Je reist nog steeds zoveel dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vlieg zeer regelmatig vanaf Eindhoven... vorige week ook alEn maandag kom ik er ook weer op terug
en we vliegen morgen toch pas om 7 uur, dus dan was je allang weggeweest
Ben er maandag om 9 uur 's ochtends
ik zou zweren dat ik tegen m'n ex aan het praten wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
ToT ken ik niet en Feist heb ik nog nooit gelezen. Ben op dit moment weer in mijn Pratchett fase en luister vooral naar foute Powermetal op dit moment (normaal Prog. Rock / Prog. Metal).
Dus, laat ik mij maar verassen. Ik zal ToT eens opzoeken.
Is dat positief?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou zweren dat ik tegen m'n ex aan het praten was
Heb je de Sky One (britse zender) mini series gezien van The Light fantastic en Hogfather?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een paar maanden terug mijn 18-jarige broertje met Pratchett besmet en zelfs blieblie is er nu in begonnen
nee, ik ben niet zoooo extreem hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je de Sky One (britse zender) mini series gezien van The Light fantastic en Hogfather?
Er staat mij iets van bij ja. Maar ik kan even niet op de naam komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, niet per definitie negatief
Maar jullie zullen elkaar wel kennen gok ik
Zelfs mijn vriendin is door die 2 series begonnen aan Pratchett. Ze zijn echt heel goed en leuk gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik ben niet zoooo extreem hoor
http://fotoboek.fok.nl/surreonquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er staat mij iets van bij ja. Maar ik kan even niet op de naam komen. Enlighten me
.
ja, maar ies lang geleden allemaal he!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat you ex? En is hij half spaans? Wat een eppo dn urste.
mwehehehe, ik denk dat dat hier ook het geval is. 2011 wel te verstaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Tuurlijkis leuk!
Maar de volgende reis is pas weer in de zomervakantie...
Hier ook. Mijn vakantiegeld zit in mijn autoquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwehehehe, ik denk dat dat hier ook het geval is. 2011 wel te verstaan
Dat trek ik echt niet... moet af en toe gewoon even wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwehehehe, ik denk dat dat hier ook het geval is. 2011 wel te verstaan
zelfs dat kunnen we niet betalenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier ook. Mijn vakantiegeld zit in mijn auto.
Ga je toch op fietsvakantie op Schiermonnickoog.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfs dat kunnen we niet betalen
jaloeziequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat trek ik echt niet... moet af en toe gewoon even weg
Deze zomer wordt het hopelijk summer school in IJsland als ik ben toegelaten en als het goed is naar festival in Polen met bijbehorende roadtrip
heb ik vorige zomer gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je toch op fietsvakantie op Schiermonnickoog.
Ja meld.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaloezie
Ik wil nog een keer een rondje Rusland doen voordat ik kinderen krijg.
Maar probeer daar amar eens iemand warm voor te krijgen
met jou op vakantie gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja meld.
Verboden zone bij Tsjernobyl.
Daar heb je mooie foto's van op het web.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja meld.
Verboden zone bij Tsjernobyl.
da's toch niet echtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar heb je mooie foto's van op het web.
Dit is een toffe repo: http://www.benlovejoy.com/journeys/chernobyl/index.htmlquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar heb je mooie foto's van op het web.
voormalige sovjetunie, whateverquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk is dat Oekraine, maar goed.
Ik denk dat we de helft allebei daarna niet meer weten van het zuipenquote:
we zouden best lol hebben thoughquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat we de helft allebei daarna niet meer weten van het zuipen.
Kan J. niet bij jullie in de mailbox kijken? Stomme vraag misschien maar ik zou dat effe checken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Net mijn verweer doorgemaild naar mijn collega die ook ontslagen is. Weet hij gelijk dat J een jaar geleden al van plan was hem te ontslaan.En hij weet dat zijn maat(mijn collega die mag blijven) dat ook al een jaar wist.
![]()
Morgen is het gezellig op het werk.
Gmailquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan J. niet bij jullie in de mailbox kijken? Stomme vraag misschien maar ik zou dat effe checken.
En hoezo is het morgen pas gezellig?? Is S. er vandaag niet?
S. is naar de rechtsbijstand?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
GmailHij is naar de rechtsbijstand vandaag.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef r8ality het volgende:
Aaaawwwww.
.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto/2009/03/lievvvvv.html
wtf?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef r8ality het volgende:
Aaaawwwww.
.
Graagquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaloezie
Ik wil nog een keer een rondje Rusland doen voordat ik kinderen krijg.
Maar probeer daar amar eens iemand warm voor te krijgen
Zo lelijk dat ze lief zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:44 schreef r8ality het volgende:
Aaaawwwww.
.
Peking is wel cool, vies maar cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
meenemenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef r8ality het volgende:
Pluizige bosuils.
Overigens hebben we in ons tuinvierkantje (hebben we een paar, gebouw is 2 lange gangen met loodrechte verbindingsstukken), 2 nijns zitten. Waren ooit van biologie, nu kijkt er vrijwel niemand naar om.
Als er een god bestaat, heeft hij/zij iig humor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
een mooi iets toch, de natuur
[ afbeelding ]
Moeten we wel hele goede vriendinnetjes worden als we helemaal naar Peking willenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moeten we maar es vriendinnetjes gaan worden
Nijns kunnen ook heul lillek doenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als er een god bestaat, heeft hij/zij iig humor.
Mag ik dan ook mee. V. lijkt dat namelijk niet leuk, maar mij wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Moeten we wel hele goede vriendinnetjes worden als we helemaal naar Peking willen
Gelei van gemalen meuk jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mits 7 uur gekookt en overgoten met een ranzig sausje
Ik ken meer nijns die kat jagen dan andersom.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nijns kunnen ook heul lillek doen. Maar vechten wordt het wel ja
.
Vogelbekdiersquote:
Jij bent te oud en drinkt nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mee. V. lijkt dat namelijk niet leuk, maar mij wel.
Precies. Kijk maar naar mij. Meer humor kan hij/zij niet hebben om mij de wereld op te helpen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als er een god bestaat, heeft hij/zij iig humor.
* Levi wijzigt fok-wachtwoord en logt voorgoed uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Terugscrollen en weer in de lach schietenquote:
Awquote:
't is net een kleuter die de bontjas van z'n moeder aan heeftquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Terugscrollen en weer in de lach schieten.
Dom beest.
Brengt vast meer rust in de tentquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mee. V. lijkt dat namelijk niet leuk, maar mij wel.
het is een fucking konijn, wat verwacht jequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Aw.
Toch ziet ie er ook een bietje dom uit.
"Does anyone know how to get a chick out of a VCR?"quote:
Gedrochtsquote:
prachtigquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:58 schreef r8ality het volgende:
Iets teveel jonge klare?.
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_jantje_smit.html
Joeghei, oma mag mee.quote:
Dat zijn echt toverballenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
wij presenteren u:
[ afbeelding ]
de baby kaketoe!
wat zijn die dingen lelijk als babyquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
Hier een shot van ons eigen Kuiken (ooit):
[ afbeelding ]
Resultaat:
[ afbeelding ]
Net mensen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zijn die dingen lelijk als baby
Het zit wel diep hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |