Mijn gezin en mijn back-up harde schijf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef amaranta het volgende:
Je wordt gedwongen je huis te verlaten en je mag maar 2 dingen meenemen, wat neem je mee?
Ik neem natuurlijk mijn random reader mee want ik kan niet zonder en het geheugenkaartje met Eva's fotos erop.
En eva zelf laat je zitten?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef amaranta het volgende:
Je wordt gedwongen je huis te verlaten en je mag maar 2 dingen meenemen, wat neem je mee?
Ik neem natuurlijk mijn random reader mee want ik kan niet zonder en het geheugenkaartje met Eva's fotos erop.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, tnx, ga ik gelijk even doen.
bb is mijn Agenda
en spatadersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
zitten of staan? --> zitten, van staan krijg je stramme poten
ik niet, want ik mag maar 2 dingen meenemen en dan blijft er 1 alleen achter en dat is sielugquote:
Maar het zijn er drie...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef -moppie- het volgende:
mijn beestjes neem ik mee.
die kan toch zelf nog wel lopen danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef amaranta het volgende:
En jij laat BB zitten SQ
En jij COLT??
Natuurlijk laat ik Eva niet zitten, maar ik denk dat ze materiele dingen bedoelen.
owquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:41 schreef amaranta het volgende:
En jij laat BB zitten SQ
En jij COLT??
Natuurlijk laat ik Eva niet zitten, maar ik denk dat ze materiele dingen bedoelen.
Jij bent negativo pur sang. Ik help je ergens aan herinneren, niet meer niet minder.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je bent een dwangmatige controleur. En toch hou ik van je
niet als hij voor zitten heeft gekozenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die kan toch zelf nog wel lopen dan
En ik het geval van het laatste, mijn back-up hdd en mijn laptop.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:39 schreef amaranta het volgende:
zitten of staan?
Staan.
En Eva krijgt die keuze natuurlijk ook. Ik neem aan dat ze materiele zaken bedoelden Eppokke.
die is scherp... heeft ie al gekozen trouwens?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
niet als hij voor zitten heeft gekozen
Toch wel apart, elke keer je poes in die gleuf schuiven. Wehehehehe.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik ook met Zoë, pikkedief
Alle prijsverhogingenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef amaranta het volgende:
Welke prijsverhoging zou je het meest storen.
Ik denk dat als de nutella 10 euro per pot zou worden.
of de huiswijn van de AH ineens 15 euro per fles isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef amaranta het volgende:
Dat je je hypotheek moet veranderen en dat de rente dan twee keer zo hoog is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef amaranta het volgende:
waarom ze een hele verzameling naakte vrouwen plaatjes op de comp. moeten hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef amaranta het volgende:
Nog een:
Wat denk je nooit te zullen begrijpen aan het andere geslacht?
als de HRA wordt afgeschaftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:43 schreef amaranta het volgende:
Volgende keer niet meer doen. Dan ben je ineens de ongeinteresseerde klootzak.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar neej, hij is een dwangmatig controleur.....
Niet gek dat het zo lang geduurd heeft eer jij een kamer kon vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toch wel apart, elke keer je poes in die gleuf schuiven. Wehehehehe.
keer de vraag maar om; wat denk je ooit wel te zullen begrijpenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef amaranta het volgende:
Nog een:
Ook gebleekt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef Levitation het volgende:
Mijn sterretje is gerepareerd.
Het praatgrage gedrag.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:44 schreef amaranta het volgende:
Nog een:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef Levitation het volgende:
Mooi even Vaseline gehaald zeker. Wehehehehehe.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef Levitation het volgende:
je doet het drie keer per dag!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij bent negativo pur sang. Ik help je ergens aan herinneren, niet meer niet minder.
En als blijkt dat je het stelselmatig vergeet, doe ik het zelf ff.
Dat is toch verrekte handig zo een vent?
Maar neej, hij is een dwangmatig controleur.....
Maar toch hou ik van je
ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef amaranta het volgende:
Onsterfelijkheid of eindeloze rijkdom?
Ik kies eindeloze rijkdom, heb er niks aan om 343 jaar te zijn en geen cent te makken.
Sterker nog; wanneer mensen de dood of voortplanting onmogelijk wordt gemaakt zien zij vaak geen zin meer om te leven.quote:
Eindeloze rijkdomquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:46 schreef amaranta het volgende:
Onsterfelijkheid of eindeloze rijkdom?
Ik kies eindeloze rijkdom, heb er niks aan om 343 jaar te zijn en geen cent te makken.
kaputt sterretje:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:48 schreef Levitation het volgende:
Blijft leuk, dat soort zinnen hier neerknallen.![]()
Daarom hou ik zo van dit topic.
Je kent onsterfelijke mensen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sterker nog; wanneer mensen de dood of voortplanting onmogelijk wordt gemaakt zien zij vaak geen zin meer om te leven.
Ja, autoruit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kaputt sterretje:
[ afbeelding ]
Maar je ruit is dus gerepareerd begrijp ik? Want het sterretje is niet gerepareerd, die is vermoord
Nee joh, over haar Mercedes natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je ruit is dus gerepareerd begrijp ik?
ik zou mezelf helemaal afzeikenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog veeeeeeeeeeeeeel meer kaartjes.!!!
KOmt er nog eentje...
Je hebt een etentje met een kloon van jezelf. Zou je genieten van elkaars gezelschap?
JA dat weet ik wel zeker!!!
Ik zou heel moe worden van mij. Heb ik nu al regelmatig last van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef amaranta het volgende:
KOmt er nog eentje...
Je hebt een etentje met een kloon van jezelf. Zou je genieten van elkaars gezelschap?
NEe, ik zou me storen aan mezelfquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef amaranta het volgende:
KOmt er nog eentje...
Mazda 121.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee joh, over haar Mercedes natuurlijk.
dat zijn ook de betere gesprekkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
NEe, ik zou me storen aan mezelf
Zeker aangezien ik mezelf alleen maar zou gaan zitten verdedigen tov mezelf.
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn ook de betere gesprekken
Nee, ik zou me kapot ergeren en het zou ook iets te confronterend zijn, zou daarna meteen zelfmoord plegen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of m'n kloon vermoorden. Zou dat hetzelfde zijn?
Zijn het nou al van die geldwolfen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
A zou bij een brand meenemen geld en Beertje, dus ik hoef Beertje idd niet mee te nemen
K zou meenemen geld en barbies
Hebben zij contant geld in huis dan? Hier namelijk niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
A zou bij een brand meenemen geld en Beertje, dus ik hoef Beertje idd niet mee te nemen
K zou meenemen geld en barbies
bijna, alleen kun je na een zelfmoord niet meer in de gevangenis terecht komenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of m'n kloon vermoorden. Zou dat hetzelfde zijn?
Same here. Als je een betweter bent zoals ik kom je nogal in een vicieuze cirkel terecht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou heel moe worden van mij. Heb ik nu al regelmatig last van.![]()
en dan hoor je ineens hoe raar je klinkt als je praat, en hoe je met je bovenlip trekt, en dat je steeds met je ogen rolt. En dan kun je jezelf nooit meer normaal gedragen omdat je je overal extreem van bewust bent. No tnxquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:55 schreef amaranta het volgende:
Maar dat wil dus zeggen dat jullie van jezelf vinden dat je een kutpersoonlijkheid hebt?
Ik zou maar al te graag met mezelf uit eten gaan. Allebei het zelfde lekker vinden. Allebei ons ergeren aan de decolete van de serveerster. Allebei hetzelfde. GAAF TOCH? En gewoon weten dat het niet kansloos meepraten is maar gewoon GAAF!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:56 schreef Levitation het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een, maar dan neat green.
Roseanne Barrquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:57 schreef amaranta het volgende:
Willen jullie nog een kaartje? Want ik ga er weer 1 pakken!
Als jouw leven verfilmde werd, welke acteur of actrice zou jouw personage mogen vertolken?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:56 schreef Levitation het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een, maar dan neat green.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:55 schreef amaranta het volgende:
Maar dat wil dus zeggen dat jullie van jezelf vinden dat je een kutpersoonlijkheid hebt?
Ik zou maar al te graag met mezelf uit eten gaan. Allebei het zelfde lekker vinden. Allebei ons ergeren aan de decolete van de serveerster. Allebei hetzelfde. GAAF TOCH? En gewoon weten dat het niet kansloos meepraten is maar gewoon GAAF!
Ik zou het ook beter weten dan ik. Heel irritant.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Same here. Als je een betweter bent zoals ik kom je nogal in een vicieuze cirkel terecht.
Dustin Hoffmanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:57 schreef amaranta het volgende:
Als jouw leven verfilmde werd, welke acteur of actrice zou jouw personage mogen vertolken?
Ik heb dat mezelf afgeleerd, walgen van mezelf. Doe ik niet meer. Oke, ik vind me zelf nog wel een beetje diksig, nouja, vooral mn gewicht, niet eens mn figuur. Maar dat is iets wat altijd bij me zou blijven. Maar als ik in de spiegel kijk, en dan puur naar mn figuur dan denk, mja, niet mis vrouwke.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik mezelf in die mate zou adoreren. In werkelijkheid zou ik me kapot ergeren aan mijn lach en de stomme opmerkingen die ik (of de kloon dus) maakt.
![]()
En ik zou geobsedeerd naar mijn eigen lijf zitten staren en zwaar gedeprimeerd thuiskomen.
Die keer dat ik van mijn fiets viel, de keer dat ik de halve nacht bewusteloos op de badkamervloer heb gelegen en die keer dat ik wakker werd, vastgeplakt in m'n eigen kots zeker. Slapsticksquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:59 schreef amaranta het volgende:
En de vraag die erbij hoort. Als je leven verflimd werd welke momenten zouden er dan zeker in voorkomen?
Nou de bevalling natuurlijk en het overlijden van mn broer.
Dus theezakjes geaccepteerd?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dat mezelf afgeleerd, walgen van mezelf. Doe ik niet meer. Oke, ik vind me zelf nog wel een beetje diksig, nouja, vooral mn gewicht, niet eens mn figuur. Maar dat is iets wat altijd bij me zou blijven. Maar als ik in de spiegel kijk, en dan puur naar mn figuur dan denk, mja, niet mis vrouwke.
En dan kus ik de spiegel (niet echt natuurlijk:') )
Zoiets, maar volgens mij is de onze groener dan dit. En we hebben geen dakraam.quote:
Julianne Nicholsonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:57 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat dat heel snel omslaat als je voor een exacte kopie van jezelf staatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dat mezelf afgeleerd, walgen van mezelf. Doe ik niet meer. Oke, ik vind me zelf nog wel een beetje diksig, nouja, vooral mn gewicht, niet eens mn figuur. Maar dat is iets wat altijd bij me zou blijven. Maar als ik in de spiegel kijk, en dan puur naar mn figuur dan denk, mja, niet mis vrouwke.
Nee. Ik ben een man.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:02 schreef amaranta het volgende:
kiest niemand voor katja schuurspons of georgina verbaan?
Leuke film wordt datquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:59 schreef amaranta het volgende:
En de vraag die erbij hoort. Als je leven verflimd werd welke momenten zouden er dan zeker in voorkomen?
Nou de bevalling natuurlijk en het overlijden van mn broer.
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:02 schreef amaranta het volgende:
kiest niemand voor katja schuurspons of georgina verbaan?
Ik zie mezelf heel vaak terug op video, omdat V. altijd met een camera sleept en ik altijd de razende reporter ben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, die zijn geaccepteerd. Ben dr niet blij mee, maar ze zijn geaccepteerd.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog een kleine anderhalf jaar he
Wordt een woensdagavond-RTL 4-waargebeurd verhaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuke film wordt dat
(van mij bedoel ik dus)
eerst maar eens doorbiggenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:04 schreef amaranta het volgende:
Neemt niet weg dat ik ze misschien ooit weer mooi rond laat maken, maar misschien ook niet. Met een bh zie je er niks van en Rob vindt ze ook prima. dus zou puur voor mezelf zijn.
*ril*quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wordt een woensdagavond-RTL 4-waargebeurd verhaal.
daarna uiteraard,wil als het kan weer minstens 10 maanden borstvoeding geven dus dan zullen het theezakjes deluxe zijn. En dan wil ze misschien wel veranderen ja. Maar misschien ook niet.quote:
Als dat de eis was weet ik het niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef Levitation het volgende:
Georgina of Katja de rol van Levi laten spelen is op z'n zachts gezegd niet geheel realistisch.
nee dat bedoel ik, het zou de realiteitszin niet ten goede komen. roseanne past wel bij jou. Dan neem ik wel iemand anders.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:05 schreef Levitation het volgende:
Georgina of Katja de rol van Levi laten spelen is op z'n zachts gezegd niet geheel realistisch.
Georginaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als dat de eis was weet ik het niet.
Wie zien jullie in de rol van JB dan?
Mijn theezakjes ben ik wel tevreden mee hoor, ze hoeven niet nog meer theezakkerig te worden (bij jou na de tweede bedoel ik dus)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
daarna uiteraard,wil als het kan weer minstens 10 maanden borstvoeding geven dus dan zullen het theezakjes deluxe zijn. En dan wil ze misschien wel veranderen ja. Maar misschien ook niet.
Jullie hebben eigenlijk allebei ongelijk; het was een visualisatie van wie hij altijd al wilde zijn. Een soort ideaalbeeld; iets dat Tyler juist wilde bestrijden. Je moet niet naar de 'perfectie' streven, naar geld of naar zelfverbetering.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was een alter ego, geen kloon
je weet dat je hier niet mee aan hoeft te komen op vrijdagmiddag he?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jullie hebben eigenlijk allebei ongelijk; het was een visualisatie van wie hij altijd al wilde zijn. Een soort ideaalbeeld; iets dat Tyler juist wilde bestrijden. Je moet niet naar de 'perfectie' streven, naar geld of naar zelfverbetering.
Maar goed, dat boek is op tig wijzen te interpreteren. Palahniuk stond er zelf ook altijd al van te kijken dat van anti-materialisten/consumisten tot boeddhisten een hele eigen visie op het verhaal hadden.
Die lijkt niet echt op me hoorquote:
Nou da's simpel, dan zou het adolf worden in 1915 ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:09 schreef amaranta het volgende:
Tijd voor de volgende vraag:
je krijgt de kans om terug te reizen in de tijd om iemand te vermoorden, wie zou je ombrengen en waarom?
Nee absoluut nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik vind jou dan meer een halina reijn
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Ik word gespeeld door Brad Pitt.
Die komt het dichtste in de buurt wat betreft mijn goddelijkheid.
Hij heeft wel rossig borsthaar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
garpje
Jij wordt gespeeld door die gast uit Life:
[ afbeelding ]
JA MAAR JA MAAR.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat je hier niet mee aan hoeft te komen op vrijdagmiddag he?
die is veel te mooiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik vind jou dan meer een halina reijn
je gaat te snel amaranta, 1 stelling per pagina a.u.b.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef amaranta het volgende:
Je krijgt de kans om terug te reizen in de tijd en iets te veranderen aan je eigen verleden, wat zou je veranderen en waarom?
Ik zou naar een andere basisschool zijn gegaan...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef amaranta het volgende:
Je krijgt de kans om terug te reizen in de tijd en iets te veranderen aan je eigen verleden, wat zou je veranderen en waarom?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Ik word gespeeld door Brad Pitt.
Die komt het dichtste in de buurt wat betreft mijn goddelijkheid.
denk je dat dat iets had veranderd aan de draai van de geschiedenis uiteindelijk?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:12 schreef amaranta het volgende:
1. ik weet nog niet wie ik zou vermoorden
2. De band met mijn broer zou ik veranderen.
dies te klein en niet blondquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
danny devito is beter die is ook vol van zichzelf
nee, maar nu heb ik ook vervelende herinneringen aan onze jeugd, de ruzies etc.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
denk je dat dat iets had veranderd aan de draai van de geschiedenis uiteindelijk?
die blijf je toch wel houden denk ik, ze worden met de tijd minder relevantquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, maar nu heb ik ook vervelende herinneringen aan onze jeugd, de ruzies etc.
En die zouden er dan niet meer zijn natuurlijk
daarom zou ik ook alleen m'n eigen conceptie tegenhoudenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
verduidelijking: Als ik iets verander, heeft dat invloed op hoe het nu is, Ik kon eerder weggaan bij M, maar ik kon niet zeggen dat ik hem nooit had willen ontmoeten, want dan waren de kindjes er niet geweest.
En zo heeft alles invloed ben ik bang
oh, dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die blijf je toch wel houden denk ik, ze worden met de tijd minder relevant
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh, dan.
Ik ga even spelen met Eva.
Volkert van der G.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:09 schreef amaranta het volgende:
Tijd voor de volgende vraag:
je krijgt de kans om terug te reizen in de tijd om iemand te vermoorden, wie zou je ombrengen en waarom?
Jaquote:
Waarom? Er zijn grotere gekken geweest die veel meer doden op hun geweten hebben. Dus waarom Volkert?quote:
Butterfly effectquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het nadeel is dat je ook onthoudt hoe het was toen je nog niet terug was gegaan in de tijd.
Ik moet nu denken aan zo'n film, die man had dat geërfd van zijn vader, hij konm teruggaan in de tijd en dingen aanpassen, maar hij bleef maar bezig en werd gek, zoiets.
Hij? Omdat hij anders Pim niet had omgelegd? Trust me dan had iemand anders het wel gedaan. Zo sterven was zijn lot.quote:
The Buterfly Effectquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het nadeel is dat je ook onthoudt hoe het was toen je nog niet terug was gegaan in de tijd.
Ik moet nu denken aan zo'n film, die man had dat geërfd van zijn vader, hij konm teruggaan in de tijd en dingen aanpassen, maar hij bleef maar bezig en werd gek, zoiets.
Ik zou willen weten hoe Pim het zou hebben gedaan als evt premier.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn grotere gekken geweest die veel meer doden op hun geweten hebben. Dus waarom Volkert?
dat was ie nooit gewordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zou willen weten hoe Pim het zou hebben gedaan als evt premier.
Zelfde als nu met de LPF gebeurde. Denk dat z'n maatjes nog net zo achterlijk waren geweest.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef amaranta het volgende:
Dan zou ik Judas vermoorden, dan had hij Jezus niet kunnen verkopen en dan was alles anders geweest nu.
Ik heb laatst op Discovery gezien dat Judas Jezus heul niet heeft veraden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef amaranta het volgende:
Dan zou ik Judas vermoorden, dan had hij Jezus niet kunnen verkopen en dan was alles anders geweest nu.
Er is ook een Judas boek en daar is het allemaal anders verlopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef amaranta het volgende:
Was technisch gezien niet mogelijk: zijn partij had slechts 26 zetels. Je dient de grootste partij te zijn wil je de minister van Algemene Zaken (premier) naar voren kunnen schuiven. En de vraag is maar of de LPF na dat kabinet meer zetels had behaald, wat ik enorm betwijfel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze doen aan synchroondenken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:30 schreef Inu het volgende:
Jullie hoofden werken echt hetzelfde he?...
Net als die andere boeken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:30 schreef Levitation het volgende:
Alsof die Judas boeken wel te vertrouwen zijn.
vandaar dat wel in mijn zin.quote:
Volgens Jezus zelf hoorde het bij zijn identiteit als messias dat hij dood zou gaan, iets waarover zijn discipelen ook ontstemd over waren. Maar Jezus zoals hij is herinnerde hen aan Gods wil:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef amaranta het volgende:
Je dagboek.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geloof alleen boeken die letterlijk vermelden wat ik denk
En die zijn er voor zover ik weet geen.
Van jou tijdens de zwangerschap.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef amaranta het volgende:
Oke, Eva heeft nu een pakje koeken opengetrokken. Wie heeft dat haar geleerd?
Dat zijn haar instincten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:35 schreef amaranta het volgende:
Oke, Eva heeft nu een pakje koeken opengetrokken. Wie heeft dat haar geleerd?
Hoeveel gram zit er in het zakje?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:39 schreef Levitation het volgende:
Wat weegt 1 trekdrop? er zitten er 28 in het zakje en de kcal staan per 100gram vermeld.Nu weet ik nog niet wat ik binnen krijg. Al wil ik dat misschien ook niet weten.
Dan hadden we nu het katholicisme ook niet. Misschien een idee.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:29 schreef amaranta het volgende:
Of Petrus, omdat hij zei dat hij hem niet kende.
Staat er niet op, duhuuu.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoeveel gram zit er in het zakje?
Dan geloofden we nog in trollen en feeen en wodan en hingen we midden in de winter rode appeltjes in dennenbomen en meer dan dat soort ongein.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan hadden we nu het katholicisme ook niet. Misschien een idee.
Keukenweegschaal?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Staat er niet op, duhuuu.Ben niet zo dom als ik overkom, hoor.
Dan hadden we iets anders gehad. Stom kuddegedrag van de mens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan hadden we nu het katholicisme ook niet. Misschien een idee.
Ik ben wel zo lui als ik overkom.quote:
Weeg het met je tongquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben wel zo lui als ik overkom.
Moet! Dat is verplicht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Staat er niet op, duhuuu.Ben niet zo dom als ik overkom, hoor.
Doe es en neem Eva dan meteen mee, dan hoeven niet persee de vrouwen kinderen te baren en dan hoeven we ook geen kleren aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga Adam vermoorden dan, hadden we heel het gezeik niet gehad!
neehee, er staat op dat er 28 stuks inzitten. Dat mag ook.quote:
Ik doe het voordat Eva er isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe es en neem Eva dan meteen mee, dan hoeven niet persee de vrouwen kinderen te baren en dan hoeven we ook geen kleren aan.
Dan moet je terug naar God. Hij schiep de man, wie op zijn beurt Eva schiep door zn ribben te breken. De kneus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe es en neem Eva dan meteen mee, dan hoeven niet persee de vrouwen kinderen te baren en dan hoeven we ook geen kleren aan.
Nee hoor, er staat dat God de man en vrouw geschapen heeft. Een paar hoofdstukjes later staat pas dat rib-verhaal en dat hebben mensen ineens aangenomenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan moet je terug naar God. Hij schiep de man, wie op zijn beurt Eva schiep door zn ribben te breken. De kneus.
Maar ook in het rib-verhaal staat dat God Eva maakte.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, er staat dat God de man en vrouw geschapen heeft. Een paar hoofdstukjes later staat pas dat rib-verhaal en dat hebben mensen ineens aangenomen![]()
Lillith
Tuurlijk, religie is een doorwerking in de cultuur van fundamenteel kenmerk van de mens. Religie hoort bij de menselijke conditie; elk mens is in mijn ogen religieus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan geloofden we nog in trollen en feeen en wodan en hingen we midden in de winter rode appeltjes in dennenbomen en meer dan dat soort ongein.
huh huhquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:50 schreef Levitation het volgende:
Ik wilde vandaag ook nuttig doen, lekker snoeien in de tuin. Maar het bleek takkeweer te zijn.
half 5...2 prio 1 storingen tegelijk...mag zo in de auto springenquote:
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, er staat dat God de man en vrouw geschapen heeft. Een paar hoofdstukjes later staat pas dat rib-verhaal en dat hebben mensen ineens aangenomen![]()
Lillith
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, religie is een doorwerking in de cultuur van fundamenteel kenmerk van de mens. Religie hoort bij de menselijke conditie; elk mens is in mijn ogen religieus.
Enfin; bier, tieten en voetbal meer bier.
vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
half 5...2 prio 1 storingen tegelijk...mag zo in de auto springen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
neehee, er staat op dat er 28 stuks inzitten. Dat mag ook.
Maar het zakje was ongeveer 168 gram.(28*6 gram)
Dus 224 gram.quote:Trekdrop. Lekker stugge drop. In een silo van 150 stuks. ¤ 4,99, 0 · Nr. 87 - Trollendrop ... Geschat gewicht: +/- 1,2.
Je bent de enige die mijn slechte grap ziet.quote:
tuurlijk, ik zit helemaal in snoeimodusquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je bent de enige die mijn slechte grap ziet.
5 dropjes waren 30 gram.quote:
27 En God schiep den mens naar Zijn beeld; naar het beeld van God schiep Hij hem; man en vrouw schiep Hij ze.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Lillith
wat waren ze toch duidelijk he.. vroegerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Inu het volgende:
[..]
27 En God schiep den mens naar Zijn beeld; naar het beeld van God schiep Hij hem; man en vrouw schiep Hij ze.
En later staat uitgewerkt hoe zij ze geschept heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Inu het volgende:
[..]
27 En God schiep den mens naar Zijn beeld; naar het beeld van God schiep Hij hem; man en vrouw schiep Hij ze.
geschept?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
En later staat uitgewerkt hoe zij ze geschept heeft.
smiley stond er al. Dat jij 'm niet ziet/snapt is niet mijn fout.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal achteraf gelul!!!111111!!!11
ik kots altijd op de clownsmiley, dan zie ik 'm niet meerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
smiley stond er al. Dat jij 'm niet ziet/snapt is niet mijn fout.![]()
een WOT?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Adam was er voor Eva, ik ga Adam gewoon vermoorden voor Eva hem een rib uit zijn lijf kost, mag God een Bagie schapen ipv een mens.
allemaal achteraf gelul!!!111111!!!11quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kots altijd op de clownsmiley, dan zie ik 'm niet meer
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
allemaal achteraf gelul!!!111111!!!11
Die bestaan nu niet, want Adam is gewoon blijven leven en er is dus nog een mensquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die bestaan nu niet, want Adam is gewoon blijven leven en er is dus nog een mens
* Inu heeft bijbelles gehad op de universiteitquote:Het ontstaan van de legende vindt zijn oorsprong in het dubbele bijbelse scheppingsverhaal in Genesis 1 en 2. Het duidelijk verschil tussen beide verhalen leidde tot de gedachte dat Adam vóór Eva een andere vrouw gehad moest hebben. Dat zou dan Lilith zijn geweest, die evenals Adam was geschapen uit het stof van de aarde. (Dit zou er volgens sommige auteurs op wijzen dat de - recentere - mythe van Adam en Eva een intellectuele constructie van Levitische priesters was, met als doel het inheems matriarchaal systeem in een zo kwalijk mogelijk daglicht te stellen, teneinde het patriarchaat, met bijbehorend erfenisstelsel, daarna bij wet en met geweld te doen overheersen.[bron?])
Zo raar dat ze onzin verkopen op de universiteit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:03 schreef Inu het volgende:
Ik geloof in Lilith
[..]
* Inu heeft bijbelles gehad op de universiteit
Je moet toch wat hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo raar dat ze onzin verkopen op de universiteit.
Dat is erg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:03 schreef Inu het volgende:
Ik geloof in Lilith
[..]
* Inu heeft bijbelles gehad op de universiteit
Middeleeuwenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
bijbel is vroeg-middeleeuwse fantasy
quote:Politie houdt verdachte van overval op juwelier aan
Eindhoven Centrum, Moergestel, 27-02-2009 • De politie in Midden en West Brabant heeft donderdagmiddag rond 16.00 uur een 21-jarige Amsterdammer aangehouden in Moergestel.
Hij wordt ervan verdacht betrokken te zijn bij een overval op een juwelier aan de Demer (zie ook eerder persbericht). De verdachte is vanmiddag voorgeleid bij de rechter-commissaris in 's-Hertogenbosch en in bewaring gesteld. De politie is nog op zoek naar de andere verdachten. Het gaat om getinte mannen met een slank postuur. De politie werkt met 10 rechercheurs aan de zaak. Zij is zeer te spreken over de vele getuigen die zich gemeld hebben. Op dit moment wil de politie niet meer informatie naar buiten brengen over het onderzoek.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel godsdienst gehad op de basisschool
en ik ging wel eens met de buurmeisjes naar zondagsschool
Nee hoor, erg handig... Het was Who's who in the bible. Ging over wie er allemaal instaat, zodat je de verwijzingen in kunst en literatuur snapt... Heb ook Who's who in the mythology gedaan...quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doffel - Flatspace Technologie. Very Expensive. (Ultraviolet)
Ik snap m niet
precies, soms is godsdienstonderwijs best nuttig, vooral als je andere mensen wil leren begrijpenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, erg handig... Het was Who's who in the bible. Ging over wie er allemaal instaat, zodat je de verwijzingen in kunst en literatuur snapt... Heb ook Who's who in the mythology gedaan...
In dat geval is het handig. Maar religie vind ik hoe dan ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, erg handig... Het was Who's who in the bible. Ging over wie er allemaal instaat, zodat je de verwijzingen in kunst en literatuur snapt... Heb ook Who's who in the mythology gedaan...
Af en toe?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Jeetje wat ben ik af en toe een oplichter.
Onzin. Als een koper iets koopt wat hij denkt dat het waard is is de koper en de verkoper tevreden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Autoverkopers zijn altijd oplichters, net als makelaars en andere beroepsmatige verkopers
Soms kan ik niet om een verkoper heen als ik iets graag wil hebben, en dan moet ik de oplichting maar voor lief nemen. En dan vind ik dus een verkoper per definitie een oplichter.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Onzin. Als een koper iets koopt wat hij denkt dat het waard is is de koper en de verkoper tevreden.
Prima, maar dat is dan jouw probleem. Dat noemen ze nou ondernemen! Alles is winst gericht op de non-profit organisaties na. Alles en iedereen is dus een oplichter. En de rest profiteurs.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Soms kan ik niet om een verkoper heen als ik iets graag wil hebben, en dan moet ik de oplichting maar voor lief nemen. En dan vind ik dus een verkoper per definitie een oplichter.
moppie soe se reskjoequote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:28 schreef -moppie- het volgende:
Maar waarom ben je dan nu een oplichter Colt?
Net een superdeal gedaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:28 schreef -moppie- het volgende:
Maar waarom ben je dan nu een oplichter Colt?
zo...mijn incident mooi remote op kunnen lossenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
half 5...2 prio 1 storingen tegelijk...mag zo in de auto springen
Ondernemen is dus legale oplichting. Maar mensen bewust meer laten betalen dan nodig zou zijn noem ik geen ondernemen maar oplichting.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Prima, maar dat is dan jouw probleem. Dat noemen ze nou ondernemen! Alles is winst gericht op de non-profit organisaties na. Alles en iedereen is dus een oplichter. En de rest profiteurs.
mijn civic verkocht voor 6000?quote:
Telefoon uit?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo...mijn incident mooi remote op kunnen lossen
telefoon: *uit*
dit weekend heerlijk zooi opruimen en mijn meubels verplaatsen cq ruimte maken voor de bouwvakkerts
zakelijke wel ja...niet dat ze me dan niet prive bellenquote:
als je weet voor hoeveel ik deze auto gekocht heb noem je mij een oplichterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is geen oplichting, dat is verlies lijden.
Dat is Fries voor: ben je geil of wil je een koekje?quote:
Dat is dan wel erg triest. Bij mijn vorige werkgever vroegen ze "nee eisten zij" mijn prive GSM nummer.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zakelijke wel ja...niet dat ze me dan niet prive bellen
Jou niet, jij bent goudeerlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je weet voor hoeveel ik deze auto gekocht heb noem je mij een oplichter
wat voor stangen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jou niet, jij bent goudeerlijk
Valt het op dat ik aan het stangen ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |