ality het volgende:
Aaaawwwww.
.
Peking is wel cool, vies maar cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
meenemenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef r8ality het volgende:
Pluizige bosuils.
Overigens hebben we in ons tuinvierkantje (hebben we een paar, gebouw is 2 lange gangen met loodrechte verbindingsstukken), 2 nijns zitten. Waren ooit van biologie, nu kijkt er vrijwel niemand naar om.
Als er een god bestaat, heeft hij/zij iig humor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
een mooi iets toch, de natuur
[ afbeelding ]
Moeten we wel hele goede vriendinnetjes worden als we helemaal naar Peking willenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moeten we maar es vriendinnetjes gaan worden
Nijns kunnen ook heul lillek doenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als er een god bestaat, heeft hij/zij iig humor.
Mag ik dan ook mee. V. lijkt dat namelijk niet leuk, maar mij wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Moeten we wel hele goede vriendinnetjes worden als we helemaal naar Peking willen
Gelei van gemalen meuk jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mits 7 uur gekookt en overgoten met een ranzig sausje
Ik ken meer nijns die kat jagen dan andersom.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nijns kunnen ook heul lillek doen. Maar vechten wordt het wel ja
.
Vogelbekdiersquote:
Jij bent te oud en drinkt nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mee. V. lijkt dat namelijk niet leuk, maar mij wel.
Precies. Kijk maar naar mij. Meer humor kan hij/zij niet hebben om mij de wereld op te helpen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als er een god bestaat, heeft hij/zij iig humor.
* Levi wijzigt fok-wachtwoord en logt voorgoed uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Terugscrollen en weer in de lach schietenquote:
Awquote:
't is net een kleuter die de bontjas van z'n moeder aan heeftquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Terugscrollen en weer in de lach schieten.
Dom beest.
Brengt vast meer rust in de tentquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mee. V. lijkt dat namelijk niet leuk, maar mij wel.
het is een fucking konijn, wat verwacht jequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Aw.
Toch ziet ie er ook een bietje dom uit.
"Does anyone know how to get a chick out of a VCR?"quote:
Gedrochtsquote:
prachtigquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:58 schreef r8ality het volgende:
Iets teveel jonge klare?.
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_jantje_smit.html
Joeghei, oma mag mee.quote:
Dat zijn echt toverballenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
wij presenteren u:
[ afbeelding ]
de baby kaketoe!
wat zijn die dingen lelijk als babyquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
Hier een shot van ons eigen Kuiken (ooit):
[ afbeelding ]
Resultaat:
[ afbeelding ]
Net mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zijn die dingen lelijk als baby
Het zit wel diep hè?quote:
WTF!quote:
baby roodborstjequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
WTF!
Bolletje.
Waar heb ik ineens last van? Wie heeft die vrouwelijke hormoons in mijn thee gedaan? Hè?
Naja, ik word hier structureel als saaie doos neergezet. Echt leuk is dat niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het zit wel diep hè?. Kom eens van die kast af
.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef Levitation het volgende:
Baby konijntjes zijn ook heel erg lelijk als ze net geboren zijn.
Baby cavia's daarentegen zijn meteen behaard en lopen ook direct, die zijn zo schattig.
kom je bijmij spelen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, ik word hier structureel als saaie doos neergezet. Echt leuk is dat niet.![]()
En ik ben helemaal niet saai. Ik zuip alleen niet.![]()
Ik zit op mijn werk.quote:
wat is 't? Sollicitatiefrustratie?quote:
Puppy'squote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef Levitation het volgende:
Baby cavia's daarentegen zijn meteen behaard en lopen ook direct, die zijn zo schattig.
[ afbeelding ]
![]()
neequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:07 schreef Inu het volgende:
Zijn alle kuikens niet gewoon lelijk?...
krijg het caafplaatje niet gefikstquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
wat is 't? Sollicitatiefrustratie?
Die dingen zijn altijd stom groot of klein.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef Levitation het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die dingen zijn altijd stom groot of klein.![]()
Onze buurman heeft +/- 50 uilen en gebruikt cavia's als voer. Soms komt de kat aanlopen met z'n beest in z'n bek.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Puppy's
[ afbeelding ]
Heb ook nog ergens een foto waar ik onze sheltie pup in mn hand hou en dat hij gewoon in 1 hand past
Mijn aanmelding is ook nog wat onzeker, er blijkt ook iemand jarig te zijn op die dag, alleen ik weet nog niet of hij het ook die dag viert... ik hou jullie op de hoogtequote:
Lijkt me niet handig met bierquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
9,5 jaar geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan ik hier ook afzeggen of moet dat via e-mail?
Wij hadden ook zo'n matriarchmamacavia, en die liep met een sliert van 10 cavia's achter haar aan door de tuin. En soms door de tuin van de buren als het mama lukte om te ontsnappen.quote:
Een komkommer met een rok aan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij hadden ook zo'n matriarchmamacavia, en die liep met een sliert van 10 cavia's achter haar aan door de tuin. En soms door de tuin van de buren als het mama lukte om te ontsnappen.![]()
Dan rokken we met een komkommer een spoor over straat, naar onze tuin en legden de komkommer bij het eindpunt. Moeders en haar aanhang waren dan altijd in no time weer terug.
sorry, waar heb je last van?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef Juup© het volgende:
Morgen ben ik al 2 weken aan het stuiteren e.d., is niet normaal meer
Zitten wij nu in hetzelfde vliegtuig morgen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:22 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
dat lijken wel van die russische matroesjkas!
Pak een seresta.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef Juup© het volgende:
Morgen ben ik al 2 weken aan het stuiteren e.d., is niet normaal meer
Er mist een t in rokken. Moet "trokken" zijn.quote:
Overprikkeling, chaos in mijn hoofd, ADHD eigenschappen, audio/visuele overprikkeling.quote:
Zou het?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er mist een t in rokken. Moet "trokken" zijn.
Ik weet het bij jou nooit. Uit voorzorg reageer ik maar serieus.quote:
Is dat geen bericht van een paar maanden geleden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef Levitation het volgende:
Auto van getuige opengeknipt na aanrijding
vliegtuig?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Zitten wij nu in hetzelfde vliegtuig morgen?
Dat gebeurd vakerquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef Levitation het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet het bij jou nooit. Uit voorzorg reageer ik maar serieus.
Ah, vliegen gaat snellerquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
vliegtuig?
wij gaan met 5 man door de kanaaltunnel, dus dat lijkt me sterk.
wat ga je doen in london? Wij gaan een vriend van ons opzoeken die daar woont en werkt.
Dat dacht ik ook in eerste instantie, maar volgens mij is het wel een nieuw bericht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Is dat geen bericht van een paar maanden geleden.
het vliegen zelf wel. De totale reis zal voor jou iets langer zijn ivm wachttijden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ah, vliegen gaat sneller
Wij gaan vriendin opzoeken die daar woont en studeert en jarig is dit weekend
Ik heb altijd begrepen dat die lasdoppen beter/veilger waren dan lasklemmen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef Juup© het volgende:
Geknetter bij stopcontact is ook opgelost. Ben gisteravond in het donker gaan kijken waar het knetterde/vonkte en kwam er achter dat er een slechte verbinding in een lasdop zat. Lasdop
[ afbeelding ]
vervangen door Wago lasklem
[ afbeelding ]
en nu is het probleem opgelost
Waarom zitten er lasdoppen achter het stopcontact?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef Juup© het volgende:
Geknetter bij stopcontact is ook opgelost. Ben gisteravond in het donker gaan kijken waar het knetterde/vonkte en kwam er achter dat er een slechte verbinding in een lasdop zat. Lasdop
[ afbeelding ]
vervangen door Wago lasklem
[ afbeelding ]
en nu is het probleem opgelost
jah, hij kan gewoon niet eerder. Geeft toch niks?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:32 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, SQ, ik dacht dat die fransoos gisteren of eergisteren zou komen. Maar tis dus volgende week pas?
Scheelt dat zoveel ja? Vliegtuig vs. Trein naar Parijs was namelijk redelijk equal qua tijd (trein wel duurder, maar vliegtuig mochten we niet businessclassquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
het vliegen zelf wel. De totale reis zal voor jou iets langer zijn ivm wachttijden.
Wij zitten binnen 5 uur bij hem in het apartement rockband te spelen.
bovendien zijn de kosten ook een stukje lager (zeg 40 euro pp retour)
Dat heb ik ook vernomen van onze elektra man.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat die lasdoppen beter/veilger waren dan lasklemmen?
Dat is idd ook wel apart, lus het dan in het stopcontact doorquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom zitten er lasdoppen achter het stopcontact?
afzeggerts:quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Scheelt dat zoveel ja? Vliegtuig vs. Trein naar Parijs was namelijk redelijk equal qua tijd (trein wel duurder, maar vliegtuig mochten we niet businessclass).
Geeft wel!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, hij kan gewoon niet eerder. Geeft toch niks?
Moet Lonneke werken ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
afzeggerts:
Lonneke
Tijn en Veer
Marijke en Sandert
Voor ons is het maar 60 euro pp, dus valt wel meequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
het vliegen zelf wel. De totale reis zal voor jou iets langer zijn ivm wachttijden.
Wij zitten binnen 5 uur bij hem in het apartement rockband te spelen.
bovendien zijn de kosten ook een stukje lager (zeg 40 euro pp retour)
Oud huis, opbouw stopcontacten op lasdoos dmv grondplaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom zitten er lasdoppen achter het stopcontact?
Zitter er fokkers tussen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
afzeggerts:
Lonneke
Tijn en Veer
Marijke en Sandert
Ik? Niets. Volkswagen welquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef amaranta het volgende:
Anthraxx, wat heb jij in Mexico gemaakt?
Ah, ok.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oud huis, opbouw stopcontacten op lasdoos dmv grondplaatomdat de lasdoos van een klein formaat is en van bakeliet
Tot aan de jaren 70 zijn er lasdozen van een kleiner formaat dan de huidige gebruikt en daar kon/kun je geen inbouw wcd in plaatsen dus moest het dmv een grondplaat als opbouw
nee, lon ging naar een of ander vaag festival, Fee en Marijke zijn allebei de 18e jarigquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet Lonneke werken ofzo?.
En die andere 4, heeft dat niet met elkaar te maken?
Anders stuur je gewoon naar de leukste 2 dat de andere 2 niet komen. Kunnen ze dan alsnog niet, draai je het om.
Dat is al jaren achterhaald. Als de doppen beter waren dan de klemmen hadden ze geen goedkeuring gekregen. Ik vind de klemmen persoonlijk lekkerder werken en makkelijk weg te stoppen in een lasdoos. Maar er zijn ook monteurs die er precies anders over denken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat die lasdoppen beter/veilger waren dan lasklemmen?
Persoonlijk vind ik die doppen kutdingen, maar goed.
Ahquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, lon ging naar een of ander vaag festival, Fee en Marijke zijn allebei de 18e jarig
Is niet mogelijk als de lasdoos tevens als centraaldoos gebruikt wordt voor twee groepen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is idd ook wel apart, lus het dan in het stopcontact door.
Als dit een koophuis was had ik ook al die oude zooi inclusief bedrading vervangen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ah, ok.We hebben al die ouwe meuk vervangen.
Had me een hoop gekloot gescheeld als ik dat had gewetenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is al jaren achterhaald. Als de doppen beter waren dan de klemmen hadden ze geen goedkeuring gekregen. Ik vind de klemmen persoonlijk lekkerder werken en makkelijk weg te stoppen in een lasdoos. Maar er zijn ook monteurs die er precies anders over denken.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
groezrock staat er in het mailtje. En ze vindt ons stomme sukk0ls
Groezrockquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
groezrock staat er in het mailtje. En ze vindt ons stomme sukk0ls
Doppen zijn klote omdat je meer werk aan je bedrading hebt (in elkaar draaien e.d.). Verder maakt het geen zak uit denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is al jaren achterhaald. Als de doppen beter waren dan de klemmen hadden ze geen goedkeuring gekregen. Ik vind de klemmen persoonlijk lekkerder werken en makkelijk weg te stoppen in een lasdoos. Maar er zijn ook monteurs die er precies anders over denken.
Dat vind ik dus het voordeel van de klemmen. Een lasdop kan maximaal 3 tot 4 draden (afhankelijk van de gebruikte dikte) bevatten, een wago lasklem kan tot 8 draden gaan indien noodzakelijk en dan heb je dus idd niet de extra doorlussing nodig dmv een extra draad vanuit de lasdop naar een andere lasdop.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Had me een hoop gekloot gescheeld als ik dat had geweten.
Had ik ook een stuk netter kunnen werken, nu moest ik elke keer een redelijk stuk draad uit de inbouwdoos laten steken omdat je anders die draden niet meer om elkaar heen getwist krijgt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:52 schreef Levitation het volgende:
Blegh. Net een banaan gegeten en nu is het oorlog in mijn buik.
[/klaag]
Geen lasklemmen bij groenen kopen Levi, die zijn kut. Net als de verfrollen van groenen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:52 schreef Levitation het volgende:
Blegh. Net een banaan gegeten en nu is het oorlog in mijn buik.
[/klaag]
Aan die Peugeot te zien heeft ie verekkes mazzel gehad...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef Levitation het volgende:
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat ik iedere dag buikpijn heb en de huisarts het afdoet met "zal wel spastische darm zijn, nog een fijne dag verder."quote:
vind ik ook, stomme afzeggersquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tsssssssssss. Jullie feestje is vast veeeeeeeel leuker en gaver
Ik las groenten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Geen lasklemmen bij groenen kopen Levi, die zijn kut. Net als de verfrollen van groenen.
ja, misschien eens een andere arts proberen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat ik iedere dag buikpijn heb en de huisarts het afdoet met "zal wel spastische darm zijn, nog een fijne dag verder."Misschien moet ik toch meer gaan pushen bij de huisarts voor een doorverwijzing naar een specialist, maar ik heb niet de indruk dat hij gelooft dat ik écht pijn heb.
Het is oorlog in dr buik, ze gaat niet naar Groenen toch...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Geen lasklemmen bij groenen kopen Levi, die zijn kut. Net als de verfrollen van groenen.
Slechte arts.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat ik iedere dag buikpijn heb en de huisarts het afdoet met "zal wel spastische darm zijn, nog een fijne dag verder."Misschien moet ik toch meer gaan pushen bij de huisarts voor een doorverwijzing naar een specialist, maar ik heb niet de indruk dat hij gelooft dat ik écht pijn heb.
Misschien wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, misschien eens een andere arts proberen?
Zuid-Afrika ook. Zou je deze geimporteerd krijgen? http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Citi_Golfquote:
Welke HA heb je dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien wel.Maar mijn vorige huisarts was ook al zo'n prutser en eigenlijk ben ik het vertrouwen in "de huisarts" onderhand een beetje kwijt.
Die met de 1.6 motor wel, de rest denk ik niet ivm de emissie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zuid-Afrika ook. Zou je deze geimporteerd krijgen? http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Citi_Golf
is dat inclusief openbaar vervoer naar london? da's best goeiekoop dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Voor ons is het maar 60 euro pp, dus valt wel meeen we hebben alledrie geen auto, dus het kan ook niet echt anders...
- Importerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die met de 1.6 motor wel, de rest denk ik niet ivm de emissie.
Jup, we hebben ook een ongelooflijk nare vlucht terug om 7 uur 's ochtends, maar die was maar 10 euro incl belastingquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:02 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
is dat inclusief openbaar vervoer naar london? da's best goeiekoop dan.
lease-auto's zijn wat dat betreft best handig: je hoeft geen brandstof meer te betalen.
BB: de trein naar parijs is een thalys, dus die rijdt een stukje 200km per uur. hoe zit het met de kosten voor een retourtje? Is dat vergelijkbaar met het vliegtuig? Auto is gratis, dus die gaat even niet mee in de vergelijking.
Dat mag niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
- Importeren
- Interieur en achterlichten eruitslopen
- Dat vervangen door de oude variant
- Chassisnummer overtikken van sloop Golf 1
- Laten keuren.
Die Mexicanen waren zo blij dat ze Kevers mochten bouwen, op elk component en onderdeel staat met koeienletters "HECHO EN MEXICO". Zelfs op het interieur lampje dat aangaat als je de deur open doetquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zuid-Afrika ook. Zou je deze geimporteerd krijgen? http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Citi_Golf
Ik heb toen 1ste klasse gehad, was geloof ik 370 euro retourtje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:02 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
is dat inclusief openbaar vervoer naar london? da's best goeiekoop dan.
lease-auto's zijn wat dat betreft best handig: je hoeft geen brandstof meer te betalen.
BB: de trein naar parijs is een thalys, dus die rijdt een stukje 200km per uur. hoe zit het met de kosten voor een retourtje? Is dat vergelijkbaar met het vliegtuig? Auto is gratis, dus die gaat even niet mee in de vergelijking.
Zou leuk zijn als Kruidvat eens met zo'n actie komt voor de Thalysquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb toen 1ste klasse gehad, was geloof ik 370 euro retourtje.
Maar dat ding stopt ook nog ff in Brussel hé. Kost ook tijd.
Ik heb dat kaartje overigens niet betaald. Mijn toenmalige baas.
vd Sande in Waalre. Op zich een hele vriendelijke man, maar ik heb niet de indruk dat hij echt actie wil ondernemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Welke HA heb je dan?
In Aalst zit echt een goeie.
En vaak zijn er aanbiedingen. Laatste keer voor een tientje heen en voor 25 euro terug gegaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:07 schreef bleiblei het volgende:
Oh! en je moet opstappen in Rotterdam. Dat sucks ook wel.
Maar het was wel tof om een keertje te doen.
2de klasse is +/- 70 euro enkele reis. Van Rotterdam naar Parijs.
Er mag zoveel nietquote:
¤264,- retourtje voor 2 personenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
En vaak zijn er aanbiedingen. Laatste keer voor een tientje heen en voor 25 euro terug gegaan.
Kijk maar eens op http://www.nshispeed.nl/ of http://www.tgv-europe.nl.
Dan kan je beter een golf 4 jatten en een Golfje 1 kopen en bouwen maar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet. Als je ze hier legaal importeert betaal je je scheel aan BPM en aan benzine. Anders issie belastingvrij en kun je er LPG infrotten
.
Verder gaat het wel goed met jou?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef r8ality het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)mammie_is_lievv.html
Nog meer pluizige lievigheid.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan kan je beter een golf 4 jatten en een Golfje 1 kopen en bouwen maar.
Neequote:
Ik heb willekeurig iets ingevuld voor doordeweekse dagen in april en kom op E168.quote:
Vanaf Dusseldorf... sbest ver weg en is niet gratis met OVquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef r8ality het volgende:
Mijn pa vliegt zondag voor 50 euro ofzo naar Goteborg.
Je moet er een Fabia bij jatten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef r8ality het volgende:
[..].
Hoe wil je alles van die Golf 1 op het Golf 4 chassis krijgen? Ding is zowiezo 20cm langer ofzo.
quote:the Citi Golf received a new dashboard lifted from the ¦koda Fabia.
Ik had 22 april gekozen dacht ik, 's morgens vertrekken en in Parijs aankomenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb willekeurig iets ingevuld voor doordeweekse dagen in april en kom op E168.
Is dus wel doordeweeks en op rottige tijden (laat aankomen in parijs en vroeg weer weg).
bij dit soort dingen ben je in weekenden goedkoper uit dan door de week.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb willekeurig iets ingevuld voor doordeweekse dagen in april en kom op E168.
Is dus wel doordeweeks en op rottige tijden (laat aankomen in parijs en vroeg weer weg).
Dat zal ik onthoudenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
bij dit soort dingen ben je in weekenden goedkoper uit dan door de week.
Toen wij op huwelijksreis in Mexico waren heeft mijn ook als een of ander japaner fotos zitten maken van verschillende kevers.quote:
Oldtimers zijn duur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:44 schreef r8ality het volgende:
Lol. Duurste uitvoering van de CitiGolf kost 8200 euro. Plus BPM en transport en keuring zit je iets boven de 10.000 euro. Voor een nieuwe Golf 1.
jammergenieg krijg je die nederland niet binnen, omdat hij niet aan de veiligheids- en uitstooteisen voor nieuwe auto's voldoet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:44 schreef r8ality het volgende:
Lol. Duurste uitvoering van de CitiGolf kost 8200 euro. Plus BPM en transport en keuring zit je iets boven de 10.000 euro. Voor een nieuwe Golf 1.
Geef ze dan ook een keer eten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
het is weer miew meeew miauw kwartier
ze willen graag naar buitenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
De pantoffels?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:34 schreef Inu het volgende:
Lelijke schoenen zijn verkocht en verstuurd
Dat vermoeden heb ik ook ja. Geen punt. Importeren in Engeland/Zweden en daarna naar NLquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:15 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
jammergenieg krijg je die nederland niet binnen, omdat hij niet aan de veiligheids- en uitstooteisen voor nieuwe auto's voldoet.
neger meneer,quote:
Het is maar goed dat jij onze kat niet hebt. Als die geen blikvoer krijgt rond 18.00 blijft ze jammeren totdat je:quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt um zelf verwend met blikvoer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij onze kat niet hebt. Als die geen blikvoer krijgt rond 18.00 blijft ze jammeren totdat je:
- naar bed gaat
- beest buiten pleurt
- beest vermoord.
Kun je ook weer afbouwenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je hebt um zelf verwend met blikvoer.
ben blij dat onze beesten dat niet hebben
Nee, ben ik niet toe in staat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zullen we er een feestje van maken vanmiddag?
![]()
![]()
![]()
Geachte mevrouw,quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
neger meneer,
heeft u het al gedaan, gaat u het nog doen of zegt u; doe het zelf?!
graag even reactie zodat ik indien noodzakelijk iets ander kan regelen.
alvast bedankt voor de moeite.
mvg
-moppie-
Blikvoer zit 80% vocht in. Is beter voor nazen, vooral oudere.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als wij onze katten blik of nat voer geven dan gaan ze smerig ruftenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
of gewoon voerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij onze kat niet hebt. Als die geen blikvoer krijgt rond 18.00 blijft ze jammeren totdat je:
- naar bed gaat
- beest buiten pleurt
- beest vermoord
- een keer op z'n Joosts goed hard schreeuwt en een tik op haar neus geeft.
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
zo, washok even opgeruimd, hebt meteen drie keer zo veel ruimte
Diezelfde mensen willen datzelfde spul onder hun rotte Golf 3.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is dat trouwens tegenwoordig met al die eppo's die LED verlichting in hun vloeren/trappen/badkuipen/plinten/gordijnkoven willen maken? En dan ook nog blauw!
Ik zie er werkelijk de fraaiheid niet van in
*besteld blauwe undercar led-kit voor Golfquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Diezelfde mensen willen datzelfde spul onder hun rotte Golf 3.
ja, maar dan in vakjes zeg maar. Zodat je een glas-in-LED patroon krijgt wat je aan je humeur kan aanpassenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
RGB Led strip op de randen van een raam monteren?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
*besteld blauwe undercar led-kit voor Golf.
Als je raamwerk vrij dik is zou dat toch moeten lukken? RGB Led per segment monteren en zorgen dat het licht niet overslaat op ander glasquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dan in vakjes zeg maar. Zodat je een glas-in-LED patroon krijgt wat je aan je humeur kan aanpassen
Deze is makkelijk zelf te makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze wilde ik op mijn Kever monteren.
Soms vind ik LED verlichting wel mooi, maar om nou hele huizen Wallen-style te pimpen gaat wat verquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
LEDteritus is een afwijking die overigens vooral bij alleenstaande mannen voor komt
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je raamwerk vrij dik is zou dat toch moeten lukken? RGB Led per segment monteren en zorgen dat het licht niet overslaat op ander glas.
Point provenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Soms vind ik LED verlichting wel mooi,
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze is makkelijk zelf te maken
[ afbeelding ]
Ik heb Elektrotechniek gestudeerdquote:
OMG een Hylkequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb Elektrotechniek gestudeerd. Als ik LEDs niets vond dan ging ik per direct mijn diploma inleveren.
En een LEDje kost 5 cent. Vaagquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Het enige LEDje wat ik wel had willen hebben was een blauwe in de vaatwasser. Maar die vaatwasser kostte 500 euro meer dan de uitvoering zonder. Dus ja
ja, dat ding had waarschijnlijk ook wel meer standen enzo, maar dat boeit mij niet zoveel, want die gebruik ik toch nooitquote:
*Geeft V. de opdracht zijn diploma in te leveren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb Elektrotechniek gestudeerd. Als ik LEDs niets vond dan ging ik per direct mijn diploma inleveren.
Luistert hij naar vrouwen dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
*Geeft V. de opdracht zijn diploma in te leveren.
Dat zijn geen LEDs, dat zijn TL-buizenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:11 schreef r8ality het volgende:
[ afbeelding ]
"Test"-auto van bedrijf waar ik weleens van die zooi gehaald heb. Helden.
+1 voor de Deloreanquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:11 schreef r8ality het volgende:
[ afbeelding ]
Jij had toch groene TL-buizen onder die Volvo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:11 schreef r8ality het volgende:
[ afbeelding ]
Nope. LEDSquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn geen LEDs, dat zijn TL-buizen
Nope, LED-buizenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij had toch groene TL-buizen onder die Volvo?
Nee, hij luistert eigenlijk alleen naar zichzelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |