Mijn gezin en mijn back-up harde schijf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef amaranta het volgende:
Je wordt gedwongen je huis te verlaten en je mag maar 2 dingen meenemen, wat neem je mee?
Ik neem natuurlijk mijn random reader mee want ik kan niet zonder en het geheugenkaartje met Eva's fotos erop.
En eva zelf laat je zitten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef amaranta het volgende:
Je wordt gedwongen je huis te verlaten en je mag maar 2 dingen meenemen, wat neem je mee?
Ik neem natuurlijk mijn random reader mee want ik kan niet zonder en het geheugenkaartje met Eva's fotos erop.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, tnx, ga ik gelijk even doen.
bb is mijn Agenda
en spatadersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
zitten of staan? --> zitten, van staan krijg je stramme poten
ik niet, want ik mag maar 2 dingen meenemen en dan blijft er 1 alleen achter en dat is sielugquote:
Maar het zijn er drie...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef -moppie- het volgende:
mijn beestjes neem ik mee.
die kan toch zelf nog wel lopen danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef amaranta het volgende:
En jij laat BB zitten SQ
En jij COLT??
Natuurlijk laat ik Eva niet zitten, maar ik denk dat ze materiele dingen bedoelen.
owquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef amaranta het volgende:
En jij laat BB zitten SQ
En jij COLT??
Natuurlijk laat ik Eva niet zitten, maar ik denk dat ze materiele dingen bedoelen.
Jij bent negativo pur sang. Ik help je ergens aan herinneren, niet meer niet minder.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je bent een dwangmatige controleur. En toch hou ik van je
niet als hij voor zitten heeft gekozenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die kan toch zelf nog wel lopen dan
En ik het geval van het laatste, mijn back-up hdd en mijn laptop.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef amaranta het volgende:
zitten of staan?
Staan.
En Eva krijgt die keuze natuurlijk ook. Ik neem aan dat ze materiele zaken bedoelden Eppokke.
die is scherp... heeft ie al gekozen trouwens?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
niet als hij voor zitten heeft gekozen
Toch wel apart, elke keer je poes in die gleuf schuiven. Wehehehehe.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik ook met Zoë, pikkedief
Alle prijsverhogingenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef amaranta het volgende:
Welke prijsverhoging zou je het meest storen.
Ik denk dat als de nutella 10 euro per pot zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |