Mijn lichaam werkt ook niet zo snel als jij denkt hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij jou wel ja, helaas werkt niet ieder lichaam hetzelfde
Ja, okee, dan kan ik het begrijpen, en als je maar een kilo of vijf kwijt hoeft dan is dat ook de enige goede manierquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn lichaam werkt ook niet zo snel als jij denkt hoor. En ik mag voorlopig nog heel wat sporten. Maar ik heb er 3 jaar over gedaan om enigzins wat vadsiger te worden, dus ga ik niet ineens in een halfjaar dat allemaal wegwerken. Daar ga ik minimaal net zo lang overdoen, zeker ook omdat ik mezelf niet echt te dik vind. Het mag alleen wat sportiever
.
1 gekookt ei niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef gurlie het volgende:
Gekookt ei, is dat eigenlijk slecht?
Het witte niet, het gele welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef gurlie het volgende:
Gekookt ei, is dat eigenlijk slecht?
done..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR, wil je Friek even uit de OP halen>?
Enne... grootthat's what ya told me
Mijn broertje eet er 10~12 per dag, het witte dusquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1 gekookt ei niet.
50 gekookte eieren wel.
Ik had het ook niet perse over de lengtequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
done..
ik ben 175, dat noem ik niet groot
Zwaar, ja dat wel
Ja, maar da's ook een spierbonk van hier tot tokyo. Die zal niet anders eten dan eiwitten en spaghetti zonder sausquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn broertje eet er 10~12 per dag, het witte dus![]()
en ik? ik wil ook lijnenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef FUFR het volgende:
SQ, dat envelopke bovenin is nu geel.
ofwel you have a massage
-----------------------------------------------------------------quote:
Het is morgen pas vrijdagmiddagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
-----------------------------------------------------------------
Nog meer?![]()
Das makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat jij moet doen is gewoon even naar de overkant van de straat lopen 3x per week
Ja nog meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nog meer?![]()
langzaam opbouwen he..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:32 schreef FUFR het volgende:
dat zou ze ook gaan doen, beloofde ze!
krijg je spijt van!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga straks even de sig van FUFR decoderen.
Nu gaat ik leren over pensioenfondsen en collectieve zorgverzekeringen.
D'r mag bij mij nog wel een kilootje of 10-15 afquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, okee, dan kan ik het begrijpen, en als je maar een kilo of vijf kwijt hoeft dan is dat ook de enige goede manier
Bij mij is het issue momenteel, dat mijn broeken echt niet meer dicht kunnen, en derhalve wil ik de eerste paar kilo toch graag in een ijltempo kwijt zien te geraken
ik stapte net in de auto en verloor spontaan een knoop van mn broek!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
D'r mag bij mij nog wel een kilootje of 10-15 af. Maar niet in ijltempo. Geen zin in.
Saai. Boring. Niks te doen. Gelukkig dat ik Internet heb. Ach, nog 2 maandjes volhouden en we zijn er vanaf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:37 schreef Crash_Override007 het volgende:
Hey Josti, hoe is het op je werk daar in Venlo?
Heb net maar even middagdutje gedaan voor je aangezien jij dat niet kon doen![]()
Zo relax![]()
ja iets van mucho cholestorol ofzo in het geel..quote:
Kut-Nederland inderdaad. Ben ik ff blij dat ik straks in Zweden minimaal -15 heb. Gaspluimestijn achter de autoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef gurlie het volgende:
Het is eind oktober en 21 graden in de schaduw.
ik vol goede moed naar buiten met mn leren jack aan...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:38 schreef gurlie het volgende:
Het is eind oktober en 21 graden in de schaduw.
Is het gele zo vet dan?quote:
ik ben een keer in Noorwegen geweest met -35.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kut-Nederland inderdaad. Ben ik ff blij dat ik straks in Zweden minimaal -15 heb. Gaspluimestijn achter de auto.
Als het minimaal -15 is kan het nog steeds 21 graden zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kut-Nederland inderdaad. Ben ik ff blij dat ik straks in Zweden minimaal -15 heb. Gaspluimestijn achter de auto.
Dan zou ik m'n vetlaagje nog wat aandikken als ik jouw wasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je bedoelt topics lezen? Of bedenken in welk standje je tegen de muur geducktaped kan worden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:45 schreef gurlie het volgende:
Ik ga weer even heel heel hard leren.
Nee!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als het minimaal -15 is kan het nog steeds 21 graden zijn.
Nee heel hard leren. En dan hele hoge cijfers halen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je bedoelt topics lezen? Of bedenken in welk standje je tegen de muur geducktaped kan worden?.
Het gele zit bomvol met cholesterol.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Is het gele zo vet dan?
Mij is juist geleerd dat het witte goed gaar moet zijn, het gele hoeft niet. Maar dat is dan weer voor de salmonella.
quote:Een grote dooier bevat meer dan twee derde van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid van 300 mg cholesterol.
Stuudquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee heel hard leren. En dan hele hoge cijfers halen.
Is ook orgastisch hoor.
Oh, nou dan heb ik nou dichtgeslibde aders.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het gele zit bomvol met cholesterol.
Doe eens, glädjeflickanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:45 schreef gurlie het volgende:
Ik ga weer even heel heel hard leren.
Ojeequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doe eens, glädjeflickan![]()
Zweeds woordenboek gevonden![]()
*rol duckttape vast klaar legtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:05 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ojee
Nou dat kan nog leuk worden dit weekend.
Is dat ook iets Zweeds?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*rol duckttape vast klaar legt
En dan tegen alle vrouwen Fnask! roepenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:13 schreef r8ality het volgende:
Flow, dat nummer op de cd van Basshunter, Strand Tylosand, weet je waar dat strand is? In fucking Halmstad, meest beroemde strand van Zweden. He, wat vervelend dat ik daarheen ga.
Bron: Borsten bepalen persoonlijkheidquote:De Italiaanse seksuoloog Piero Lorenzoni beweert dat hij aan de hand van de borstgrootte en borstvorm de persoonlijkheid van een vrouw kan bepalen. Borsten hebben volgens hem ''invloed op het karakter van de vrouw, net zoals haar sterrenbeeld daarop invloed heeft.''
De seksuoloog onderscheidt onder meer onderstaande type borsten, en hangt daar de volgende kenmerken aan
De meloen: grote, ronde borsten als meloenen. Vrouwen met dergelijke borsten komen lief over, maar de schijn bedriegt. ''Ze houdt van eten, wil bewonderd worden en haar partner moet haar regelmatig in de watten leggen. Ze is vaak niet bezig voor seks.''
De citroen: borsten in de vorm van citroenen. ''Deze eigenwijze vrouwen zitten vol levenslust en kunnen zichzelf relativeren. Ze willen een uitgebalanceerd leven zonder al te veel verrassingen.''
De ananas: borsten die nogal ovaal van vorm zijn. ''Een vrouw met deze borsten is intelligent, kiest doorgaans voor haar carrière maar heeft ook een romantische noot. Al wie haar hart verovert, zit veilig. Deze vrouw is trouw van karakter.''
De grapefruit (pompelmoes): Vrouwen met borsten die lijken op pompelmoezen zijn volgens Lorenzoni meer in voor tederheid dan voor seks. ''Ook al gaat ze vaak uitdagend gekleed en verwent ze graag haar partner, in feite is ze nogal schuw en huiselijk van karakter.''
De sinaasappel: borsten die lijken op deze zuidvrucht. Deze vrouwen hebben zelden seksgedachten. Ze genieten veel meer van een goed gesprek in een hechte relatie.''
De kers: kleine borsten. ''Deze vrouwen zijn vooral grappig en aangenaam in de omgang. Ze zijn intelligent en amusant, vormen prima partners voor het alledaags leven en hebben een gezonde interesse in seks.''
De peer: borsten met een peervorm. ''Deze vrouwen zijn nogal complex, ze beschouwen zich als heel gelovig, maar rijden wel eens een scheve schaats.
Wel de ondertiteling erbij zetten he.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En dan tegen alle vrouwen Fnask! roepen
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb groen licht gekregen om hier af te studeren
Suger, fnask!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:17 schreef FUFR het volgende:
dat gaan ze niet waarderen denk ik..
Ga nou es studeren, fnask!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dit hoef ik niet eens op te zoeken om te weten wat het betekent.
Je werd net ook al hoer genoemd door je lieftallige vriend hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wel de ondertiteling erbij zetten he.
Edit:
Foei!
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je werd net ook al hoer genoemd door je lieftallige vriend hoor.
*verslikt zich in zijn hete chocomelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je werd net ook al hoer genoemd door je lieftallige vriend hoor.
Je bezorgt Floris toch ook plezier?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
*woordenboek erbij
*invoert
"Meisje van plezier"?!
En ik door de liefkozende smiley maar aannemen dat het een koosnaampje was.
Floor!![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:17 schreef gurlie het volgende:
De kers: kleine borsten. ''Deze vrouwen zijn vooral grappig en aangenaam in de omgang. Ze zijn intelligent en amusant, vormen prima partners voor het alledaags leven en hebben een gezonde interesse in seks.''
Bron: Borsten bepalen persoonlijkheid
Geloof je het zelf, Joost?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je bezorgt Floris toch ook plezier?. Andersom toch ook? Daarbij hoeft het niet perse lichamelijk te zijn natuurlijk
.
Deze post hoeft/wil/kan niet serieus genomen worden
Ik dacht dat je het al opgezocht hadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
*woordenboek erbij
*invoert
"Meisje van plezier"?!
En ik door de liefkozende smiley maar aannemen dat het een koosnaampje was.
Floor!![]()
Ik vind kers een wat overdreven vergelijking. Maar die beschrijving kan ik best mee leven hoor.quote:
Foei!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al opgezocht had!
hihi
Ik denk dat ik maar weer eens ga leren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
Maar de ideale vrouw is dus eentje die knap is en een mooi figuur heeft met kleine borsten. Heb ik het toch niet slecht gedaan
En er kunnen altijd nog siliconen in
Er is nog een huisgenoot vrijgezel. Al maakt die minder kans dan Floris al zegt ie 200 van zulke dingenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer eens ga leren.
Leuk daar op de kast?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer eens ga leren.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als mijn tieten niet goed genoeg zijn, zoek je maar betere!
Ja is mooi, kom je er ook bij?
Ben van 4 Top25 rasterkaarten (TIFF) van de gemeente Mill eentje aan het maken. Maar die krengen zijn 20MB per stuk en 4000 bij 5000 pixels ( 1 DPI )quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:54 schreef FUFR het volgende:
wat ben je dan aan het freubelen?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
Tieten!
Volgens die professor heb ik weinig interesse in seks, aan de hand van mijn tieten
Mijn koffie vindt het nu heel gezellig zo op mijn monitor
Schudden jouw tieten niet ontzettend op en neer op z'n hondjes?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
Tieten!
Volgens die professor heb ik weinig interesse in seks, aan de hand van mijn tieten
Mijn koffie vindt het nu heel gezellig zo op mijn monitor
Maar als ze grotere tieten heeft is het nooit ergquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
Maar de ideale vrouw is dus eentje die knap is en een mooi figuur heeft met kleine borsten. Heb ik het toch niet slecht gedaan
En er kunnen altijd nog siliconen in
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Schudden jouw tieten niet ontzettend op en neer op z'n hondjes?
Als je hard van achteren wordt genomen schudt elke tiet hoor, zelfs een kersjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
.. vroeg hij zonder ook maar een spier in zijn gelaat te vertrekken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom schuimrubber? Doet minder zeer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef r8ality het volgende:
Heeft er iemand 70 euro over? Kan ik een schuimrubber dansmat + Dance Factory kopen. Ongelimiteerd dansen.
nou... er zijn grenzen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar als ze grotere tieten heeft is het nooit erg![]()
Ja natuurlijk weet ik dat, lopende ballonnenkast. Maar is dat niet kankervervelend als ze zo groot zijn bedoel ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je hard van achteren wordt genomen schudt elke tiet hoor, zelfs een kersje
Maar het geeft niks hoor, dat jij dat nog niet weet![]()
MMVquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou... er zijn grenzen...
ik had vroeger es een meisje met borsten zo groot als ..... (zelf invullen)
moest bij wijze van spreken een vriend erbij roepen om ze te handelen!
Zo ban ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:05 schreef gurlie het volgende:
[..]
.. vroeg hij zonder ook maar een spier in zijn gelaat te vertrekken.
Als ik zou moeten kiezen tussen mijn aandoenlijke gezichtje of grotere tieten zou ik toch echt mijn onschuld willen behouden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou... er zijn grenzen...
ik had vroeger es een meisje met borsten zo groot als ..... (zelf invullen)
moest bij wijze van spreken een vriend erbij roepen om ze te handelen!
- Verschuift nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Waarom schuimrubber? Doet minder zeer?
Ik denk dat jij een lichte overestimatie doet als het om het formaat van mijn grapefruits gaat. Ik bezit een keurige 80D. Niks extreems aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja natuurlijk weet ik dat, lopende ballonnenkast. Maar is dat niet kankervervelend als ze zo groot zijn bedoel ik.
Daar ben ik het zowaar mee eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen mijn aandoenlijke gezichtje of grotere tieten zou ik toch echt mijn onschuld willen behouden.
Allebei is nooit weg natuurlijk.
Bereid je er maar op voor dat als je af gaat vallen je bh's kunt gaan shoppen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een lichte overestimatie doet als het om het formaat van mijn grapefruits gaat. Ik bezit een keurige 80D. Niks extreems aan.
Okee, ze zijn flink, maar ze zijn in verhouding met mijn lichaam. Ze zitten me niet in de weg omdat ze er al 13 jaar zitten, ik weet niet beter![]()
Ik weet, mijn oude 90E kan ik als muts gebruiken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Bereid je er maar op voor dat als je af gaat vallen je bh's kunt gaan shoppen.
Ja, maar trekt/scheurt/irriteert dat niet bij een zeg maar, redelijk tempo batsen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een lichte overestimatie doet als het om het formaat van mijn grapefruits gaat. Ik bezit een keurige 80D. Niks extreems aan.
Okee, ze zijn flink, maar ze zijn in verhouding met mijn lichaam. Ze zitten me niet in de weg omdat ze er al 13 jaar zitten, ik weet niet beter![]()
Valt me dan weer van je tegen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar ben ik het zowaar mee eens.
Lekker warm.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet, mijn oude 90E kan ik als muts gebruiken.
ik ken je gezichtje niet maar ben het nu al met je eens!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen mijn aandoenlijke gezichtje of grotere tieten zou ik toch echt mijn onschuld willen behouden.
Allebei is nooit weg natuurlijk.
Mijn koffie, alweer, wat deed jequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, maar trekt/scheurt/irriteert dat niet bij een zeg maar, redelijk tempo batsen?
moet je wel heel dicht langs elkaar lopenquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je wel heel dicht langs elkaar lopen![]()
Ik moest zelf ook lachenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn koffie, alweer, wat deed je
Nee, nee, en nee
Jouw ballen hangen ook los, die beginnen toch ook niet te scheuren als je flink bezig bent![]()
Okee, bij deze dan en voor de laatste keer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik moest zelf ook lachen.
Mijn ballen zijn aanzienlijker kleiner en minder aan gewicht dan die prammen van jou, dus.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je wel heel dicht langs elkaar lopen![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, bij deze dan en voor de laatste keer.
Grote borsten zijn alleen lastig als je:
A. Op je buik wil liggen
B. Wil touwtjespringen
Voor de rest ben ik net als alle andere meisjes![]()
Gelukkig maar, anders ging ik je wurgen met mijn extreme titties. Graaaahquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:18 schreef bleiblei het volgende:
Toch?
Mij maakt de grote van haar borsten nix uit. Als het allemaal maar in verhouding is.
Leuke stelling, tot er een lekker wijf met flinke tieten komt die niet in verhouding zijn maar er wel lekker uitzien jou het bed in wil hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:18 schreef bleiblei het volgende:
Toch?
Mij maakt de grote van haar borsten nix uit. Als het allemaal maar in verhouding is.
Op het moment dat iemand zo extreem hard kan neuken maak ik je wel wakker, okee?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:19 schreef r8ality het volgende:
[..]. *wijst Zie je dat bedoel ik dus, dan stuiteren ze toch ook al bouncend op en neer en heb je er last van?
Kom maar langs, zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand zo extreem hard kan neuken maak ik je wel wakker, okee?
Jij komt toch binnen tien seconden klaar in je huidige statusquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kom maar langs, zou ik zo zeggen..
Als het een lekker wijf is, is het toch in verhouding?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leuke stelling, tot er een lekker wijf met flinke tieten komt die niet in verhouding zijn maar er wel lekker uitzien jou het bed in wil hebben.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als het een lekker wijf is, is het toch in verhouding?
Overigens vind ik dikke siliconen pornotieten echt afgrijselijk.
gatverdamme, dan sla ik liever de hand aan mezelf..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze kan een leuk koppie en een mooi lichaam hebben, zondar dat haar borsten daarmee in verhouding zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig met dansmatten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:19 schreef r8ality het volgende:
[..]. *wijst Zie je dat bedoel ik dus, dan stuiteren ze toch ook al bouncend op en neer en heb je er last van?
Ik begin steeds raardere beelden te visualiseren van hetgeen dat je uitvoert met je "aandoenlijke gezichtje"quote:
Wij zijn nou eenmaal 'open minded'.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik begin steeds raardere beelden te visualiseren van hetgeen dat je uitvoert met je "aandoenlijke gezichtje".
Ducktape, tieten opschudden die de kwantificatie kersje krijgen, iets met aquabest, op kasten.... nouw nouw![]()
.
*jaloersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wel leuk dat mijn tieten zoveel emoties losmaken bij iedereen
Een mooi lichaam kan niet zonder borsten die in verhouding zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze kan een leuk koppie en een mooi lichaam hebben, zondar dat haar borsten daarmee in verhouding zijn.
Ik zou ook best een keer aan jouw tieten willen zitten hoorquote:
I would doubt that.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij komt toch binnen tien seconden klaar in je huidige status
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |