Mijn gezin en mijn back-up harde schijf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef amaranta het volgende:
Je wordt gedwongen je huis te verlaten en je mag maar 2 dingen meenemen, wat neem je mee?
Ik neem natuurlijk mijn random reader mee want ik kan niet zonder en het geheugenkaartje met Eva's fotos erop.
En eva zelf laat je zitten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef amaranta het volgende:
Je wordt gedwongen je huis te verlaten en je mag maar 2 dingen meenemen, wat neem je mee?
Ik neem natuurlijk mijn random reader mee want ik kan niet zonder en het geheugenkaartje met Eva's fotos erop.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, tnx, ga ik gelijk even doen.
bb is mijn Agenda
en spatadersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
zitten of staan? --> zitten, van staan krijg je stramme poten
ik niet, want ik mag maar 2 dingen meenemen en dan blijft er 1 alleen achter en dat is sielugquote:
Maar het zijn er drie...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef -moppie- het volgende:
mijn beestjes neem ik mee.
die kan toch zelf nog wel lopen danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef amaranta het volgende:
En jij laat BB zitten SQ
En jij COLT??
Natuurlijk laat ik Eva niet zitten, maar ik denk dat ze materiele dingen bedoelen.
owquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef amaranta het volgende:
En jij laat BB zitten SQ
En jij COLT??
Natuurlijk laat ik Eva niet zitten, maar ik denk dat ze materiele dingen bedoelen.
Jij bent negativo pur sang. Ik help je ergens aan herinneren, niet meer niet minder.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je bent een dwangmatige controleur. En toch hou ik van je
niet als hij voor zitten heeft gekozenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die kan toch zelf nog wel lopen dan
En ik het geval van het laatste, mijn back-up hdd en mijn laptop.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef amaranta het volgende:
zitten of staan?
Staan.
En Eva krijgt die keuze natuurlijk ook. Ik neem aan dat ze materiele zaken bedoelden Eppokke.
die is scherp... heeft ie al gekozen trouwens?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
niet als hij voor zitten heeft gekozen
Toch wel apart, elke keer je poes in die gleuf schuiven. Wehehehehe.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik ook met Zoë, pikkedief
Alle prijsverhogingenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef amaranta het volgende:
Welke prijsverhoging zou je het meest storen.
Ik denk dat als de nutella 10 euro per pot zou worden.
of de huiswijn van de AH ineens 15 euro per fles isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef amaranta het volgende:
Dat je je hypotheek moet veranderen en dat de rente dan twee keer zo hoog is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef amaranta het volgende:
waarom ze een hele verzameling naakte vrouwen plaatjes op de comp. moeten hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef amaranta het volgende:
Nog een:
Wat denk je nooit te zullen begrijpen aan het andere geslacht?
als de HRA wordt afgeschaftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef amaranta het volgende:
Volgende keer niet meer doen. Dan ben je ineens de ongeinteresseerde klootzak.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar neej, hij is een dwangmatig controleur.....
Niet gek dat het zo lang geduurd heeft eer jij een kamer kon vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toch wel apart, elke keer je poes in die gleuf schuiven. Wehehehehe.
keer de vraag maar om; wat denk je ooit wel te zullen begrijpenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef amaranta het volgende:
Nog een:
Ook gebleekt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef Levitation het volgende:
Mijn sterretje is gerepareerd.
Het praatgrage gedrag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef amaranta het volgende:
Nog een:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef Levitation het volgende:
Mooi even Vaseline gehaald zeker. Wehehehehehe.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef Levitation het volgende:
je doet het drie keer per dag!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij bent negativo pur sang. Ik help je ergens aan herinneren, niet meer niet minder.
En als blijkt dat je het stelselmatig vergeet, doe ik het zelf ff.
Dat is toch verrekte handig zo een vent?
Maar neej, hij is een dwangmatig controleur.....
Maar toch hou ik van je
ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef amaranta het volgende:
Onsterfelijkheid of eindeloze rijkdom?
Ik kies eindeloze rijkdom, heb er niks aan om 343 jaar te zijn en geen cent te makken.
Sterker nog; wanneer mensen de dood of voortplanting onmogelijk wordt gemaakt zien zij vaak geen zin meer om te leven.quote:
Eindeloze rijkdomquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef amaranta het volgende:
Onsterfelijkheid of eindeloze rijkdom?
Ik kies eindeloze rijkdom, heb er niks aan om 343 jaar te zijn en geen cent te makken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |