Nope, ik weet het echt. M.I. heeft mij dat verteld op Strangerzquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef Krulliewullie het volgende:
Zeg je dat nu express om een dikke rel te veroorzaken?![]()
![]()
mooi oudje van NC, maar zeker niet de vetstequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers are cracking your brain, making you sorry ass go fucking insane
Ik kon geen keuze maken van welke nou de vetste wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi oudje van NC, maar zeker niet de vetste
Furybox staat sowieso in mijn top 3, samen met Facesquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik kon geen keuze maken van welke nou de vetste was
En Shockwavesquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Furybox staat sowieso in mijn top 3, samen met Faces
ook eensquote:
Weet niet man, denk het niet..quote:
waarom is er alleen maar hardcore in de Metropool?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Weet niet man, denk het niet..
Zelfde datum is hier een feestje om de hoek:
http://partyflock.nl/part(...)_new_Generation.html
Line-up
Angerfist
Cemon Victa
Dyprax favoriet
State of Emergency
The Bass Navigators
Vecino
MC: Madness
VJ: Grooveadelic Team
Edit: je had hem al gevondenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom is er alleen maar hardcore in de Metropool?
Jammer is dat idd...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef T-Force het volgende:
Deze ging toch wel erg hard in de Matrixx zaterdag![]()
![]()
(en ook op Dollen Dinsdag
)
Wel echt veel dronken en spacende kindjes (lees: onder de 16) gezien tijdens Hardstyle Carnaval![]()
OF .. weten dat knowlage verkeerd is geschreven is ook kennisquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja
Kennis is macht schrijven en dan vervolgens het woord kennis verkeerd typen is ironie...
*kaarsje aansteektquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kunnen jullie overigens ff met zijn allen mee helpen duimen vandaag.Vandaag ws. beslissing of ik op een behoorlijk groot festival sta
FUUCK!!!! the noisecontrollers .... maar niet echt heel erg heus .. doel dan meer op de KO-edit van DBSTFN maar dat wisten de slimperts onder jullie alquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
Noisecontrollers are cracking your brain, making you sorry ass go fucking insane
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
FUUCK!!!! the noisecontrollers .... maar niet echt heel erg heus .. doel dan meer op de KO-edit van DBSTFN maar dat wisten de slimperts onder jullie al
@ 1:22 doet mij trouwens wel erg sterk aan een ander nummer denken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
Klopt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
@ 1:22 doet mij trouwens wel erg sterk aan een ander nummer denken?
vroeg jij die niet laatst toen je hem vond als XXXXXX.mp3quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Klopt!
dacht eerst aan:
2.50 ofzo, maar dat is hem niet..
Ja maar t was een anderquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vroeg jij die niet laatst toen je hem vond als XXXXXX.mp3
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef T-Force het volgende:
Deze ging toch wel erg hard in de Matrixx zaterdag![]()
![]()
(en ook op Dollen Dinsdag
)
Wel echt veel dronken en spacende kindjes (lees: onder de 16) gezien tijdens Hardstyle Carnaval![]()
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Mail gestuurd voor die Thera-Indicator-Actie ... duimen jullie ook voor mijheb namelijk nog nooit iets gewonnen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef 16meter het volgende:
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.
Dollen Dinsdag in Hilvarenbeekquote:
Haiquote:
De eckte, of niet? Ik verwacht van wel, aangezien je best veel op forums enzo zitquote:
Als dit de echte is, WELKOM! We houden allemaal van je muziek! <3quote:
Het Fok! Hardstyle topic wordt steeds bekender in de Scene!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
De eckte, of niet? Ik verwacht van wel, aangezien je best veel op forums enzo zit
Zo ja: WelkomHier zitten best wat liefhebbers van je muziek
Ja inderdaad, vanaf nu alleen thera spul postenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef T-Force het volgende:
Deze blijft ook zo fijnHaalt het niet bij het origineel, maar komt aardig in de buurt
![]()
En die vocals zijn TE epic gewoon, ik weet niet precies waarom eigenlijk
Gaat die gereleased worden op Theracords danquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef robuust89 het volgende:
Ja inderdaad, vanaf nu alleen thera spul posten
O shi-quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gaat die gereleased worden op Theracords dan?
Ik heb dit nummer in de voorgaande reeksen al minstens 5x gepost hoor
Klinkt gezellig. Brennun heeft ook z'n goeie dagen, af en toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dollen Dinsdag in HilvarenbeekWaar ik ging knallen op Brennan Heart (die overigens een vrij vette set neerzette
)
quote:
Zijn gewoon funkyquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef T-Force het volgende:
quote:
Ja hij mag natuurlijk naar dat o-zo-grote festival en meneer laat meteen niets meer horenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef 16meter het volgende:
Os met al die DJs zo, zodra ze succes hebben voelen ze zich te goed voor ons. Kijk naar Scope en nu ook al Mind.Illusion.
Als ie niet draait idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Brennun heeft ook z'n goeie dagen, af en toe.
Welkom, Thera
Je hebt een PMquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef T_Killer het volgende:
Wil iemand mij J&W link even pm'en. Kan hem in de gauwigheid niet vinden en moet nu weg
Die s idd wel errug lekker..quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef T-Force het volgende:
Deze blijft ook zo fijnHaalt het niet bij het origineel, maar komt aardig in de buurt
![]()
Tnx. Wat is die Dom lomp en famous eigenlijk dik...had m nooit echt gehoord maar t bevalt me goed. Die hele freerelease btw ookquote:
Ik wist al dat jij het weet..quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nope, ik weet het echt. M.I. heeft mij dat verteld op Strangerz![]()
![]()
![]()
Hier geloof ik dus geen barst vanquote:
Serotoninquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DjThera het volgende:
Oh en om meteen ook even met de "spam" deur in huis te vallen, deze week is onze Theracords nieuwsbrief de deur uit gegaan en daar zit een leuk overzichtje in met onze tot nu toe free releases, kijkt en downloadt:
www.theracords.com/newsmar2011.html
Welkom in elk geval, Theracordsquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef DjThera het volgende:
Het duurde even maar dan fok je ook wat
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef DJHeadhunterz het volgende:
Hallo, ik hoorde dat hier mijn fans zitten.
Ach ja... zo hadden we dv8 al.. ennuh,... wie nog meer? Je moet watquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Levitas het volgende:
Oh jee.. Of FOK! wordt ineens groot met bekende hardstyle producers, of er zijn ineens een aantal trolls actief
Stiekem neig ik een beetje naar het tweede
sorry, kon het niet latenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Levitas het volgende:
Oh jee.. Of FOK! wordt ineens groot met bekende hardstyle producers, of er zijn ineens een aantal trolls actief
Beach is Headhunterz?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef DJHeadhunterz het volgende:
ja ik ben beach dus, groetjens xxx
quote:
Oooh maar dan ga k wel gewoon los .. Dat is geen probleem.. Was t in Huize Maas niet, zal t nergens worden..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef DjThera het volgende:
Haha maar hoe moet dat dan als je m op n feest gaat horen??
Je past 'm maar aan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef DjThera het volgende:
Haha maar hoe moet dat dan als je m op n feest gaat horen??
Ok, ik begin nu wel te twijfelen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef DjThera het volgende:
Hahahah geniaalIk ben t dus wel gewoon echt hoor
Komt eigenlijk ook door Rippahhh omdat ie ook altijd wel laat weten dat ie van FOK is en ik zag n mailtje voorbij komen in mn inbox
En ja ik ben altijd graag actief op fora aangezien daar ook precies de mensen zitten die hetzelfde delen als wat ik ook heb, de passie en liefde voor deze muziek(en natuurlijk vind ik t altijd leuk om gewoon te ouwehoeren
)
Al zin in HeartBeat Krullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |