quote:A1 R.I.P. (DJ Glenn's Remix) 5:49
Remix - DJ Glenn
A2 R.I.P. 8:52
B1 Gravediggers Have More Fun 6:05
B2 R.I.P. (Accapella)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
om even wat 'body' te geven aan devoor de tracks van PP die wel 'body' hebben
Half goed:quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef 16meter het volgende:
Die melodie zit ook een hardstyle plaat trouwens... kan niet op de naam komen. Volgens mij iets Italiaans.
ach, ff een tijdelijk populair onderwerpquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:47 schreef 16meter het volgende:
'body' is de nieuwste toevoeging aan het fok! hardstyle woordenboek, zo te zien
die is ook zeeeeer fijnquote:
hehe vind 't wel een leuke discussiequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, ff een tijdelijk populair onderwerp
[..]
die is ook zeeeeer fijn
Wat een topplaat, echt een van de weinige anthems die ik ken die tevens 100% waardig zijn als plaatquote:
het heet nu 'body', maar er is al vaker gepost over tracks die leeg zijn, waar voor je gevoel wat mistquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
hehe vind 't wel een leuke discussie
Zag gisteren in nijmegen een aanplakposter van Rebirth festival. Goed bezigquote:
Voor mij een van de beste Italiaanse platen van het afgelopen jaar!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef eQuaL het volgende:
Godver wat gaat deze toch hard:
Arme buren! Ach schijt, hij draait zelf ook keihard duitse kutmuziek, dus whatever![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef DjThera het volgende:
Dat ons label trouwens nog niet bij de hardstyle labels staatkan toch niet he haha
Zet Fusion er ook eens heel vlug inquote:
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is de Psyko Punkz remix van Eternity (Snap) trouwens al uitgebracht?
Die filmpjes ervan zijn wel altijd goed voor mijn humeurquote:
Het origineel ervan en zulk soort nummers zijn sowieso epischquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Die filmpjes ervan zijn wel altijd goed voor mijn humeur![]()
PP is precies waar ik ook aan moest denken toen ik dat laatste filmpje zagquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:39 schreef 16meter het volgende:
Vind zijn platen ook 'body' missen (moeilijk om dat precies uit te leggen), beetje zoals de eerste Psyko Punkz releases.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:51 schreef 16meter het volgende:
TT faal.. het moet 'using drugs' zijn.
*fixedquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zet Fusion er ook eens heel vlug in![]()
zeker wel, heerlijke remixquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Die filmpjes ervan zijn wel altijd goed voor mijn humeur![]()
Trending topic jwzquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, ff een tijdelijk populair onderwerp
Almere? Ik hoop dat er dan iets te doen is op het mooie strand van Almere!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:02 schreef haakon het volgende:
Dikke vette ziekteszooi!
Ik kom 25 juni weer uit Turkije, hopelijk smorgens of in de voormiddag.. Dan kan ik vanuit Schiphol zo naar Almere! Hopen dat het op tijd is..
ik weetquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Trending topic jwz
[..]
Almere? Ik hoop dat er dan iets te doen is op het mooie strand van Almere!
Biddinghuizenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Trending topic jwz
[..]
Wedden dat ik me nog vermaakquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet
en nu je het zegt lees ik het pas; Haakon in z'n uppie op het strand van Almere
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Trending topic jwz
[..]
goed zoquote:
feestje met al je vriendenquote:
je zult je verbazen denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zullen er daadwerkelijk heengaan uit 'routine'?
dat is een goed ideequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zou Q-dance borden neerzetten dat de mensen toch een paar kilometer noordelijker moeten zitten?
maar dat mis je wel heel wat mooisquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef haakon het volgende:
Biddinghuizen is zelfs nog wat dichterbij voor mij
vlucht eerder?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef haakon het volgende:
Nee ik ga sowieso naar Defqon, ik fix wel wat.. Hoe weet ik nog niet, maar ik MOET en ZAL er bij zijn !
wut?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die nieuwe wildstylez klink weer!
Idd lekker nummerquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Into The Light, die werd op Hardbass gedraaid. Verder niet meer aan gedacht dus nieuw voor mij.
Ik ben al de hele avond bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Da_Ripper het volgende:
heerlijk wandelen over deze memory lane![]()
Iemand zin om een stukje mee te banjeren?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Daar heb je als organisatie ook heel veel keus in inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef T-Force het volgende:
Zojuist definitief gekozen voor MOH ipv Rebirth...Ik baal dat ik het dit jaar moet missen, vorig jaar was vetGewoon zonde om het op dezelfde dag als MOH te houden
Waarom niet allebei? Ken genoeg mensen die dit doen wel erg lang maar wel vet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef T-Force het volgende:
Zojuist definitief gekozen voor MOH ipv Rebirth...Ik baal dat ik het dit jaar moet missen, vorig jaar was vetGewoon zonde om het op dezelfde dag als MOH te houden
K denk geef je ff de tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Levitas het volgende:
Yes.. Ik ben weer op tijd!
En bohh.. Ik vind hem vet!!
Zou je niet denken hequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Beach het volgende:
Iets heel doms, maar heet die Coone gast Koen?
Dat dacht ik te horen in zo'n challenge geval.
Vind ik niet, MOH is Hardcore, Rebirth is Hardstyle en tevens hele andere doelgroep! Misschien dat naast jou de popiejopie dagjesmensen het vervelend vinden, maar die kan ik wel missen op Rebirthquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:10 schreef T-Force het volgende:
Gewoon zonde om het op dezelfde dag als MOH te houden
Misschien domme vraag, maar je kan de datum toch zelf kiezen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Daar heb je als organisatie ook heel veel keus in inderdaad
Eerste nummer waar ik zeeeeeeeeer enthousiast over ben!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Levitas het volgende:
Hallonquote:
Da's kut, koptelefoontje dan maar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hallon
Vervelend altijd als je ;s nachts zin hebt om eens wat rauw geluid door je kamer te knallen, maar je vervolgens bedenkt dat je moeder aan 't slapen is en je ook nog buren hebt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's kut, koptelefoontje dan maar?
Ik laat nu de hotelgasten meegenieten van Zatox.
Koop in-ear Creative Labs. Prima spul. Ideaal ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb geen fatsoenlijke koptelefoon. Jaaaren terug een gekregen van m'n ouders en dat was een superding, maar hij heeft z'n beste tijd gehad zegmaar
Knock-out, Silverdome, Zoetermeer. Schijnt een goeie tent te zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:30 schreef Koepert het volgende:
Wat is Apil voor feest dan?
Of 9 Apil dan..
Ik haal het hardstyle en het X topic nog wel es door elkaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:36 schreef Koepert het volgende:
Oowh je bedoelt 9 apRil... ik dacht omdat er achter stond (geen typo) dat het feest 9 APIL heette
strakke actiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/topi(...)on_2011_tickets.html![]()
Idd, maar zijn naam staat niet (meer?) in zijn profiel, hoe kunnen ze dan die kaarten blokkeren?quote:
Maareeeh, hoe zat het nou met dat underground feestje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik haal het hardstyle en het X topic nog wel es door elkaar.
Van alle andere tracks was ik nog niet helemaal overtuigd, maar dit is eindelijk wel een goede!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Levitas het volgende:
Ibo zit bij de PF crew dus kan ook verborgen gegevens zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, maar zijn naam staat niet (meer?) in zijn profiel, hoe kunnen ze dan die kaarten blokkeren?
Hehe nicequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ibo zit bij de PF crew dus kan ook verborgen gegevens zien
Niks mis met Heineken!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef eQuaL het volgende:
HeinekenVerder wel lekker J&W nummer
Rubdown btw ook wel okee, maar lijkt te veel op de vorige releases![]()
Gisteren toen ik keek stond gewoon zn volledige naam nog in zn profiel, samen met nog een zooi gegevens. Kon niet lastig zijn om hem te matchen aan een transactiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ibo zit bij de PF crew dus kan ook verborgen gegevens zien
Geen idee, maar las het net pas op Twitter.quote:
owh nice eindelijk een andere plek vraag me af hoe dat gaat uitpakken maar alles is beter dan die bout plek van de vorige jaren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef NLS04 het volgende:
Dit jaar met Queensday eindelijk een fatsoenlijke locatie in Arnhem : http://partyflock.nl/party/199186:Hardstyle_Queensday.html
Ze vragen nu 5 euro maar komt ook een betere line up met in ieder geval: HHZ, Pavo en scope lees ik net. Naar mijn idee alleen maar goede ontwikkelingen omdat het nu ook minder tuig zal aantrekken die je vaak bij gratis evenementen ziet. Ook leuk dat het maar 5 minuten van mijn huis lopen is. Minder leuk dat ik dit jaar met Queensday moet werken
* ReMcOrE banjert mee, deze intro klapt er lekker op!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Da_Ripper het volgende:
optie geplaatstquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef NLS04 het volgende:
Dit jaar met Queensday eindelijk een fatsoenlijke locatie in Arnhem : http://partyflock.nl/party/199186:Hardstyle_Queensday.html
Ze vragen nu 5 euro maar komt ook een betere line up met in ieder geval: HHZ, Pavo en scope lees ik net. Naar mijn idee alleen maar goede ontwikkelingen omdat het nu ook minder tuig zal aantrekken die je vaak bij gratis evenementen ziet. Ook leuk dat het maar 5 minuten van mijn huis lopen is. Minder leuk dat ik dit jaar met Queensday moet werken
Beter juist, meer liefhebbers. Niet van dat verdwaalde house volk/oranje malloten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Overdag was het goed te doen, maar aan het einde van de middag werd het wel té druk ja. Toch had die plek wel wat, zeker omdat het gewoon in het centrum was. Ik weet niet wat ik van die nieuwe plek moet denken... zover verwijderd van de rest.
Maar ik wil tussendoor ook wel even verdwalen tussen dat house volk/oranje malloten, maar dat kan dan niet echt, of je moet de bus pakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beter juist, meer liefhebbers. Niet van dat verdwaalde house volk/oranje malloten.
Ik ben erbijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:18 schreef NLS04 het volgende:
2 brothers on the 4th floorquote:
laatst nog live gezien, feest der herkenning van oude knallersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
2 brothers on the 4th floor
remix...mwah
Dat zeker, maar het album laat me tot nu toe koud, en het is al de 18e... Wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef Levitas het volgende:
Ik vind het hele toffe filmpjes van Coone.. Dosis humor erin, altijd wel iets interessants te zien (en te horen) maar vooral: Ik krijg bij elk filmpje weer zoiets van "Deze gasten vinden het echt geweldig wat ze doen, en dat stralen ze uit". Ik word er wel vrolijk van
doet me beetje denken aan het nummer Psyko punkz - Not an addictquote:
Dat vind ik dan wel een helden remixquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:15 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
doet me beetje denken aan het nummer Psyko punkz - Not an addict
hier ben ik t wel mee eens. K luister t eerst n keer voor n oordeel. Preview zegt ook niet alles....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:35 schreef Utca het volgende:
Denk dat het album van Coone nog best leuk kan uitpakken. Blijft afwachten natuurlijk maar ik geef t zeker een kans nav wat ik tot nu heb gehoord.
Super vette melodiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:02 schreef T_Killer het volgende:
Stiekem toch wel heel vetjes vooral in vergelijking met andere HS platen met top40 vocals
Hij is gisteren gemasterdquote:
Ik denk dat B-Front en Ran-D zich afgelopen jaren al genoeg hebben geprofileerd als 'rawstyle' excusez le mot producers. Een mooie zomerse track met een fijne melodie juist van hun 2 zou mooi zijn, past denk ik ook beter bij het festival.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:23 schreef Sethje het volgende:
Geen typische rauwe track, dat is ook niet wat Bob en Randy wilde en wij ook niet. Echt een zomerse track, uplifting, melodieus, ik denk dat het best een hitje kan worden al ben ik natuurlijk bevooroordeeld
Dat 2e heb je sowieso gelijk in. Over je eerste punt: ze willen helemaal niet raw zijn. Ze maken gewoon hardstyle punt . De hokjes van tegenwoordig is iets waar ze zelf totaal niet op zitten te wachten maar dat is vooral iets wat ze worden gemaakt door organisatoren...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik denk dat B-Front en Ran-D zich afgelopen jaren al genoeg hebben geprofileerd als 'rawstyle' excusez le mot producers. Een mooie zomerse track met een fijne melodie juist van hun 2 zou mooi zijn, past denk ik ook beter bij het festival.
Altijd weer die hokjes. "hardstyle"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat 2e heb je sowieso gelijk in. Over je eerste punt: ze willen helemaal niet raw zijn. Ze maken gewoon hardstyle muziek punt . De hokjes van tegenwoordig is iets waar ze zelf totaal niet op zitten te wachten maar dat is vooral iets wat ze worden gemaakt door organisatoren...
laat ik het anthem toevallig vanacht gehoord te hebben! hij knalt nog best hardquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Super vette melodie
[..]
Hij is gisteren gemasterdpreview volgt later vandaag, in de loop van volgende week ligt ie in de shop als het goed is! Ik ben er zelf echt super blij mee. Geen typische rauwe track, dat is ook niet wat Bob en Randy wilde en wij ook niet. Echt een zomerse track, uplifting, melodieus, ik denk dat het best een hitje kan worden al ben ik natuurlijk bevooroordeeld
Niet echt mijn muziek, af en toe een plaatje vind ik niet erg maar ik denk niet dat ik het een avond vol kan houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen hierheen ?
http://partyflock.nl/part(...)herapy_Sessions.html
Zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:07 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
laat ik het anthem toevallig vanacht gehoord te hebben! hij knalt nog best hard
Daar ben ik het helemaal mee eens maar jij plaatst het nu in een andere context. Ik geef alleen maar aan dat B-Front en Ran-D zelf niet blij zijn met het stempel dat ze word opgedrongen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Altijd weer die hokjes. "hardstyle"Het is gewoon muziek.
Maar even serieus: waarom is rawstyle wel een hokje en hardstyle niet? Ik kan me wel voorstellen dat het niet gewenst is om elk apart geluidje een andere naam te geven, maar ik hoor toch wel duidelijk verschil tussen rawstyle, 'normale' hardstyle en early hardstyle.
Misschien dat het over een paar jaar meer geaccepteerd wordt. Waarschijnlijk vond deze discussie 10 jaar geleden ook wel plaats, of het nou "hardstyle" genoemd mocht worden of toch maar gewoon "dance".
Snap ik, maar daarom toch des te beter en leuker dat ze nu een meer melodieuze track hebben als anthem van Rebirthquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:26 schreef Sethje het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens maar jij plaatst het nu in een andere context. Ik geef alleen maar aan dat B-Front en Ran-D zelf niet blij zijn met het stempel dat ze word opgedrongen.
en er speciaal uitgelicht:quote:1. Mauro Picotto - Proximus (Dj Thera bootleg)
2. Phrantic - Freestyle
3. Geck-O & Wavolizer - Punk
4. Dj Thera & Deetox - Silly Games
5. Degos & Re-done - Warrior
6. Atmozfears - Welcome 2 Hell
7. Dj Thera - The test 2.0 (Crypsis remix)
8. Alphaverb & The Machine - Chemistry of Sound
9. Geck-O & Phrantic - The Hard Way
10. Dj Thera vs Geck-O - Do The Happy Face
11. B-Front - Sleepwalker
12. The Dizzorder & R-Tillary - Illusions (Catatonic Overload remix)
13. Dj Thera vs Geck-O - Tresspassing
14. Degos & Re-done - Outside The Box
15. Chris One - Psycho
16. Afflicitive - Breadstick (Thera slowed it down mix)
Die ben ik atm aan het luisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Mag ik even jullie aandacht voor Deetox @ Gearbox
[..]
en er speciaal uitgelicht:
Gearbox heeft echt vaak vette artiesten met ontzettend dikke setjes!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Mag ik even jullie aandacht voor Deetox @ Gearbox
[..]
en er speciaal uitgelicht:
Ze hadden hier een x een discussie over in de Magic Show. Kan het alleen ff niet meer vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:01 schreef mstx het volgende:
[..]
Altijd weer die hokjes. "hardstyle"Het is gewoon muziek.
Maar even serieus: waarom is rawstyle wel een hokje en hardstyle niet? Ik kan me wel voorstellen dat het niet gewenst is om elk apart geluidje een andere naam te geven, maar ik hoor toch wel duidelijk verschil tussen rawstyle, 'normale' hardstyle en early hardstyle.
Misschien dat het over een paar jaar meer geaccepteerd wordt. Waarschijnlijk vond deze discussie 10 jaar geleden ook wel plaats, of het nou "hardstyle" genoemd mocht worden of toch maar gewoon "dance".
Jupquote:
1 van de 2000 eerste gelukkige?quote:
Kameraad van me had z'n awakeningskaartjes ook verkocht, die wou ook liever naar defqon ivm met zieke line-upquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ook net 2 tellen geleden besteld. Gister m'n awakenings festival kaartje verkocht.
Ik heb hem verkocht omdat de line up van awake voor mij niet heel veul was. Veel vrienden gaan ook naar Defqon, dus toch maar besloten daar heen te gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:04 schreef haakon het volgende:
[..]
Kameraad van me had z'n awakeningskaartjes ook verkocht, die wou ook liever naar defqon ivm met zieke line-up
damn!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:22 schreef T_Killer het volgende:
En dan nu nog even een nominatie van een van de vetste mid intro die ik de afgelopen jaren heb gehoord. Helaas is het een TBA die denk ik nooit gereleased gaat worden.
vanaf 0.25
![]()
heerlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuk voor de festivals die eraan komen
Doet me erg aan het Defqon anthem denken van afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tof plaatje gek!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik denk dat B-Front en Ran-D zich afgelopen jaren al genoeg hebben geprofileerd als 'rawstyle' excusez le mot producers. Een mooie zomerse track met een fijne melodie juist van hun 2 zou mooi zijn, past denk ik ook beter bij het festival.
En dan nu nog even een nominatie van een van de vetste mid intro die ik de afgelopen jaren heb gehoord. Helaas is het een TBA die denk ik nooit gereleased gaat worden.
vanaf 0.25
![]()
T is n beetje zn stijl dus..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef robuust89 het volgende:
Laat ik het anders formuleren; wie gaat er NIET naar defqon hier?
Nog een twijfelgeval dus. Ik kom de 25ste weer uit Turkijke, maar de vraag is hoe laat. Ik hoop dat we echt vroeg weggaan! Dan kom ik desnoods pas om 3 uur ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef robuust89 het volgende:
Laat ik het anders formuleren; wie gaat er NIET naar defqon hier?
Ik ga ook ws.. tijdens dutch master ff rondje lopen en bier drinken in de skihut ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:19 schreef robuust89 het volgende:
Vanavond deepack en dutch master, verwacht er niet superveel van, tho
Yes je snapt me. Alles aan die intro en aan de mids klopt gewoon. De rustige opbouw na Lipservice radio, de vocals, die kicks vanaf 1.04 inderdaad (ook de dubbele of rollende kicks gaan lekker). Heerlijkquote:
Leuk gedaan! Alleen die bevalling had van mij niet zo naar voren gebracht hoeven wordenquote:
Zany wordt nooit als Zeenie uitgesproken, maar dat klinkt ook niet, ook al hoort het welquote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef Da_Ripper het volgende:
en eindelijk 's een keer de juiste aankondiging van Zatox ipv Zeetox
SPAM!quote:
Vette shit ja. Vooral die kicks in de opening kort na elkaarquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:37 schreef NLS04 het volgende:
[..]
de roemruchte 'wilderness' plaat die eigenlijk nooit wilderness heeft geheten:
Maar als we dan toch aan vergeten TBA's gaan denken die waarschijnlijk nooit gereleased gaan worden bij deze de roemruchte Qlimax DJ Tool van Donkey Rollers uit 2006:
Deze versie is toch veel vetter als die Chaos die is uitgebracht:
Vette shit ja. Vooral die kicks in de opening kort na elkaarMaar als we dan toch aan vergeten TBA's gaan denken die waarschijnlijk nooit gereleased gaan worden bij deze de roemruchte 'wilderness' plaat die eigenlijk nooit wilderness heeft geheten:
heerlijke anthemquote:
Tof! Echt heel vet gedaan. Jammer dat het op dezelfde dag is als Masters, want ik had graag naar Rebirth gewillen!quote:
Loudness natuurlijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
heerlijke anthemalleen jammer genoeg zal ik niet aanwezig zijn bij rebirth
oke zit met een dillema Loudness of Xxlerator easter suggesties?
Tof!quote:
Ik ga dan sowieso voor TBY, dat moet gewoon een wereldset worden met al zijn knallers die hij onder zijn eigen naam en aliassen heeft gemaaktquote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef T-Force het volgende:
Holycrap! DHHD komen gewoon nog een keer optreden op Hard Classics On The Beach terwijl ze eigenlijk gestopt zijnHoe vet dat ze dat voor mekaar hebben gekregen!
100% zeker dus
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef haakon het volgende:
Voor de mensen van de wat hardere stijlen:
Sandy Warez @ Footworxx Sandy Warez B-Day 2011
Tracklist
xx.ID
xx.ID
xx.ID
..
01. DJ Hammond - The Spring Is My Love
02. Richie Gee - ID
03. ID
04. Richie Gee - ID
05. ID
06. ID
07. ID
08. ID
09. ID
10. Jan Fleck - Push To The Limit
11. Dep Affect - Covered In Black
12. N-Vitral - Return Of The Lofi Death Crew
13. Smurf - Lollypop
14. I:Gor - Thunderbolt
15. ID
16. I:Gor - Too Hot
17. ID
18. ID
19. Randy & The Sickest Squad - Check Out The Sound
20. Radium - Big Noise
21. ID
22. ID
23. Angerfist - Yes (Znooptokkiedrokz Refix)
24. S.R.B. - Bangkok Booster
25. Drokz - Shotta
26. ID
27. ID
28. ID
29. DBN - Wikkiewikkie Wah (Edit/remix)
Wat een held en wat een feest
Het idee is echt héél nice, maar de climax kan zooveel euforischer! Het remixen van dit plaatje had ik liever aan Alphaverb overgelatenquote:
WTF!! Zéér boven mijn verwachtingen dit! Ik krijg meer een meer een extraheelgoedgevoel over Rebirth! Heb er superveel zin inquote:
Die kende ik nog niet!quote:
Daarom stond elke keer op B-fronts Twitter: I'm on to Ran-D's place! (of zoietsquote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hier nog een langere video van het Rebirth anthem:
Erg vette plaat! Stoere intro, lekkere melodie, typische Ran-D vocals (), en daarna nog een ragstuk B-Front style
Lekker hoor! Sethje (en de rest van de organisatie) hebben het goed voor elkaar!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Erg vette plaat! Stoere intro, lekkere melodie, typische Ran-D vocals (), en daarna nog een ragstuk B-Front style
Gloeiende gloeiendequote:Op zondag 20 maart 2011 22:09 schreef haakon het volgende:
Podver, sinds Ripper Deetox @ Gearbox heeft opgemerkt ben ik weer verslaafd aan dit nummer:
Wat een gigantische knalplaat is dat!
De meesten hier gaan naar Loudness afaik , dus word iig een aardige Fok! meetquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef sveno1990 het volgende:
oke zit met een dillema Loudness of Xxlerator easter suggesties?
Heb dat Second Identity album eigenlijk nooit echt goed geluisterd omdat ik het meeste maar saai spul vond maar dit plaatje klinkt inderdaad niet slechtquote:
quote:Zo zal speciaal voor deze nacht een heuse lasergame area intrek nemen in Sportcentrum Kardinge. Dus heb je even geen zin om los te gaan, geen zin om te chillen, dan kan je even lekker met je vrienden gaan knallen in de lasergame area.
Djeez, tripshit. Vind toiletbezoek tijdens 'n feest al zonde van m'n tijd - laat staan 'n lasergame!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:07 schreef Koepert het volgende:
Hoe vet is dit....
Extra info Indicator 2 April
[..]
Ditquote:Op zondag 20 maart 2011 12:14 schreef Baronpilsener het volgende:
Tering, toch maar even posten na 7 4 paginas
Break vind ik niet erg chill, maar de rest is wel baas voor zover ik het uit deze LQ kan opmaken.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vet alleen hoe lang zou je moeten wachten? Net even gekeken hoe lang het rijden is, dik 1.5 uur en moet tot 16 uur werken, grrrr. Naja 6 uurtjes is ook nog redelijk lang.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:07 schreef Koepert het volgende:
Hoe vet is dit....
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij is er weer...Wake you from your boredom #25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Haha iedereen vet wappie lasergamenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:07 schreef Koepert het volgende:
Hoe vet is dit....
[..]
Dacht dat het om Rebirth ging maar vette actie.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:46 schreef Koepert het volgende:
Fijne TL! M.I..
Enne stoeltafel... Geen idee hoe lange wachttijden erop zitten, ligt btje aan t succes ervan.. Ook eerste keer dat indicator een lasergame doet, misschien wil iedereen eraan mee doen, misschien maar 10 man... who knows.. k weet iig wel dat t feest zelf alleen al de moeite is..
Post eerst maar wat meerquote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef micth5005 het volgende:
Zou ik ook bij de Hardstyle liefhebber mogen
Post een paar topics vrolijk mee, geef je mening her en der, ouwehoer wat en je komt erbijquote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef micth5005 het volgende:
Zou ik ook bij de Hardstyle liefhebber mogen
Nou dan heb ik wel een lekker nummerquote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Post een paar topics vrolijk mee, geef je mening her en der, ouwehoer wat en je komt erbij![]()
-Menn0- mag er inderdaad bij... kpas de (wiki-)OP meteen ff aan
Iets zegt me dat alle newbies (quote:Op maandag 21 maart 2011 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik vrees dat de meningen daarover verdeeld zullen zijn hehe
Ik vind het niet zn slechtste plaat............en daar wil ik heb bij laten..quote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Nou dan heb ik wel een lekker nummer![]()
Echt zo'n plaat dat het alleen van de vocals moet hebben. De rest doet me niks.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck you 2 bitch!Vond deze echt vet op Hard Bass!!
hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik vind het niet zn slechtste plaat............en daar wil ik heb bij laten..
Verder wel welkom, je smaak werken we nog wel aan..
hoe oud moet je voor DefQon zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 19:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Post hier ook bijna een jaar![]()
Sinds de kaartverkoop van Defqon vorig jaar
Ik vind remixen van bekende nrs altijd wel gaaf op een feest. Op de Pussylounge kwam Like A G6 voorbij, de reactie van iedereen was echt te gek!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Echt zo'n plaat dat het alleen van de vocals moet hebben. De rest doet me niks.
Heeft ook weer geen 'body'
Nee, maar ik kan je wel onder m'n jas mee naar binnen smokkelen? Als jij mijn pillen en sos bij je houdt..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:08 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik ben pas 14 en dan mag je zeker helemaal niet naar dat soort event's ?
okquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan je wel onder m'n jas mee naar binnen smokkelen? Als jij mijn pillen en sos bij je houdt..
Laat dan maar zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:10 schreef micth5005 het volgende:
[..]
okals ik gepakt word geef ik jouw de schuld
Hij gaat het persoonlijk doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:18 schreef micth5005 het volgende:
wacht ff ik heb een vraag? .....
hoe wil je aan mijn smaak voor hardstyle gaan werken ?
en dit pareltje moet je waarderen:quote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij gaat het persoonlijk doen.
Hehe, nee, het is meer een uitspraak zodat je op termijn een
nog meer zal gaan waarderen dan een
haha die is wel gruwelijk vet hequote:
Heb ze nu al aardig vaak zien draaien en al hun releases ken ik van A tot Z, het woordje fuck begint me te irriteren. In elke liveset wordt het F woord zo vaak mogelijk gebruikt.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck you 2 bitch!Vond deze echt vet op Hard Bass!!
Vet dat ze dit zo online zetten![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef Koepert het volgende:
En afhankelijke van je actief lerend vermogen zul je wel of geen vrienden worden met deze...
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
maar ik denk dat het wel goedkomt zonder...
Die blijft vet! Hoe vaak ik em ook hoor!!quote:
Ben ik helemaal met je eens! Maar ik was vroeger zo'n grote Eminem fan dat het voor deze ene keer nog magquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb ze nu al aardig vaak zien draaien en al hun releases ken ik van A tot Z, het woordje fuck begint me te irriteren. In elke liveset wordt het F woord zo vaak mogelijk gebruikt.
Beste toffe en vrij onbekende plaatjes, dat scoort je al punten, al zijn ze nou ook weer niet briljantquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef micth5005 het volgende:
naja deze is ook vet
maar kan iemand dit nummer uitleggen?
dat laatste nummer is meer zang O_Oquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beste toffe en vrij onbekende plaatjes, dat scoort je al punten, al zijn ze nou ook weer niet briljant![]()
(en ja k loop nu te stangen)
maar hoezo uitleggen ?? Waarom die break zo lang is? Leren draaien door Brennan Heart gok ik..
quote:Gefeliciteerd!
Je hebt gewonnen:
gastenlijstplaatsen voor Strangerz (vrijdag 25 maart 2011 om 22:00)
Goede vrijdagavondbesteding verwacht ik zoquote:Dalora
Degos & Re-Done
Intractable One
Kinesis
The Geminizers
The Z.
MC: Hantáh
Eigenlijk alleen maar hardstyle jahquote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef micth5005 het volgende:
Zijn er trouwens nog meer mensen die 24/7 Hardstyle luisteren? ( zoals ik )
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar hardstyle jah
Even iets anders, u zijt een held!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef Baronpilsener het volgende:
Jup, ik ben Brennan HeartHet is aan jou of je me dan een master vind..
dikgedrukte platen vind ik niet echt tussen de rest passen, verder een leuk lijstjequote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef RiKe het volgende:
Heren, een mix die WEL weer eens is gelukt, m'n apparatuur was niet aan het klagen deze keer...
Een beetje een "van alles wat" mix die gewoon wel lekker weg luistert
S-Factor ft. Seraina - Play
Isaac vs. Simian - We Are Your Friends
Josh & Wesz - Rubdown
Heatzone - Hurricane
Noisecontrollers - Disco Is The Music
Bioweapon - In Sound
Headhunterz - Psychedelic Sunshine (Edit)
Dozer - Robins Revenge
Frontliner - On The Rise (Live Edit)
Chain Reaction - Lellebel
Mr Puta - Green Stuff
Activator - Lullaby
Donkey Rollers - Immeasurably (Axe loves the Donkey bass edit)
R3zonance - Weapon (The R3bels and Zatox remix)
Luna and Alphaverb - No Turning Back (original vocal mix)
zenith & zatox - can you feel it (zatox mix)
here we go againquote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef mstx het volgende:
Vanaf deze lijn geen youtube filmpjes meer in dit topic. Danku.![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef mstx het volgende:
Vanaf deze lijn geen youtube filmpjes meer in dit topic. Danku.![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
Ik mag deze nieuwkomer welquote:
ok zal ik in het vervolg doenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef Koepert het volgende:
Omdat Tanz Elektric n toffe plaat is..
Maar idd.. YT posten is prima, maar wel ff kort wat je er van vind... en waarom..
200 gaan we nog wel halen denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef Baronpilsener het volgende:
Zullen we vandaag aan nummertje 200 toekomen? Zo ja, maak ik 'n nieuwe track hiervoorBrennan Heart - 200!
ik mag alleen bier op verjaardagen ben pas 14quote:Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
200 gaan we nog wel halen denk ik![]()
Staat de champagne al klaar?
Met dit tempo wel ja, net n chatbox hierquote:
Ach stelletje zuurpruimenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Met dit tempo wel ja, net n chatbox hier
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik mag alleen bier op verjaardagen ben pas 14heb je ook iets alcohol vrij
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef eQuaL het volgende:
DefQon.1 tickets binnen trouwens![]()
Nu nog iemand om mee te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
ja ik mag nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef eQuaL het volgende:
DefQon.1 tickets binnen trouwens![]()
Nu nog iemand om mee te gaan
Lekker! Beetje simpele beat (Brennan Heart achtig dus), maar wel mooi om es onder invloed op een feest te horen volgens mij...quote:
dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker! Beetje simpele beat (Brennan Heart achtig dus), maar wel mooi om es onder invloed op een feest te horen volgens mij...
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf waarvandaan, RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rotterdamquote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef eQuaL het volgende:
Misschien moeten we echt een IRC kanaal beginnen
[..]
Hangt er maar vanaf waarvandaan, Rotterdam
Hoppaaaaa! Deze knalt lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Zandkasteel het volgende:
Wat vinden we hiervan?
*Valt dat trouwens wel onder hardstyle of ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K vind m erg tof.. maar idd ietwat ondefinieerbaar.. Begint als hardtrance, krijgt een jump-kick, lijkt toch wat op hardstyle.. maar is t net niet..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Dit jaar biedt b2s voor het eerst in samenwerking met Libéma de mogelijkheid om tijdens Decibel een speciaal weekendarrangement op het vakantiepark van Beekse Bergen te boeken. Op het park kun je samen met je vrienden en andere Decibel bezoekers het gehele weekend gebruik maken van alle luxe parkfaciliteiten. Hiernaast heb je ook exclusief toegang tot de speciale Decibel preparty op vrijdagavond en afterparty op zondag. Hiervoor zal op het vakantiepark een grote festivaltent geplaatst worden waar de duizenden Decibel weekendgangers 2 extra feesten voorgeschoteld krijgen. Bij het lanceren van de complete Decibel website zal ook het programma voor de pre- & afterparty bekend worden gemaakt.
Het animo is groot en inmiddels zijn alle vaste accommodaties compleet volgeboekt. Er zijn er alleen nog campingplaatsen beschikbaar. Deze kun je al boeken voor nog geen 25 euro per persoon! Om geïnteresseerden zonder eigen tent tegemoet te komen is er extra accommodatie toegevoegd aan het campingassortiment: tent inclusief. Bij aankomst krijg je een eigen 2 persoons koepeltent die makkelijk binnen 10 minuten is op te zetten. Bij vertrek van mag je deze mee naar huis nemen. Net als bij de kampeerplaatsen is gebruik van warm water en de douches inbegrepen.
Idd. Aangezien die door alle slowchat weer pagina's terug staat.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:12 schreef Koepert het volgende:
En zullen we t weer gewoon over hardstyle gaan hebben.. zonder te vervallen in chat die meer geschikt is voor n obscuur IRC-channel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens wat opvoedmateriaal voor de nieuweling![]()
Het begint wel heel erg op Defqon/Q-Dance te lijken (ook al zijn het partners/zussen/whatever). Had eerlijk gezegd niet verwacht dat er ook een pre- en afterparty bij zou komen. Nja ach, zoals ik eerder al zei, ben ik helemaal geen fan van dat soort dingen en mij zul je er ook niet gauw vinden. Ik wil m`n nachtrust voor een feestquote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef T-Force het volgende:
Nieuws over Decibel, hoe kan het ook anders na DefQon.1
[..]
Lekker belangrijk, we kunnen toch bij krullie maffen?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef T-Force het volgende:
Nieuws over Decibel, hoe kan het ook anders na DefQon.1
[..]
Dat sowiesoquote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef robuust89 het volgende:
Lekker belangrijk, we kunnen toch bij krullie maffen?
Doe maar rustig aan, hij komt er vanzelf welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |