Ja dat is ook zo'n holle naald.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, onze honden hebben die ook en volgens mij is dat dezelfde manier van inbrengen
Maar ik ga hem er ook uit laten halen hoor over twee jaar. Lijkt me raar om dan weer ongesteld te worden...
Maar ik zal erover ophouden, mogen jullie weer over kompjoetors praten![]()
Ik heb er jou voor de zekerheid ook maar één gegeven, voor als je wegloopt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*voelt
Bij mij zit er ook iets raars in m'n nek
Ik zeur niet, maar dat is wat de natuur voor de vrouwen in petto had. Niet zeuren dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mannen zijn zeikerds, jullie hoeven niet ongesteld te worden, geen 9 maanden met een dikke pens (met kind, niet met bier) rond te lopen en geen kind uit te persen, en als je dat allemaal niet wilt niet elke dag hormonen te slikken.
Dus niet zeuren.
Ja, want die is al zo laagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:05 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat is lastig, als je niet zo goed reageert op hormonen, dan moet je allemaal andere dingen gaan proberen. Ik heb er niet zo heel erg veel last van maar af en toe heb ik het idee dat mijn seksdrive er wel minder van wordt, maar dat kan ook in je hoofd zitten natuurlijk.
Dat is géén rechtvaardiging.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zeur niet, maar dat is wat de natuur voor de vrouwen in petto had. Niet zeuren dus.
5.7L V8's!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Bier! Voetbal! Tieten! Diesel!
Oegaboega!
Vingeren ook. Anticonceptie ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:13 schreef Juup© het volgende:
Bier is een onderwerp. Computers ook. Vrouwen ook.
Ik merk het.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen discussie aan gaan met Juup, is zinloos
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef gurlie het volgende:
Ik heb er jou voor de zekerheid ook maar één gegeven, voor als je wegloopt.
Dan geen kinderen nemen, of er een adopteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik merk het.
En toch is het niet eerlijk!
Ekspleen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen discussie aan gaan met Juup, is zinloos
Krijgt Flow ook eens rustquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nou..
Ik heb het idee dat het minder is daardoor ja.
Oh daarom moet je ze altijd in de koelkast bewarenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:15 schreef Inu het volgende:
Jongetje in Engeland heeft een supermarktei uitgebroed in een kasje en nu heeft hij een kippetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |