quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef 16meter het volgende:
OP ziet er netjes en up to date uit trouwens, props voor Robuust
Het plaatje van Emporium is van 2 jaar terug. Dus pas als dat gefixt is volgen er vanuit mijn kantquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef 16meter het volgende:
OP ziet er netjes en up to date uit trouwens
quote:
en pas als jij je ondertitel aanpast, heb je recht van sprekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Het plaatje van Emporium is van 2 jaar terug. Dus pas als dat gefixt is volgen er vanuit mijn kant
[..]
hahahquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en pas als jij je ondertitel aanpast, heb je recht van spreken
"knowlage is power", kom op zeg!![]()
![]()
Ja idd ik zie dat er meerdere zijn die verouderd zijn...mja als Robuust probs wil...moet hij ervoor werken. Zo gaat het op de streets ook. sorry ik heb weer eens The Wire gekeken.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironiequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en pas als jij je ondertitel aanpast, heb je recht van spreken
"knowlage is power", kom op zeg!![]()
![]()
Nooit meer luisteren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Even terugkomend op Bioweapon - Eternal vision uit t vorige topic. Ik heb dat sinds hun Defqon set altijd een geweldige plaat gevonden (had hem hier ook al eens gepost). Maar pitched kicks zijn me nooit opgevallen. Ik kan de YT nu hier niet luisteren en ben aan het twijfelen of ik dat thuis ook moet doen. Vooral na de teleurgestelde reacties van anderen. What to do?
Heb je 'm trouwens van de wiki gehaald?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef 16meter het volgende:
OP ziet er netjes en up to date uit trouwens, props voor Robuust
knowledge als knowlage typen is ironisch bedoeld?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironie
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
knowledge als knowlage typen is ironisch bedoeld?
Dit dus. Ik wilde net hetzelfde gaan typen maar Bart was me voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Kennis is macht schrijven en dan vervolgens het woord kennis verkeerd typen is ironie...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja
Kennis is macht schrijven en dan vervolgens het woord kennis verkeerd typen is ironie...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit dus. Ik wilde net hetzelfde gaan typen maar Bart was me voor.
hmm, niet mijn stijlquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:37 schreef Koepert het volgende:
Die op is mobiel trouwens wel nogal verneukt. .. dus beetje props voor robbie...
En ja knowlage is ironisch.. slim doen maar wel typefouten. Dat werk..
Als hij nu de OP pakt uit de wiki, is het geregeld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Yo 16meter, je eigen avatar mist nog in de OP.
Je hoort er toch wel tussen dacht ik zo
Gebruik voor het volgende topic de OP uit de wiki, en daarna kun je gewoon met 'Nieuw topic' een nieuw topic maken met exact dezelfde OP. Als je dan elk nieuw topic 'Nieuw topic'-knop gebruikt, heb je dat probleem niet meer (tenzij er een aanpassing wordt gedaan aan de OP)quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Als hij nu de OP pakt uit de wiki, is het geregeld.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Levitas het volgende:
BaronPilsener, word jij de maker van FUSION100?
http://www.trackitdown.net/competition/fusion100
Kijk er binnenkort ff naar. Nu uitkering regelen en baan zoeken omdat ik mijn contract niet verlengd wordt omdat ik te oud ben... Ben 24quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:17 schreef Koepert het volgende:
Oh en M.I. je moet ns op www.podomatic.com gaan kijken.. dat "create a podcast" is volgens mij echt stepbystep.. kan t nu niet checken.. maar bij deze de tip. Of je er dan met itunes wat mee kan durf k echter niet te zeggen...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kijk er binnenkort ff naar. Nu uitkering regelen en baan zoeken omdat ik mijn contract niet verlengd wordt omdat ik te oud ben... Ben 24
Heb denk niet genoeg tijd, naast een album en eindexamen jaar..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Levitas het volgende:
BaronPilsener, word jij de maker van FUSION100?
http://www.trackitdown.net/competition/fusion100
Dat is echt verneukt kerel.. hopelijk vind je snel iets nieuws.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kijk er binnenkort ff naar. Nu uitkering regelen en baan zoeken omdat ik mijn contract niet verlengd wordt omdat ik te oud ben... Ben 24
Je maakt een album?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:35 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Heb denk niet genoeg tijd, naast een album en eindexamen jaar..
Werkte nog gewoon bij de Appie. Was afgelopen zomer afgestudeerd, maar doordat ik me wil focussen op het produceren heb ik ervoor gekozen om nog gewoon 24 uur per week dit als bijbaan te doen. Zo na me studie, vond ik het ik perfecte moment om dit te doen. Wil gewoon proberen er iets mee te bereiken. Zeg niet dat het lukt, maar wil het in ieder geval geprobeerd hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]waar werk je (nu nog) dan? en wanneer loopt je contract af?
ah oke, ik heb ook bij de Appie gewerktquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Werkte nog gewoon bij de Appie. Was afgelopen zomer afgestudeerd, maar doordat ik me wil focussen op het produceren heb ik ervoor gekozen om nog gewoon 24 uur per week dit als bijbaan te doen. Zo na me studie, vond ik het ik perfecte moment om dit te doen. Wil gewoon proberen er iets mee te bereiken. Zeg niet dat het lukt, maar wil het in ieder geval geprobeerd hebbenMocht het over een tijdje nog niks zijn, kan ik altijd nog tot me 67e 40 uur per week werken
![]()
22 maart loopt m'n contract af...
Ach het zal vast een beter baantje worden als bij de Appiequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Werkte nog gewoon bij de Appie. Was afgelopen zomer afgestudeerd, maar doordat ik me wil focussen op het produceren heb ik ervoor gekozen om nog gewoon 24 uur per week dit als bijbaan te doen. Zo na me studie, vond ik het ik perfecte moment om dit te doen. Wil gewoon proberen er iets mee te bereiken. Zeg niet dat het lukt, maar wil het in ieder geval geprobeerd hebbenMocht het over een tijdje nog niks zijn, kan ik altijd nog tot me 67e 40 uur per week werken
![]()
22 maart loopt m'n contract af...
Yup... gewoon weer een baantje voor ongeveer 24 uur per week. Wil nu eigenlijk als het mogelijk is ook wel iets meer in de richting in waar ik ben afgestuurd (Media & Entertainment Management)quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah oke, ik heb ook bij de Appie gewerktdaar in augustus 2007 (op m'n 21e) gestopt omdat ik fulltime ging werken
wel een goed plan om dat zo te combineren, helaas is het dus 22 maart einde oefening; AH houdt inderdaad niet echt van 'oudere' werknemers in de winkel (kassa en deli is een ander verhaal)
nu op zoek naar een andere baan van rond de 24 uur?
Thnx chef!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ach het zal vast een beter baantje worden als bij de Appie
Succes...
ja, succes met zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Yup... gewoon weer een baantje voor ongeveer 24 uur per week. Wil nu eigenlijk als het mogelijk is ook wel iets meer in de richting in waar ik ben afgestuurd (Media & Entertainment Management)
* ReMcOrE duimt voor M.I.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kunnen jullie overigens ff met zijn allen mee helpen duimen vandaag.Vandaag ws. beslissing of ik op een behoorlijk groot festival sta
* robuust89 duimt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kunnen jullie overigens ff met zijn allen mee helpen duimen vandaag.Vandaag ws. beslissing of ik op een behoorlijk groot festival sta
x2quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE duimt voor M.I.(en wil graag weten welk festival
)
Ik duim mee. Ben heel beniewd welk behoorlijk groot festival het is dan. Tipje van de sluier?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Als het Defqon zou zijn dan had MI wel heel groot festival erneer gezet ipv behoorlijk grootquote:
Maar misschien is 'behoorlijk' wel ironisch bedoelt. Heerlijk, weer die ironiequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als het Defqon zou zijn dan had MI wel heel groot festival erneer gezet ipv behoorlijk groot
Volgens mij moet je voor een Q-Dance festival al echt zelf producties hebben gemaakt en gereleased...quote:
Valt wel mee volgens mij, als ik de line-up van de purple van vorig jaar er bij pak staan er toch een paar erg onbekende (voor mij) namen tussen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor een Q-Dance festival al echt zelf producties hebben gemaakt en gereleased...
Er zijn nog wel meer behoorlijke grote festivals
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef T-Force het volgende:
Ik weet het...maar ik mag het niet zeggen![]()
Toch hoop ik HEEEEEEEEEL hard dat het doorgaat
Naast m'n vriendin weten 2 mensen 't... Das allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:06 schreef RiKe het volgende:
Ja euh als meerdere mensen hier het al weten, waarom de rest dan niet!
Yofridiz hadden toen al 2 releases (http://www.discogs.com/artist/Yofridiz%2C+The)quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij, als ik de line-up van de purple van vorig jaar er bij pak staan er toch een paar erg onbekende (voor mij) namen tussen...
11:00 - 12:00: Ezteq
12:00 - 13:00: Waverider
13:00 - 14:00: Soul T ??
14:00 - 15:00: Atmozfears
15:00 - 16:00: Hektic
16:00 - 17:00: Frequencerz
17:00 - 18:00: Intractable One
18:00 - 19:00: Bioweapon
19:00 - 20:00: Artic
20:00 - 21:00: The Yofridiz ??
21:00 - 22:00: The Vision
22:00 - 23:00: Titan
MC: V
Verder meen ik mij te herinneren dat MI een paar topics terug had geplaatst niet op Defqon te staan, dus denk inderdaad ander festival...
ik en T-Force?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naast m'n vriendin weten 2 mensen 't... Das alles
Precies hoe ik erover dacht. Na de mislukte poging om alle WYFYB-sets in het vliegtuig te luisteren, ga ik er niet eens aan beginnen tot M.I het verteld (voordat het bekend wordt gemaakt uiteraard)!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Koepert het volgende:
Goed zo.. ja k ken dat ! Zon dj krijgt n beetje een naam en hup meteen kapsones! Zn fans kennen Ho maar .. arrogant gedrag.. ik vind t geen stijl!
Zeg je dat nu express om een dikke rel te veroorzaken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef T-Force het volgende:
Ik weet het...maar ik mag het niet zeggen![]()
Toch hoop ik HEEEEEEEEEL hard dat het doorgaat
Volgende mix heet: Welcome To Your Boredomquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef RiKe het volgende:
Menno, ik denk eerder een shitload aan Showtek!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:59 schreef Koepert het volgende:
Even alle gekheid op t welbekende stokje (hoe ziet dat stokje er uit eigenlijk) ..
QFT!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef -Menn0- het volgende:
Iedereen die hier post natuurlijk op de de gastenlijst
Vind het niet zo'n vette remix. Had wel iets beters verwacht van Thera..quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zeg je dat nu express om een dikke rel te veroorzaken?![]()
![]()
Ik hou wel van verassingen, dus ik duim hééél hard en hoef ook nog niet te weten wat het is
Ennnneeh.. WTF
Dit gaat zó fukking hardZelfs voor mij even wennen. Bijna teveel bas voor mijn stereo'tje.. Als afsluiter knalt dit volgens mij als een gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |