Ja het is zo'n huisjesmelker uit Rotterdam, dan weet je het al weer.quote:
Omdat de locatie en de staat van het huis echt heel goed is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah ja, huisjesmelkers. Dan weet je ook wel wat je kan verwachten.. Beetje jammer.
Maar hoezo mag je maar 11m2 rekenen, terwijl hij vindt dat je 22m2 hebt? Schuine daken enzo denk ik dan?
430 inc vind ik nog best aan de prijs.
Zelfs in amsterdam(wel geen centrum, maar toch) betaalde ik (welliswaar via studentenverhuurder, dus goedkoper) maar 290eu, voor 18m2 +balkon.
En nu hier in den bosch(overigens ook geen goedkope stad, we hebben een jaar meoten zoeken) betalen we nu 400excl, voor 45m2.
Cornelis trompstraatquote:
Nee, nu is het een zolderkamer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo wat vroeger de zolder was? Da's dan nu toch nog steeds de zolder?
Ja okquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, nu is het een zolderkamer.
Draagbare airco jonguh!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar dat wordt lekker warm in de zomer dan
Komt wel goed. Gewoon ramen open fan ernaast.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar dat wordt lekker warm in de zomer dan
kuu ef teequote:
Waarom praat je zo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef opgebaarde het volgende:
ja wa kut. Goochelmaps ken um nie vinden jonguh
owja wat ongelofelijk dom van mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom praat je zo?
Als je een beetje op had gelet had je geweten dat ik in Delft woon, het is namelijk nogal vaak onderwerp van gesprek.
Jup.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
owja wat ongelofelijk dom van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |