Inderdaad, want een land dat duizenden "onderdanen" mishandelt en vermoordt en onderdrukt, is slecht en moet tegengehouden worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:43 schreef horned_reaper het volgende:
Zo zegt de Isralische minister van Defensie Ehud Barak dat deze beslissing weken geleden al had moeten worden genomen.
Worden die niet ingezet? Volgens mij had ik een artikel gelezen waarin gesuggereerd werd dat het ingezet zou worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Waar staan die F22's danallen in de VS volgens mij
Oftewel : Gaddafi blijft, tenzij die NU burgers gaat aanvallen. Nog even een paar maanden geduld dus voordat die iedereen kan afslachten. Hoeraquote:"I also want to be clear about what we will not be doing: the United States is not going to be deploying ground troops into Libya, and we are not going to use force to go beyond a well-defined goal, specifically the protection of civilians in Libya.
Alsof de rebellen ff een paar maanden pauzeren en wat potjes gaan risken daar in Benghazi. Die zetten al weken alles op alles om hem te verdrijven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Confetti het volgende:
Stukje uit de speech van Obama :
[..]
Oftewel : Gaddafi blijft, tenzij die NU burgers gaat aanvallen. Nog even een paar maanden geduld dus voordat die iedereen kan afslachten. Hoera
Dit kabinet heeft gewoon niet dezelfde connecties als het kabinet Balkenendequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:52 schreef Bart884 het volgende:
als ik het zo lees over ons landje: ze willen ook graag een steentje bijdragen maar zijn (nog) niet gevraagd. Volgens mij vinden de andere landen die de boel organiseren dat wij niet zo'n een goede indruk hebben gemaakt met het helikopter incident. Wel sneu voor Rosenthal en Hillen.....
Balkie heeft inderdaad een aardig adresboekje bij elkaar verzameld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit kabinet heeft gewoon niet dezelfde connecties als het kabinet Balkenende
Pas even deze afbeelding aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Nibb-it het volgende:
TS kun je het plaatje van no foreign intervention eruit halen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Idd, Balkenende had een veel softere tong, en daar houden Amerikanen van als je hun kont likt.
Momentjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Pas even deze afbeelding aan
[ afbeelding ]
Mooi toch juist, die ironiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Nibb-it het volgende:
Met die poster hebben ze nooit bedoelt "No foreign enforced NFZ". Maar daarmee bedoelen ze geen buitenlandse bezetting met grondtroepen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Nibb-it het volgende:
NFZ is ook interventie. Luchtaanvallen op (militaire) installaties van Gaddafi is interventie. Het beschermen van de bevolking is interventie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Met die poster hebben ze nooit bedoelt "No foreign enforced NFZ". Maar daarmee bedoelen ze geen buitenlandse bezetting met grondtroepen.
Bringing in the Raptors is like killing ants with a sledgehammerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Worden die niet ingezet? Volgens mij had ik een artikel gelezen waarin gesuggereerd werd dat het ingezet zou worden.
Het is juist een zeer verstandige zet om te benadrukken dat er geen ( ongewenste ) grondtroepen Libie zullen binnenvallen. Op allerlei andere vlakken kan nu geholpen worden waardoor de anti's veel sterker zullen komen te staan en zelf G kunnen verdrijven/vermoorden of whatever.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Confetti het volgende:
Stukje uit de speech van Obama :
[..]
Oftewel : Gaddafi blijft, tenzij die NU burgers gaat aanvallen. Nog even een paar maanden geduld dus voordat die iedereen kan afslachten. Hoera
Beetje gek dat ze dan op het moment dat ze die posters ophingen al vroegen om NFZ's. Die poster is gewoon nooit genuanceerd geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
NFZ is ook interventie. Luchtaanvallen op (militaire) installaties van Gaddafi is interventie. Het beschermen van de bevolking is interventie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |