Mijn lichaam werkt ook niet zo snel als jij denkt hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij jou wel ja, helaas werkt niet ieder lichaam hetzelfde
Ja, okee, dan kan ik het begrijpen, en als je maar een kilo of vijf kwijt hoeft dan is dat ook de enige goede manierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn lichaam werkt ook niet zo snel als jij denkt hoor. En ik mag voorlopig nog heel wat sporten. Maar ik heb er 3 jaar over gedaan om enigzins wat vadsiger te worden, dus ga ik niet ineens in een halfjaar dat allemaal wegwerken. Daar ga ik minimaal net zo lang overdoen, zeker ook omdat ik mezelf niet echt te dik vind. Het mag alleen wat sportiever
.
1 gekookt ei niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef gurlie het volgende:
Gekookt ei, is dat eigenlijk slecht?
Het witte niet, het gele welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef gurlie het volgende:
Gekookt ei, is dat eigenlijk slecht?
done..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR, wil je Friek even uit de OP halen>?
Enne... grootthat's what ya told me
Mijn broertje eet er 10~12 per dag, het witte dusquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 gekookt ei niet.
50 gekookte eieren wel.
Ik had het ook niet perse over de lengtequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
done..
ik ben 175, dat noem ik niet groot
Zwaar, ja dat wel
Ja, maar da's ook een spierbonk van hier tot tokyo. Die zal niet anders eten dan eiwitten en spaghetti zonder sausquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn broertje eet er 10~12 per dag, het witte dus![]()
en ik? ik wil ook lijnenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef FUFR het volgende:
SQ, dat envelopke bovenin is nu geel.
ofwel you have a massage
-----------------------------------------------------------------quote:
Het is morgen pas vrijdagmiddagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
-----------------------------------------------------------------
Nog meer?![]()
Das makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat jij moet doen is gewoon even naar de overkant van de straat lopen 3x per week
Ja nog meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nog meer?![]()
langzaam opbouwen he..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:32 schreef FUFR het volgende:
dat zou ze ook gaan doen, beloofde ze!
krijg je spijt van!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga straks even de sig van FUFR decoderen.
Nu gaat ik leren over pensioenfondsen en collectieve zorgverzekeringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |