In dit topic vragen? PM? Mail?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het waarde IT meneer, maar als ik in de gebruiksaanwijzing niet kan vinden op welke van de 8 pinnen de jumper moet komen dan ga ik niet lukraak een jumper ergens op steken. Maar het is opgelost.
Meneer mevrouw eh... Mod, die mevrouw bovenaan baggert in dit topique met haar bank!quote:
Wat jij wil, dat jij jezelf nu aangevallen voelt is niet mijn probleem. Ik vroeg mezelf alleen iets af, en als jij mij daarna gelijk gaat aanvallen is een behoorlijk zwaktebod van jouw kant. Ik wilde daar niet mee zeggen dat het ook logisch is dat IK dat zou gaan doen. Ik heb niet eens gebaggerd in dat kut topicquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als jij weer een keer in je autistentopics post
als ik dat doe werkt het nietquote:
nou het was geen kut topic Juup, foeiquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat jij wil, dat jij jezelf nu aangevallen voelt is niet mijn probleem. Ik vroeg mezelf alleen iets af, en als jij mij daarna gelijk gaat aanvallen is een behoorlijk zwaktebod van jouw kant. Ik wilde daar niet mee zeggen dat het ook logisch is dat IK dat zou gaan doen. Ik heb niet eens gebaggerd in dat kut topic
![]()
Ik had geen geduld en stuiterde van muur tot muur. En al sik geen geduld heb dan doe ik waar ik op dat moment zin in heb, en dat is niet per definitie altijd de goedkoopste en slimste manierquote:
mijn collega is moeder geworden.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
mijn collega is moeder geworden.
Wat is iedereen ineens snel aangebrand, volgens mij bedoelt niemand het zo verkeerd.
Tralalala, ik ben blij!
Het kwam gewoon anders over dan dat je het nu uitlegt, koning hapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat jij wil, dat jij jezelf nu aangevallen voelt is niet mijn probleem. Ik vroeg mezelf alleen iets af, en als jij mij daarna gelijk gaat aanvallen is een behoorlijk zwaktebod van jouw kant. Ik wilde daar niet mee zeggen dat het ook logisch is dat IK dat zou gaan doen. Ik heb niet eens gebaggerd in dat kut topic
![]()
Nee een bank verkoop topic. So whatquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou het was geen kut topic Juup, foei![]()
Kwestie van interpreteren en niet gelijk j gevoel laten spreken (ik heb makkelijk praten want ik ben nog een graadje erger denk ik).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kwam gewoon anders over dan dat je het nu uitlegt, koning hap
Dat wou ik ook ff zeggenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kwestie van interpreteren en niet gelijk j gevoel laten spreken (ik heb makkelijk praten want ik ben nog een graadje erger denk ik).
Aha boeiend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
mijn collega is moeder geworden.
Wat is iedereen ineens snel aangebrand, volgens mij bedoelt niemand het zo verkeerd.
Tralalala, ik ben blij!
Flikker toch op Juup, je opmerking kwam behoorlijk achterlijk over, en nu heb ik alles gedaan. Het is dat ik weet wat je mankeertquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee een bank verkoop topic. So what![]()
Als mevrouw een keer op haar korte teentjes getrapt is moet iedereen het aar gelijk ontgelden, dus niet he niet bij mij.
ja, dan moet ik het topic maar sluiten he?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
Meneer mevrouw eh... Mod, die mevrouw bovenaan baggert in dit topique met haar bank!
Doe maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:22 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dan moet ik het topic maar sluiten he?
Laat ook maar, is de discussie niet waard. Gaat alleen de sfeer maar van naar de knoppen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Flikker toch op Juup, je opmerking kwam behoorlijk achterlijk over, en nu heb ik alles gedaan. Het is dat ik weet wat je mankeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |