quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef 16meter het volgende:
OP ziet er netjes en up to date uit trouwens, props voor Robuust
Het plaatje van Emporium is van 2 jaar terug. Dus pas als dat gefixt is volgen er vanuit mijn kantquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef 16meter het volgende:
OP ziet er netjes en up to date uit trouwens
quote:
en pas als jij je ondertitel aanpast, heb je recht van sprekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Het plaatje van Emporium is van 2 jaar terug. Dus pas als dat gefixt is volgen er vanuit mijn kant
[..]
hahahquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en pas als jij je ondertitel aanpast, heb je recht van spreken
"knowlage is power", kom op zeg!![]()
![]()
Ja idd ik zie dat er meerdere zijn die verouderd zijn...mja als Robuust probs wil...moet hij ervoor werken. Zo gaat het op de streets ook. sorry ik heb weer eens The Wire gekeken.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironiequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en pas als jij je ondertitel aanpast, heb je recht van spreken
"knowlage is power", kom op zeg!![]()
![]()
Nooit meer luisteren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Even terugkomend op Bioweapon - Eternal vision uit t vorige topic. Ik heb dat sinds hun Defqon set altijd een geweldige plaat gevonden (had hem hier ook al eens gepost). Maar pitched kicks zijn me nooit opgevallen. Ik kan de YT nu hier niet luisteren en ben aan het twijfelen of ik dat thuis ook moet doen. Vooral na de teleurgestelde reacties van anderen. What to do?
Heb je 'm trouwens van de wiki gehaald?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef 16meter het volgende:
OP ziet er netjes en up to date uit trouwens, props voor Robuust
knowledge als knowlage typen is ironisch bedoeld?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironie
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
knowledge als knowlage typen is ironisch bedoeld?
Dit dus. Ik wilde net hetzelfde gaan typen maar Bart was me voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Kennis is macht schrijven en dan vervolgens het woord kennis verkeerd typen is ironie...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja
Kennis is macht schrijven en dan vervolgens het woord kennis verkeerd typen is ironie...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit dus. Ik wilde net hetzelfde gaan typen maar Bart was me voor.
hmm, niet mijn stijlquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:37 schreef Koepert het volgende:
Die op is mobiel trouwens wel nogal verneukt. .. dus beetje props voor robbie...
En ja knowlage is ironisch.. slim doen maar wel typefouten. Dat werk..
Als hij nu de OP pakt uit de wiki, is het geregeld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Yo 16meter, je eigen avatar mist nog in de OP.
Je hoort er toch wel tussen dacht ik zo
Gebruik voor het volgende topic de OP uit de wiki, en daarna kun je gewoon met 'Nieuw topic' een nieuw topic maken met exact dezelfde OP. Als je dan elk nieuw topic 'Nieuw topic'-knop gebruikt, heb je dat probleem niet meer (tenzij er een aanpassing wordt gedaan aan de OP)quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Als hij nu de OP pakt uit de wiki, is het geregeld.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Levitas het volgende:
BaronPilsener, word jij de maker van FUSION100?
http://www.trackitdown.net/competition/fusion100
Kijk er binnenkort ff naar. Nu uitkering regelen en baan zoeken omdat ik mijn contract niet verlengd wordt omdat ik te oud ben... Ben 24quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:17 schreef Koepert het volgende:
Oh en M.I. je moet ns op www.podomatic.com gaan kijken.. dat "create a podcast" is volgens mij echt stepbystep.. kan t nu niet checken.. maar bij deze de tip. Of je er dan met itunes wat mee kan durf k echter niet te zeggen...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kijk er binnenkort ff naar. Nu uitkering regelen en baan zoeken omdat ik mijn contract niet verlengd wordt omdat ik te oud ben... Ben 24
Heb denk niet genoeg tijd, naast een album en eindexamen jaar..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Levitas het volgende:
BaronPilsener, word jij de maker van FUSION100?
http://www.trackitdown.net/competition/fusion100
Dat is echt verneukt kerel.. hopelijk vind je snel iets nieuws.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kijk er binnenkort ff naar. Nu uitkering regelen en baan zoeken omdat ik mijn contract niet verlengd wordt omdat ik te oud ben... Ben 24
Je maakt een album?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:35 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Heb denk niet genoeg tijd, naast een album en eindexamen jaar..
Werkte nog gewoon bij de Appie. Was afgelopen zomer afgestudeerd, maar doordat ik me wil focussen op het produceren heb ik ervoor gekozen om nog gewoon 24 uur per week dit als bijbaan te doen. Zo na me studie, vond ik het ik perfecte moment om dit te doen. Wil gewoon proberen er iets mee te bereiken. Zeg niet dat het lukt, maar wil het in ieder geval geprobeerd hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]waar werk je (nu nog) dan? en wanneer loopt je contract af?
ah oke, ik heb ook bij de Appie gewerktquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Werkte nog gewoon bij de Appie. Was afgelopen zomer afgestudeerd, maar doordat ik me wil focussen op het produceren heb ik ervoor gekozen om nog gewoon 24 uur per week dit als bijbaan te doen. Zo na me studie, vond ik het ik perfecte moment om dit te doen. Wil gewoon proberen er iets mee te bereiken. Zeg niet dat het lukt, maar wil het in ieder geval geprobeerd hebbenMocht het over een tijdje nog niks zijn, kan ik altijd nog tot me 67e 40 uur per week werken
![]()
22 maart loopt m'n contract af...
Ach het zal vast een beter baantje worden als bij de Appiequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Werkte nog gewoon bij de Appie. Was afgelopen zomer afgestudeerd, maar doordat ik me wil focussen op het produceren heb ik ervoor gekozen om nog gewoon 24 uur per week dit als bijbaan te doen. Zo na me studie, vond ik het ik perfecte moment om dit te doen. Wil gewoon proberen er iets mee te bereiken. Zeg niet dat het lukt, maar wil het in ieder geval geprobeerd hebbenMocht het over een tijdje nog niks zijn, kan ik altijd nog tot me 67e 40 uur per week werken
![]()
22 maart loopt m'n contract af...
Yup... gewoon weer een baantje voor ongeveer 24 uur per week. Wil nu eigenlijk als het mogelijk is ook wel iets meer in de richting in waar ik ben afgestuurd (Media & Entertainment Management)quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah oke, ik heb ook bij de Appie gewerktdaar in augustus 2007 (op m'n 21e) gestopt omdat ik fulltime ging werken
wel een goed plan om dat zo te combineren, helaas is het dus 22 maart einde oefening; AH houdt inderdaad niet echt van 'oudere' werknemers in de winkel (kassa en deli is een ander verhaal)
nu op zoek naar een andere baan van rond de 24 uur?
Thnx chef!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ach het zal vast een beter baantje worden als bij de Appie
Succes...
ja, succes met zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Yup... gewoon weer een baantje voor ongeveer 24 uur per week. Wil nu eigenlijk als het mogelijk is ook wel iets meer in de richting in waar ik ben afgestuurd (Media & Entertainment Management)
* ReMcOrE duimt voor M.I.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kunnen jullie overigens ff met zijn allen mee helpen duimen vandaag.Vandaag ws. beslissing of ik op een behoorlijk groot festival sta
* robuust89 duimt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kunnen jullie overigens ff met zijn allen mee helpen duimen vandaag.Vandaag ws. beslissing of ik op een behoorlijk groot festival sta
x2quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE duimt voor M.I.(en wil graag weten welk festival
)
Ik duim mee. Ben heel beniewd welk behoorlijk groot festival het is dan. Tipje van de sluier?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als het Defqon zou zijn dan had MI wel heel groot festival erneer gezet ipv behoorlijk grootquote:
Maar misschien is 'behoorlijk' wel ironisch bedoelt. Heerlijk, weer die ironiequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als het Defqon zou zijn dan had MI wel heel groot festival erneer gezet ipv behoorlijk groot
Volgens mij moet je voor een Q-Dance festival al echt zelf producties hebben gemaakt en gereleased...quote:
Valt wel mee volgens mij, als ik de line-up van de purple van vorig jaar er bij pak staan er toch een paar erg onbekende (voor mij) namen tussen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor een Q-Dance festival al echt zelf producties hebben gemaakt en gereleased...
Er zijn nog wel meer behoorlijke grote festivals
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef T-Force het volgende:
Ik weet het...maar ik mag het niet zeggen![]()
Toch hoop ik HEEEEEEEEEL hard dat het doorgaat
Naast m'n vriendin weten 2 mensen 't... Das allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef RiKe het volgende:
Ja euh als meerdere mensen hier het al weten, waarom de rest dan niet!
Yofridiz hadden toen al 2 releases (http://www.discogs.com/artist/Yofridiz%2C+The)quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij, als ik de line-up van de purple van vorig jaar er bij pak staan er toch een paar erg onbekende (voor mij) namen tussen...
11:00 - 12:00: Ezteq
12:00 - 13:00: Waverider
13:00 - 14:00: Soul T ??
14:00 - 15:00: Atmozfears
15:00 - 16:00: Hektic
16:00 - 17:00: Frequencerz
17:00 - 18:00: Intractable One
18:00 - 19:00: Bioweapon
19:00 - 20:00: Artic
20:00 - 21:00: The Yofridiz ??
21:00 - 22:00: The Vision
22:00 - 23:00: Titan
MC: V
Verder meen ik mij te herinneren dat MI een paar topics terug had geplaatst niet op Defqon te staan, dus denk inderdaad ander festival...
ik en T-Force?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naast m'n vriendin weten 2 mensen 't... Das alles
Precies hoe ik erover dacht. Na de mislukte poging om alle WYFYB-sets in het vliegtuig te luisteren, ga ik er niet eens aan beginnen tot M.I het verteld (voordat het bekend wordt gemaakt uiteraard)!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Koepert het volgende:
Goed zo.. ja k ken dat ! Zon dj krijgt n beetje een naam en hup meteen kapsones! Zn fans kennen Ho maar .. arrogant gedrag.. ik vind t geen stijl!
Zeg je dat nu express om een dikke rel te veroorzaken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef T-Force het volgende:
Ik weet het...maar ik mag het niet zeggen![]()
Toch hoop ik HEEEEEEEEEL hard dat het doorgaat
Volgende mix heet: Welcome To Your Boredomquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef RiKe het volgende:
Menno, ik denk eerder een shitload aan Showtek!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:59 schreef Koepert het volgende:
Even alle gekheid op t welbekende stokje (hoe ziet dat stokje er uit eigenlijk) ..
QFT!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef -Menn0- het volgende:
Iedereen die hier post natuurlijk op de de gastenlijst
Vind het niet zo'n vette remix. Had wel iets beters verwacht van Thera..quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zeg je dat nu express om een dikke rel te veroorzaken?![]()
![]()
Ik hou wel van verassingen, dus ik duim hééél hard en hoef ook nog niet te weten wat het is
Ennnneeh.. WTF
Dit gaat zó fukking hardZelfs voor mij even wennen. Bijna teveel bas voor mijn stereo'tje.. Als afsluiter knalt dit volgens mij als een gek
Nope, ik weet het echt. M.I. heeft mij dat verteld op Strangerzquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Krulliewullie het volgende:
Zeg je dat nu express om een dikke rel te veroorzaken?![]()
![]()
mooi oudje van NC, maar zeker niet de vetstequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers are cracking your brain, making you sorry ass go fucking insane
Ik kon geen keuze maken van welke nou de vetste wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi oudje van NC, maar zeker niet de vetste
Furybox staat sowieso in mijn top 3, samen met Facesquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik kon geen keuze maken van welke nou de vetste was
En Shockwavesquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Furybox staat sowieso in mijn top 3, samen met Faces
ook eensquote:
Weet niet man, denk het niet..quote:
waarom is er alleen maar hardcore in de Metropool?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Weet niet man, denk het niet..
Zelfde datum is hier een feestje om de hoek:
http://partyflock.nl/part(...)_new_Generation.html
Line-up
Angerfist
Cemon Victa
Dyprax favoriet
State of Emergency
The Bass Navigators
Vecino
MC: Madness
VJ: Grooveadelic Team
Edit: je had hem al gevondenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom is er alleen maar hardcore in de Metropool?
Jammer is dat idd...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef T-Force het volgende:
Deze ging toch wel erg hard in de Matrixx zaterdag![]()
![]()
(en ook op Dollen Dinsdag
)
Wel echt veel dronken en spacende kindjes (lees: onder de 16) gezien tijdens Hardstyle Carnaval![]()
OF .. weten dat knowlage verkeerd is geschreven is ook kennisquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja
*kaarsje aansteektquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
FUUCK!!!! the noisecontrollers .... maar niet echt heel erg heus .. doel dan meer op de KO-edit van DBSTFN maar dat wisten de slimperts onder jullie alquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers are cracking your brain, making you sorry ass go fucking insane
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
FUUCK!!!! the noisecontrollers .... maar niet echt heel erg heus .. doel dan meer op de KO-edit van DBSTFN maar dat wisten de slimperts onder jullie al
@ 1:22 doet mij trouwens wel erg sterk aan een ander nummer denken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
Klopt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
@ 1:22 doet mij trouwens wel erg sterk aan een ander nummer denken?
vroeg jij die niet laatst toen je hem vond als XXXXXX.mp3quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Klopt!
dacht eerst aan:
2.50 ofzo, maar dat is hem niet..
Ja maar t was een anderquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vroeg jij die niet laatst toen je hem vond als XXXXXX.mp3
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef T-Force het volgende:
Deze ging toch wel erg hard in de Matrixx zaterdag![]()
![]()
(en ook op Dollen Dinsdag
)
Wel echt veel dronken en spacende kindjes (lees: onder de 16) gezien tijdens Hardstyle Carnaval![]()
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Mail gestuurd voor die Thera-Indicator-Actie ... duimen jullie ook voor mijheb namelijk nog nooit iets gewonnen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef 16meter het volgende:
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Dollen Dinsdag in Hilvarenbeekquote:
Haiquote:
De eckte, of niet? Ik verwacht van wel, aangezien je best veel op forums enzo zitquote:
Als dit de echte is, WELKOM! We houden allemaal van je muziek! <3quote:
Het Fok! Hardstyle topic wordt steeds bekender in de Scene!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
De eckte, of niet? Ik verwacht van wel, aangezien je best veel op forums enzo zit
Zo ja: WelkomHier zitten best wat liefhebbers van je muziek
Ja inderdaad, vanaf nu alleen thera spul postenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef T-Force het volgende:
Deze blijft ook zo fijnHaalt het niet bij het origineel, maar komt aardig in de buurt
![]()
En die vocals zijn TE epic gewoon, ik weet niet precies waarom eigenlijk
Gaat die gereleased worden op Theracords danquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef robuust89 het volgende:
Ja inderdaad, vanaf nu alleen thera spul posten
O shi-quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gaat die gereleased worden op Theracords dan?
Ik heb dit nummer in de voorgaande reeksen al minstens 5x gepost hoor
Klinkt gezellig. Brennun heeft ook z'n goeie dagen, af en toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dollen Dinsdag in HilvarenbeekWaar ik ging knallen op Brennan Heart (die overigens een vrij vette set neerzette
)
quote:
Zijn gewoon funkyquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef T-Force het volgende:
quote:
Ja hij mag natuurlijk naar dat o-zo-grote festival en meneer laat meteen niets meer horenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef 16meter het volgende:
Os met al die DJs zo, zodra ze succes hebben voelen ze zich te goed voor ons. Kijk naar Scope en nu ook al Mind.Illusion.
Als ie niet draait idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Brennun heeft ook z'n goeie dagen, af en toe.
Welkom, Thera
Je hebt een PMquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef T_Killer het volgende:
Wil iemand mij J&W link even pm'en. Kan hem in de gauwigheid niet vinden en moet nu weg
Die s idd wel errug lekker..quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef T-Force het volgende:
Deze blijft ook zo fijnHaalt het niet bij het origineel, maar komt aardig in de buurt
![]()
Tnx. Wat is die Dom lomp en famous eigenlijk dik...had m nooit echt gehoord maar t bevalt me goed. Die hele freerelease btw ookquote:
Ik wist al dat jij het weet..quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nope, ik weet het echt. M.I. heeft mij dat verteld op Strangerz![]()
![]()
![]()
Hier geloof ik dus geen barst vanquote:
Serotoninquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DjThera het volgende:
Oh en om meteen ook even met de "spam" deur in huis te vallen, deze week is onze Theracords nieuwsbrief de deur uit gegaan en daar zit een leuk overzichtje in met onze tot nu toe free releases, kijkt en downloadt:
www.theracords.com/newsmar2011.html
Welkom in elk geval, Theracordsquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef DjThera het volgende:
Het duurde even maar dan fok je ook wat
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef DJHeadhunterz het volgende:
Hallo, ik hoorde dat hier mijn fans zitten.
Ach ja... zo hadden we dv8 al.. ennuh,... wie nog meer? Je moet watquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Levitas het volgende:
Oh jee.. Of FOK! wordt ineens groot met bekende hardstyle producers, of er zijn ineens een aantal trolls actief
Stiekem neig ik een beetje naar het tweede
sorry, kon het niet latenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Levitas het volgende:
Oh jee.. Of FOK! wordt ineens groot met bekende hardstyle producers, of er zijn ineens een aantal trolls actief
Beach is Headhunterz?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef DJHeadhunterz het volgende:
ja ik ben beach dus, groetjens xxx
quote:
Oooh maar dan ga k wel gewoon los .. Dat is geen probleem.. Was t in Huize Maas niet, zal t nergens worden..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef DjThera het volgende:
Haha maar hoe moet dat dan als je m op n feest gaat horen??
Je past 'm maar aan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef DjThera het volgende:
Haha maar hoe moet dat dan als je m op n feest gaat horen??
Ok, ik begin nu wel te twijfelen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef DjThera het volgende:
Hahahah geniaalIk ben t dus wel gewoon echt hoor
Komt eigenlijk ook door Rippahhh omdat ie ook altijd wel laat weten dat ie van FOK is en ik zag n mailtje voorbij komen in mn inbox
En ja ik ben altijd graag actief op fora aangezien daar ook precies de mensen zitten die hetzelfde delen als wat ik ook heb, de passie en liefde voor deze muziek(en natuurlijk vind ik t altijd leuk om gewoon te ouwehoeren
)
Al zin in HeartBeat Krullie?
Dat kan theoretisch nog iemand zijn die meewasquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef DjThera het volgende:
![]()
twijfel je echt? Oefff, ja stel maar een vraag hoor
(of is t feit dat ik langer doorging met stampen dan jullie op de vorige HeartBeat genoeg hahahaha)
? wat is dat voor redenatie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef StM het volgende:
Pieter is momenteel niet op MSN dus de kans dat hij het is lijkt me heel erg klein
K heb nog wel 1 voor de ongelovigen..quote:
Nou.. Als hij nu online komt op MSN is het A) De echte Thera of B) Maatje van Thera die doorgeeft dat ie online moet komen (maar dat gaat wel erg veer eigenlijkquote:
Das mooi, want ik wist t ook niet meer zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef DjThera het volgende:
Ja preciesen ik weet toch niet van een boeking van 4 maanden terug nog de exacte tracklist? Al meen ik dat t Tom Brown - Not A Virus (Dj Thera Remix) was, maar t kan ook een van mn andere meer hardtrance achtige remixen zijn
Als StM hem online zag dan geloof ik hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef StM het volgende:
[..]
Ok, overtuigdNaja wel 1 van de beste manieren om het te checken eigenlijk
Oh ja.. toen dacht ik al.. hoe ga je hier overheen... dat is je ruimschoots gelukt.. en ook mooi nog even staan kletsen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef DjThera het volgende:
Chemical was de afsluiter van Silver Nikan ja
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef haakon het volgende:
Ok, vet dat Thera er nu ook bij is gekomen!
Welkom
We verwachten natuurlijk wel vrijkaarten voor een aantal feestjes in ruil voor gastvrijheid op het forum.
Test 2: Wat was je opener van Alcatrazz vorig jaar? lang geleden I know maar heb je verder nog nooit zien/horen draaienquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef DjThera het volgende:
Ja preciesen ik weet toch niet van een boeking van 4 maanden terug nog de exacte tracklist? Al meen ik dat t Tom Brown - Not A Virus (Dj Thera Remix) was, maar t kan ook een van mn andere meer hardtrance achtige remixen zijn
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef haakon het volgende:
Ok, vet dat Thera er nu ook bij is gekomen!
Welkom
We verwachten natuurlijk wel vrijkaarten voor een aantal feestjes in ruil voor gastvrijheid op het forum.
Ook al hier te vinden dus! Bijna overal haha!quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef haakon het volgende:
Ja M.I, vertel opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:41 schreef NLS04 het volgende:
M.I is het al bekend van het festival of heb ik erover heen gelezen?
x2quote:
Niet eens zo`n heel gek idee.. Het gaat de laatste tijd wel érg hard zonder dat het écht veel over onze gezamelijke passie gaat..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:24 schreef Sc0tTy het volgende:
Jongens kunnen we niet gewoon een IRC kanaal starten, dit gaat echt _TE_ hard!
TT:![]()
Dit staat op z'n facebook pagina:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet eens zo`n heel gek idee.. Het gaat de laatste tijd wel érg hard zonder dat het écht veel over onze gezamelijke passie gaat..
Maar ach, het gaat niet zo snel als het Secret Story topic hoor
Nieuwe Coone episode nog steeds niet op youtube
Shit, net een paar seconde te laatquote:
Synth is typisch Coone, net als eigenlijk de gesproken vocals, ik weet niet, maar die hebben ook altijd zo'n feel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Shit, net een paar seconde te laat
Deze solo track van the challenge vind ik dan wél goed te pruimen!
En toch kloppen de lyrics uit deze track. Het verteld iets, gevoel.. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef T-Force het volgende:
Vrolijk nummertjeStem van Mr. Eyez is gewoon vet, maar die lyrics zijn zum kotsen
Ik zit nu op irc://irc.fok.nl/#hardstyle dus ik zou zeggen, join als er intresse isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet eens zo`n heel gek idee.. Het gaat de laatste tijd wel érg hard zonder dat het écht veel over onze gezamelijke passie gaat..
Maar ach, het gaat niet zo snel als het Secret Story topic hoor
Nieuwe Coone episode nog steeds niet op youtube
Dus wij gaan vanaf nu ongeveer iedere line-up afspeuren die er is. Heeft het met The Magic Show te maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Gaat zeer waarschijnlijk door jah
Gefeliciteerd! We zien het wel verschijnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Gaat zeer waarschijnlijk door jah
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij maakt in 1 dag eigenlijk best een leuke trackquote:
Ik mag t plaatje wel... en ook de vocals wel.. Toffe stem, goed verhaal en niet zo'n "Uhu Yeah uhu yeah uhu vocal", wat vaak t alternatief is voor filmvocals zo lijkt t.. Die Coone Jump-achtige feel .. ja. zomer.quote:
Yesss eindelijk mijn favoriete DJ ook in mijn favoriete topicquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef DjThera het volgende:
Hahahah geniaalIk ben t dus wel gewoon echt hoor
Komt eigenlijk ook door Rippahhh omdat ie ook altijd wel laat weten dat ie van FOK is en ik zag n mailtje voorbij komen in mn inbox
En ja ik ben altijd graag actief op fora aangezien daar ook precies de mensen zitten die hetzelfde delen als wat ik ook heb, de passie en liefde voor deze muziek(en natuurlijk vind ik t altijd leuk om gewoon te ouwehoeren
)
Al zin in HeartBeat Krullie?
Kan best een goed verhaal zijn, maar zelfs dan ontkom je niet aan het hoelang-sta-je-nu-weer-stil-voordat-je-weer-loskancriteria. En als ik op een feest sta hoef ik dus geen verhaal te horen wat zoals hier langer duurt dan een minuut (exclusief opbouw naar de climax...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef Koepert het volgende:
Ik mag t plaatje wel... en ook de vocals wel.. Toffe stem, goed verhaal en niet zo'n "Uhu Yeah uhu yeah uhu vocal", wat vaak t alternatief is voor filmvocals zo lijkt t.. Die Coone Jump-achtige feel .. ja. zomer.
Hier heb je wel een goed punt idd.. K wacht de uiteindelijke versie nog ff af..het moet ook absoluut niet ten koste van gaan.. maar dan nog heb je feest-platen en luister-platen, ook in de hardstyle.. t hoeft niet allemaal volledig volgas los te gaan te zijn.. mits ze het idd niet in n liveset gooien waardoor je een 'etens-set' krijgen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Kan best een goed verhaal zijn, maar zelfs dan ontkom je niet aan het hoelang-sta-je-nu-weer-stil-voordat-je-weer-loskancriteria. En als ik op een feest sta hoef ik dus geen verhaal te horen wat zoals hier langer duurt dan een minuut (exclusief opbouw naar de climax...) Climax zelf zit helemaal niet zo slecht in elkaar maar er zijn echt maar enkele epische platen zoals lockdown, Angel of Gold die met zown lange break kunnen wegkomen. Als ie alleen het lyricstuk vanaf 2:12 tot de climax zou gebruiken dan zou het naar mijn idee al een stuk beter zijn
Over 3 weken al.. oei. Snel kaartje halen als geld weer binnen is!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef Sethje het volgende:
Nu de focus op Rebirth, het is gewoon over 3 weken al....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Welkom Pieter en Willem in deze fantastische reeks!![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:40 schreef ElDani het volgende:
Volgens Partyflock vanavond om 21.00 de lineup van Defqon.1
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:40 schreef ElDani het volgende:
Volgens Partyflock vanavond om 21.00 de lineup van Defqon.1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
die namen oh my godquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:19 schreef -Menn0- het volgende:
Hij staat er al
http://events.q-dance.nl/2011-06_25-juni_defqon1/
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:31 schreef de_huig het volgende:
psstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Nu ff IRC binnenhalen. Vind het geen verkeerd plan. Ook maar in de OP zetten als het een succes is?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:41 schreef StM het volgende:
[..]
Ik zit nu op irc://irc.fok.nl/#hardstyle dus ik zou zeggen, join als er intresse is
Wie de channelowner moet worden vechten we wel uit als er ook daadwerkelijk mensen komen.
Ik snap de melodie nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat een bout anthem? Niet echt hardstyle meer...
Nee dit vind ik niks. Net als dat anthem van ze.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Noisecontrollers
Cause of the delay at Digital Age (wich is almost ready!) here is a free track. It's one of our most experimental... http://fb.me/RyxA5L0z
Wie? Ik ben echt door het dolle heen door die line-upquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:06 schreef Koepert het volgende:
die noisecontrollers-track is wel lekker vind k eigenlijk... beetje experimenteel idd.. misschien daardoor niet echt hardstyle... maar ik vind m wel ok.. maar hey.. k ben ook blij dat Henzel & Disco Nova op DefQon staan..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:07 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wie? Ik ben echt door het dolle heen door die line-up![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:31 schreef de_huig het volgende:
psstJij krijgt bier van mij op Defqon!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
,,/
GMTAquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Op dit moment eigenlijk nog geen enkel écht interessant plaatje langs horen komen op dat Coone album. Alleen de collab met Deepack klonk redelijk, de rest ronduit slecht...
het gaat om 5000 kaarten, dus is niet gek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
Blijft lang bestaan die link.... Nog niet echt heel bekend ofzo?
En ik zie op partyflock nog geen nieuwsbericht dus kan ook schelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
Blijft lang bestaan die link.... Nog niet echt heel bekend ofzo?
hier nog 1, ik kan zelfs niet eens erheen haha..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef Koepert het volgende:
Ben ik de enige die zo stuiterig van die line-up van defqon is? k kon wel n klein kind zijn..
Heerlijk om de festivalkriebels weer te hebben
Nee ik ook, loop met een grijns op mijn gezicht het hele huis door te stuiteren. Net gedoucht onder Mind.Illusion setje, ook flink stampen, bijna op mijn gezicht gegaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef Koepert het volgende:
Ben ik de enige die zo stuiterig van die line-up van defqon is? k kon wel n klein kind zijn..
Heerlijk om de festivalkriebels weer te hebben
Vind ik dus ook.. k ga ook niet puur voor hardstyle.. maar tof dat je meegaat.. echt super vorig jaar bij Q-Base. Keer in simplon (groningen) was top.. zulke toffe muziek..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef T-Force het volgende:
DefQon.1 is gewoon een heerlijk divers festival en gezien ik ook een diverse muzieksmaak heb helemaal geweldigEn Koepert, ik ga wel met je mee naar Henzel & Disco Nova, lekker gek doen daar!
Ik vond de site juist heel overduidelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef Krulliewullie het volgende:
Even als eerste: Wat een KUT site weer van DefQon! Ik wil gewoon alleen maar die fakking line-up zien, niet eerst heel die shitload aan filmpjes en special effects, kijk ik later wel een keer (of niet als ik het simpelweg vergeet)
Dacht trouwens dat jij zeker niet zou gaan dit jaar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vond de site juist heel overduidelijk
Ik zei vanmiddag nog: alleen als het meerdere dagen is, en dat is hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Dacht trouwens dat jij zeker niet zou gaan dit jaar?
Dát had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag nog: alleen als het meerdere dagen is, en dat is hetHelemaal geweldig!
En niet mieten, gewoon genieten van de line-up
Je bent mijn held van de avondquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:47 schreef StM het volgende:
Blue:
Alpha2 (NL)
Alphaverb (NL)
Deepack (NL)
Josh & Wesz (NL)
Luna & Crypsis (NL)
Psyko Punkz (NL)
Ran-D & Adaro (NL)
The Pitcher (NL)
Titan (NL)
Waverider (NL)
Hosted by: MC Villain / MC Renegade / MC DV8
Orange:
Alex Kidd (UK)
BRK3 (AU)
Louk (UK)
Kamui (DE)
Marcel Woods (NL)
Organ Donors (UK)
Ronald v. Gelderen (NL)
Wragg & Logg:One (UK)
Hosted by: MC V
Brown:
Binum (FR)
Demoniak LIVE (BE)
Dr.Rude (NL)
Fenix (NL)
Playboyz (NL)
Ronald V (FR)
Royal S (NL)
Sjoeke (BE)
Q-IC (BE)
Hosted by: MC Vegas
Green:
Davidchristoph (AT)
Day-Mar (NL)
JulYukie (BRA)
Kammy (BRA)
Marco Remix (DE)
Robert Natus (DE)
Sandy Warez (BE)
Submerge (USA)
Tommy Four Seven (DE)
Hosted by: Alee
Black:
Amnesys (IT)
Distorted Revelation (NL)
Endymion 'Album Showcase' LIVE (NL)
Kasparov (NL)
Negative A (NL)
Outblast vs Angerfist (NL)
Promo vs Evil Activities (NL)
State Of Emergency (NL)
Tha PLayah LIVE (NL)
The Viper (NL)
Hosted by: Ruffian / Renegade
Silver:
Dean Rodell (DE)
Lady Kate (UKR)
Ophidion vs D-Passion (NL)
Richie Gee (ES)
Synapse & Sei2ure (NL)
The Outside Agency (NL)
The DJ Producer (UK)
Tymon LIVE (AU)
Hosted by Mc Justice
Purple:
Chris One (SE)
E-Force (NL)
Jack Of Sound (NL)
Kevin Kaos (NL)
Kodex (AU)
Luke Spellbound (AU)
Sound Freakerz (NL)
Stubeck (NL)
The Machine (LT)
Wasted Penguinz (SE)
Winner Contest Digital Age 1
Winner Contest Digital Age 2
Hosted by: MC Shizzler
Magenta:
16Bit (UK)
Akkachar (NL)
Eye D & Hidden (NL)
Gomes (NL)
Henzel & Disco Nova (NL)
High Rankin (UK)
Niccon (NL)
The Bobby 6 Killers (NL)
Trasher (NL)
Hosted by: Dart
Red:
B-Front (NL)
Bioweapon & Toneshifterz (AU)
Digital Age Showcase & Wildstylez LIVE
Headhunterz & Wildstylez (NL)
Kutski (UK)
Noisecontrollers (NL)
Stana (SE)
Technoboy (IT)
The Prophet (NL)
Zatox (IT)
Hosted by: Ruffian / Villain / DV8
Grey:
Bass D (NL)
Claudio Lancinhouse (IT)
Dune (DE)
Luna & Pavo "Early Hardstyle" (NL)
Marc Acardipane (DE)
Neophyte vs Partyraiser (NL)
Sequence & Omnious (NL)
The Darkraver (NL)
Yves DeRuyter (BE)
Vince (NL)
Hosted by: MC Da Syndrome
Ultra Violet:
A-Lusion (NL)
Bass Modulators (NL)
Brennan Heart (NL)
Coone (BE)
Dutch Master (NL)
Flarup & Activator (UK / IT)
Headhunterz (NL)
Isaac (NL)
Scope DJ (NL)
Second Identity (NL)
Slim Shore LIVE (NL)
Hosted by: MC Renegade
White:
Dandi & Ugo (IT)
Dock 45 (NL)
GTronic (IT)
Henzel & Disco Nova (NL)
Het Schoolplein (NL)
Jim Justice (NL)
Pavelow (NL)
Space Pirates (NL)
Hosted by: MC Da Mouth of Madness
Neem aan van wel! Zie Henzel & Disco Nova trouwens 2x staanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef Koepert het volgende:
Die presale intekening? Gaat dat ook op voor die meerdaagse? Ja toch neem k aan.. Oh jolly.. zin!
Ik voorzie problemen.... En idd 43 Favo'squote:Blue:
Alpha2 (NL)
Alphaverb (NL)
Deepack (NL)
Josh & Wesz (NL)
Luna & Crypsis (NL)
Psyko Punkz (NL)
Ran-D & Adaro (NL)
The Pitcher (NL)
Titan (NL)
Hosted by: MC Villain / MC Renegade / MC DV8
Orange:
Alex Kidd (UK)
Kamui (DE)
Marcel Woods (NL)
Organ Donors (UK)
Hosted by: MC V
Sandy Warez (BE)
Hosted by: Alee
Purple:
Chris One (SE)
Jack Of Sound (NL)
Kevin Kaos (NL)
Kodex (AU)
The Machine (LT)
Hosted by: MC Shizzler
Magenta:
16Bit (UK)
Henzel & Disco Nova (NL)
Hosted by: Dart
Red:
B-Front (NL)
Bioweapon & Toneshifterz (AU)
Digital Age Showcase & Wildstylez LIVE
Headhunterz & Wildstylez (NL)
Kutski (UK)
Noisecontrollers (NL)
Zatox (IT)
Hosted by: Ruffian / Villain / DV8
Grey:
Luna & Pavo "Early Hardstyle" (NL)
Vince (NL)
Hosted by: MC Da Syndrome
Ultra Violet:
A-Lusion (NL)
Headhunterz (NL)
Isaac (NL)
Scope DJ (NL)
Hosted by: MC Renegade
White:
Dock 45 (NL)
Henzel & Disco Nova (NL)
Pavelow (NL)
Hosted by: MC Da Mouth of Madness
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus voor mij ongeveer![]()
Bedankt nog voor de link inderdaad!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef de_huig het volgende:
[..]
in dat geval moest ik misschien toch maar gaan..
Wel eensch hiermee jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef Spaulding het volgende:
Helaas ook helemaal niemand van Theracords...
En ohja, op Pavo&Luna set na helemaal geen Early Hardstyle... Valt me een beetje tegen eigenlijk, had op z'n minst toch wel een area verwacht.
Ah! Dát is het! M.I heeft nu contact met Noisecontrollers en Wildstylez om af te spreken dat hij één van de twee winnaars is! En dat is zo goed als rond.. We hebben je door M.I!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Maarre, M.I. kan gewoon nog op DefQon draaien, als hij een winnaar is van de contest, toch?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef Levitas het volgende:
Episode 9!
[..]
Ah! Dát is het! M.I heeft nu contact met Noisecontrollers en Wildstylez om af te spreken dat hij één van de twee winnaars is! En dat is zo goed als rond.. We hebben je door M.I!
Daar worden keiharde deals gesloten in die fucking leipe bus.quote:
Dan roep ik bij deze BaronPilsener op om een gokje te wagen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Zal wel producer contest zijn en daar doe ik niet aan mee
Hoe ga je in godsnaam de beste Q-Dance klanten onderscheiden van de anderen? Het grootst aantal bestellingen natuurlijk? Maarr.. Dat is al eens geweest (2 jaar geleden) en het is niet hetzelfde, dus ik ben heel benieuwd hoe ze die 2000 mensen hebben geselecteerdquote:Fan Sale
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden.
Dit jaar zijn de 2000 beste Q-dance klanten van 2010 automatisch geselecteerd. Deze mensen ontvangen binnen een paar dagen een E-mail.
Was ik me ook aan het afvragen. Maar volgens mij kijken ze dan gewoon idd wie het meeste besteedt aan Q-dance. Dus Merchandise + Tickets bij elkaar opgeteld. En via klantgegevens van die internetshop van ze is dat niet al te moeilijk te achterhalen voor hunquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hoe ga je in godsnaam de beste Q-Dance klanten onderscheiden van de anderen? Het grootst aantal bestellingen natuurlijk? Maarr.. Dat is al eens geweest (2 jaar geleden) en het is niet hetzelfde, dus ik ben heel benieuwd hoe ze die 2000 mensen hebben geselecteerd
Beste tot nu toe, maar vind ze nog steeds allemaal niet veel aan...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Shit, net een paar seconde te laat
Deze solo track van the challenge vind ik dan wél goed te pruimen!
Defqon is ook niet alleen hardstyle... dus het anthem hoeft van mij ook niet 100% hardstyle te zijn. Maar ik vind het ook niet zo heel speciaal, beetje standaard.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Wat een bout anthem? Niet echt hardstyle meer...
Lekker lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Noisecontrollers
Cause of the delay at Digital Age (wich is almost ready!) here is a free track. It's one of our most experimental... http://fb.me/RyxA5L0z
Beter kon ik het niet verwoordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Krulliewullie het volgende:
Niet eerst zo'n filmpje, special effects, dan één voor één de areas klikken en dan op vage bordjes, balletjes etc. een naam moeten zoeken of eerst nog een ritje door de achtbaan moeten maken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zow nieuwe wyfyb is ook weer een feit
ga gewoon mee natte aapquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
Poeh die line up mag er zijn. Ik had me er zeker wel vermaakt (al was ik denk ik vooral bij andere area's gaan staan) maar desondanks heb ik geen spijt van mijn awakefest keuze.
Ik ben blij dat mijn voorspelling van een dubstep (en Drum & Bass) area werkelijkheid is geworden, wat namen die daar staan zijn echt moeilijk dik, ik doel dan op:16bit, Eye-D & Hidden.
Rood is eigenlijk alleen B-front interessant en die heb ik de afgelopen feesten al zo vaak gezien dat het ook geen MUST meer is.
Blue is vooral Titan interessant..
Purple, Chris one, The Machine
& Jack of Sound
(ik denk dat dit mijn favoriete stage is)
Flarup & Activator in ultra violet kan ook vet worden, maar ik vraag me af wat het nut van die stage verder is. (nog meer overbodige hardstyle)
de rest van the stages zijn wisselend interessant (op bruin na, dat is totaal oninteressant)
Nee..quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dát had ik nog niet eens gezienEn ja ik wou die line-up dus zsm zien maar DUURT LANG
Ik zat met een stel leipo's in de bus, die om de haverklap DUURTLANG! Riepenquote:
Boembus toevallig uit Almelo of omstreken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik zat met een stel leipo's in de bus, die om de haverklap DUURTLANG! Riepennog nooit zo'n leuke busrit gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt voor de reacties.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:00 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er mensen morgen naar Scantraxx?
Haha ik heb echt de neiging om te zeggen fuck dat album en gewoon mee te doen aan die fusion contest, en deze :p Zeker met het eindexamen in zicht. 2 tracks maken is toch minder werk dan 10...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan roep ik bij deze BaronPilsener op om een gokje te wagen!
Ik heb welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef haakon het volgende:
ik baal echt ziekteshard dat ik geen pre-order heb kunnen krijgen ivm werk
+1quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:56 schreef haakon het volgende:
Als iemand nog een kaartje overhoudt van de pre-order, PM pleeeeaaaaassseeeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |