FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja, dat wel, maar dat betekent toch niet dat Sofia verantwoording moet afleggen aan de halve groep?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:57 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Iedereen ziet die sofia toch janken en zielig doen?
Ik weet zeker dat Laura die potentie ook heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ze doet heel liefjes en begaan maar ondertussen!
Hmm, misschien wat verderop in het spel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Laura die potentie ook heeftDat liet ze wel merken in het gesprek met Guido gisteren.
Ik vind dat dat piepen en zeuren wel meevalt. Zeker als je het vergelijkt met anderen, Huilie Sofia voorop.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ze zo aan het piepen en zeuren is mag ze van mij achter het behang.
Heb je open nieuw deel gedaan of nieuw topic?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr waarom doen de plaatjes het niet?
Ik raakte helemaal in paniek.
nieuw topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je open nieuw deel gedaan of nieuw topic?
Nu wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr waarom doen de plaatjes het niet?
Ik raakte helemaal in paniek.
Nee, maar daarom mag je haar wel onder druk zettenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef kahaarin het volgende:
Fipo!
[..]
Ja, dat wel, maar dat betekent toch niet dat Sofia verantwoording moet afleggen aan de halve groep?
Ah..dank je. Ik heb al in geen tijden meer een nieuw topic hier geopendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu wel.
Als je de laatste in het topic bent, dan druk op F5 en boven het reactievenster komt dan een link om een nieuw topic te openen met de OP
Als ik toch bezig ben ga jij in 1 keer mee, ben dan toch bezig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dat dat piepen en zeuren wel meevalt. Zeker als je het vergelijkt met anderen, Huilie Sofia voorop.
En als Jo achter het behang moet worden geplakt zou ik er wel bijgeplakt willen worden.
ff refreshen en dan open nieuw deel, TT en nummer aanpassen, kind kan de was doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
nieuw topic
Ah..iBenny heeft het al gefixed![]()
Dat wel, ik vond dit alleen niet zo netjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar daarom mag je haar wel onder druk zetten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef Stranger het volgende:
Kan iemand misschien die lijst met kluisbedragen in de OP verwerken, dat ding update zichzelf ook nog eens volgens mij.
Met die autistische stemmetjes er steeds tussendoor, net als die Guido trouwensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:07 schreef beaverhausen het volgende:
Philip begint steeds meer te klinken als een Oh Oh Cherso-er.
Joanna heeft gelijk. Sofie is zwak nu en in de dierenwereld worden zwakke dieren ook opgevreten door roofdieren. Weer een concurrent minder voor Joannaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat wel, ik vond dit alleen niet zo netjes.Maar goed, we worden het over Jo toch niet eens.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef Stranger het volgende:
Kan iemand misschien die lijst met kluisbedragen in de OP verwerken, dat ding update zichzelf ook nog eens volgens mij.
Misschien kunnen jullie dat hier bespreken? [SST] Feedback: reveal your secrets!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neem deze OP maar over;
http://sst.trooperz.nl/op.php
Ik denk dat ze dat expres deden, Servio is meer het type dat mensen eruit zou spelen, Sharon niet. Dus hebben ze eigenlijk Sharon 'gedwongen' om dat geld aan hem te geven, want ze wist het antwoord waarschijnlijk toch niet zeker na al dat -¤500 +¤500 gedoequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef itsme het volgende:
Hai. Heb net de live uitzending gezien en de streamverslagen gelezen.
2 dingen die mij opvallen
1: Wat ik echt heel vervelend vind is dat de redactie zo een enorme stempel op het spel drukt. Toen met die vragen. de heren moesten even raden hoeveel al de dames in hun kluis hadden en dat is natuurlijk veel moeilijker dan wat b.v de dames als vraag kregen. Gewoon van 1 persoon hoeveel die in zijn kluis had. Ook dat de red. dus speciaal mensen kunnen uitzoeken van wie ze de kluis kunnen spekken. Met missies. Gisteren dat Servio al het geld van Sharon even binnen kreeg.
Misschien hoort dit niet in dit topic maar waar dan wel?
2: Ik had gelijk dus Alex is de volgende pispaal.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ben der weer weg van, pokeravondje voorbereiden. Nog veel plezier mensen![]()
Dan zou Jo zelf ook al lang verorberd moeten zijn... Joannaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Joanna heeft gelijk. Sofie is zwak nu en in de dierenwereld worden zwakke dieren ook opgevreten door roofdieren. Weer een concurrent minder voor Joanna![]()
Ow en Joanna
Precies en dat bedoel ik dus. Het is heel vervelend dat ze dus niet alleen heel erg invloed hebben op de kijkers wie er popie is door wat ze uitzenden maar ook wie er wel geheimen gaan raden, wie er wel veel geld in hun kluisje hebben en wie niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat expres deden, Servio is meer het type dat mensen eruit zou spelen, Sharon niet. Dus hebben ze eigenlijk Sharon 'gedwongen' om dat geld aan hem te geven, want ze wist het antwoord waarschijnlijk toch niet zeker na al dat -¤500 +¤500 gedoe
Ja het is maar hoe je het zietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef kahaarin het volgende:
Fipo!
[..]
Ja, dat wel, maar dat betekent toch niet dat Sofia verantwoording moet afleggen aan de halve groep?
Overdag lijkt me een beetje overdreven, vanavond misschien, al ben ik dan wel benieuwd wie er mee doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
strippoker, of bewaren ze dat voor vanavond
Niet te hard schreeuwen, anders gaat PinkDream weer huilen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Dan zou Jo zelf ook al lang verorberd moeten zijn... Joanna
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
ik wilde wat zeggen maar toch maar niet..heb me voorgenomen lief te doen vandaag... nou ja, ik kan in ieder geval een poging doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Same old same old.. daar kun je je elke RLS wel weer over op gaan winden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies en dat bedoel ik dus. Het is heel vervelend dat ze dus niet alleen heel erg invloed hebben op de kijkers wie er popie is door wat ze uitzenden maar ook wie er wel geheimen gaan raden, wie er wel veel geld in hun kluisje hebben en wie niet.
Don't. Do. It. Beav...Adem in..adem uit... *aan zonnestralen en huppelende konijntjes denkt*quote:
Ik had ook liever Servio zien gaan gisteravond, maar goed, nu eerst maar Alex. Tussendoor stapt sofietje wel op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Dat roept hij heel hard over zichzelf af. Hij doet te hard zijn best om door iedereen aardig gevonden te worden. Dat mensen dan gaan focussen op zijn onhebbelijkheden als stok om mee te slaan is redelijk normaal. Ik zeg niet dat het goed is om dat te doen maar dat gebeurd nu eenmaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef itsme het volgende:
Hai. Heb net de live uitzending gezien en de streamverslagen gelezen.
2: Ik had gelijk dus Alex is de volgende pispaal.
Zeg maar hoor, kan wel wat hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik wilde wat zeggen maar toch maar niet..heb me voorgenomen lief te doen vandaag... nou ja, ik kan in ieder geval een poging doen![]()
.
Alex is ook labiel, dus ook movenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dat roept hij heel hard over zichzelf af. Hij doet te hard zijn best om door iedereen aardig gevonden te worden. Dat mensen dan gaan focussen op zijn onhebbelijkheden als stok om mee te slaan is redelijk normaal. Ik zeg niet dat het goed is om dat te doen maar dat gebeurd nu eenmaal.
Ging niet over jou..ik wilde natuurlijk weer eens iets zeggen over Joannaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zeg maar hoor, kan wel wat hebben.
Dat ze een domme naïeve snol is ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ging niet over jou..ik wilde natuurlijk weer eens iets zeggen over Joanna.
.
Dat weet ik zo net nog niet, ze kropt iig niets op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:15 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik had ook liever Servio zien gaan gisteravond, maar goed, nu eerst maar Alex. Tussendoor stapt sofietje wel op.
Als anderen het zeggen kan ik er natuurlijk niks aan doen als ik dat dan toevallig even quote hequote:
Ja, dat snap ik, op je eigen subtiele gevoelige manier toch? Kan ik wel tegen hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
.
Ja het is waar. het is oud maar het lijkt nu alsof het nog erger is. Kijk die missies oke maar gisteren vond ik wel heel ver gaan. Ik zal dat inderdaad moeten proberen van me af te zetten anders kan ik wel stoppen met kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Same old same old.. daar kun je je elke RLS wel weer over op gaan winden.
Het is een afgeleide van de febo-discussie.
Ze zullen zeker sturen om het programma leuker te proberen te maken. Gaat ook nooit veranderen.
Ah, je kent mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, op je eigen subtiele gevoelige manier toch? Kan ik wel tegen hoor.
Op een gegeven moment ben je toch uitgejankt en moet je iets anders doen... opstappen dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet, ze kropt iig niets op.Alex begint idd een mission impossible te worden.
Is iets wat ik echt niet kan begrijpen. Elke dag janken omdat je heimwee hebt? pff, grow the fuck up.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je toch uitgejankt en moet je iets anders doen... opstappen dus.
Wanneer is er trouwens iets bekend over de Guido/Laura missie?
Ik heb nog nooit zoveel tosti's gegeten als de afgelopen 2 wekenquote:
Van mij mag ze ook weg hoor maar ik zie het niet gebeuren, we zullen zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je toch uitgejankt en moet je iets anders doen... opstappen dus.
Wanneer is er trouwens iets bekend over de Guido/Laura missie?
Naar aanleiding van de rouches op haar bikinibroekje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef iBenny het volgende:
Laura is trouwens wel echt een meisjes-meisje
Lief doen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef RethXoth het volgende:
Jezus, 'tis te merken dat Alexander een Ridder is, ken nie koken nie
Ja heb ik nou ook last vanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel tosti's gegeten als de afgelopen 2 weken.
Gewoon in haar doen en allesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Naar aanleiding van de rouches op haar bikinibroekje?
Ik zeg, dat is haar manier van aandacht vragen. Aafke doet het door sletterig te zijn, Joannaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef kaos- het volgende:
[..]
Is iets wat ik echt niet kan begrijpen. Elke dag janken omdat je heimwee hebt? pff, grow the fuck up.
Lief doen! Anders begin ik weer over Joanna!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ohhh je hebt een ander plaatje, vertrouwen in Alex aan het kwijtraken?!
Ik doe ook altijd bovenopquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef kahaarin het volgende:
Huh? Spek bovenop het ei? Er onder is veel lekkerder.
Be nice! Je kan 't!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ook leuk dat je er weer bent Bommiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef versabommie het volgende:
Tis ook wel een verschrikkelijke talentloze kneus ook die Alex he?
beetje veul saaie gastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef versabommie het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel tosti's gegeten als de afgelopen 2 weken.
Het..is..zooo...moeilijk..quote:
Je moet dingen niet zo opkroppen, let it go!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het..is..zooo...moeilijk...
*wiebel*
Beav, neem je telefoon op!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wil trouwens een ringtone van de stem.. "Beav. Doe je zender om!".
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef versabommie het volgende:
Kheb die Beavert nog niet kunnen ontdekken hier dus we kunnen nu in alle rust over die ongelovelijke prutser met blauw bloed praten!quote:
Ja dat helpt natuulk nie he!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je moet dingen niet zo opkroppen, let it go!
Je ziet het.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:24 schreef RethXoth het volgende:
Jeeeeezuuuus, hoe kan je nou falen met ei bakken?
LEAVE ALEX ALONE!!1!!1quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kheb die Beavert nog niet kunnen ontdekken hier dus we kunnen nu in alle rust over die ongelovelijke prutser met blauw bloed praten!
ja toch? Waarschijnlijk heeft die lutser een week voor hij erin ging moeten leren veters strikken!quote:
Die heeft een identiteitscrisis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kheb die Beavert nog niet kunnen ontdekken hier dus we kunnen nu in alle rust over die ongelovelijke prutser met blauw bloed praten!
Niet? Ik denk alleen maar om je bloeddruk hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat helpt natuulk nie he!.
Ohw noes.. je hebt een nieuwe ava!quote:
Dat viel mij ook op gisteren. Ik denk dat zijn stofwisseling nog heel hard gaat vanwege zijn trainen en dat hij hier gewoon niets doet, dan kan het snel gaan.quote:
Ja wil ik ook!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Wie kan mij een Joanna ava maken?
Ik ook!quote:
Ik vind hem een vrouwenloopje hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef Mylene het volgende:
Guido loopt ook een beetje met zijn kont naar achteren, zoals Paulus de boskabouter.
Haha, weet wat je zegt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Hij was jaren geleden toch erg dik? Inderdaad door het niet trainen valt ie weer terug natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op gisteren. Ik denk dat zijn stofwisseling nog heel hard gaat vanwege zijn trainen en dat hij hier gewoon niets doet, dan kan het snel gaan.
Ja!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem een vrouwenloopje hebben
Zoek een leuk plaatje op, hier uploaden: http://tinypic.com/ daar heb je nadat je een foto hebt ingevoerd de mogelijkheid om te resizen tot ava.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Nee echt!quote:
Thanks, maar zit op het werk nu, probeer het vanavond wel even.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoek een leuk plaatje op, hier uploaden: http://tinypic.com/ daar heb je nadat je een foto hebt ingevoerd de mogelijkheid om te resizen tot ava.Succes!
Of je pleurt hier de foto neer die je wil hebben en dan doe ik het voor je. Kan ook.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt!![]()
En voor die haters allemaal:
[ afbeelding ]
Ah daar ben je weer..quote:
Kies maar een foto dan? Die staan genoeg in haar eigen topic.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Thanks, maar zit op het werk nu, probeer het vanavond wel even.
die is lekkel!quote:
een tweede borstverkleining? Een eigen Bollywoodfilm?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef Zzoos het volgende:
wat is eigenlijk het doel van sharon waar ze het geld wat ze wint voor wil gebruiken?
Haha, shitttquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kies maar een foto dan? Die staan genoeg in haar eigen topic.
quote:
Lief doen!quote:
Jo-hat0r!quote:
Save the whales!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
een tweede borstverkleining? Een eigen Bollywoodfilm?
Er werd om gevraagd, ik vind het wel leuk om te doen, ik vinnut een goeie combi.quote:
Ja die is erg leuk. Een van de leukste caps en natuurlijk die van karim met zijn 3 ballen niet te vergeten. (ik kijk toch liever naar Joanna dan)quote:
LEAVE ALEX ALONE!!1!!11quote:
Dit werkt wel hoor, probeer maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat zijn niet de goede maten
60x60
En ik ben je dankbaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er werd om gevraagd, ik vind het wel leuk om te doen, ik vinnut een goeie combi.
Nee, de mijne heb ik ook hier gedaan en die doet het goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En ik ben je dankbaarmaar moet het 60x60?
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En ik ben je dankbaarmaar moet het 60x60?
Huh? Is dat veranderd? Momentje, brb.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 100x55 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.
Zucht.. en voor de 4376e keer dat flatterende plaatje van vlekkie.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 100x55 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.
Ik mocht het al niet zeggen want ik doe lief vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zucht.. en voor de 4376e keer dat flatterende plaatje van vlekkie.
quote:
Als ik iets terug kan doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik mocht het al niet zeggen want ik doe lief vandaag.
Ja hodfr! Ik was lief aan het doen ja!quote:
Ze huilt/jammert weer?quote:
Die tekst met die ava ernaast is opeens heeel engquote:
Maar nu heeft hij er twee... Ik was al bezig toch> Had brb gezegd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hodfr! Ik was lief aan het doen ja!.
Ja maar..maar... ik was sneller enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar nu heeft hij er twee... Ik was al bezig toch> Had brb gezegd...![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die tekst met die ava ernaast is opeens heeel eng.
Hehequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Sorry... Had er al 1 Maar kahaarin ook heel erg bedankt
Okay danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat was serieus lief man en ook van jou. Voor jullie beide
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay dan, heb er nu lekker zelf ook 1.
Nopequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft ze haar 24uur al aangevraagd?
Kan zijn maar dat is niet haar SST geheimquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij heeft Joanna in een bollywood film gespeeld. Er zijn meerdere Verweijen die zich daarmee bezig hebben gehouden.
Volgens mij... oh nee, ik ging lief doen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij heeft Joanna in een bollywood film gespeeld. Er zijn meerdere Verweijen die zich daarmee bezig hebben gehouden.
Ik had mijn reactie beter bij jou kunnen zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef MargrietV het volgende:
Klopt dat heeft ze gezegd, maar dat kan zomaar niet waar zijn en is Guido de slaapwandelaar.
Hey Beverhausenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij... oh nee, ik ging lief doen..
*op handjes gaat zitten*
Ava zo beter dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij... oh nee, ik ging lief doen..
*op handjes gaat zitten*
Het werd weer tijd voor The Lawquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hey Beverhausen![]()
waar heb je Alex gelaten?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het werd weer tijd voor The Law.
Laura en Guido voor het gezicht van Joanna..Geen Joanna te zien.. Ik zeg:quote:
Die had ik weggecropt idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laura en Guido voor het gezicht van Joanna..Geen Joanna te zien.. Ik zeg:.
Precies, en dan is Gerard de bingo-koningin want die heeft gezegd dat-ie miljonair is. En aan het eind van het programma blijkt Bart Renate te zijn en heeft Winston Olympisch Goud gewonnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef MargrietV het volgende:
Klopt dat heeft ze gezegd, maar dat kan zomaar niet waar zijn en is Guido de slaapwandelaar.
I rest my case.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef MargrietV het volgende:
Nee ik kijk niet naar de live shows, ik kijk naar Wie is de Mol.
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, en dan is Gerard de bingo-koningin want die heeft gezegd dat-ie miljonair is. En aan het eind van het programma blijkt Bart Renate te zijn en heeft Winston Olympisch Goud gewonnen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, en dan is Gerard de bingo-koningin want die heeft gezegd dat-ie miljonair is. En aan het eind van het programma blijkt Bart Renate te zijn en heeft Winston Olympisch Goud gewonnen.
Ja hoor, brb.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef itsme het volgende:
[ afbeelding ]
Kahaarin Kan je deze ook kleiner maken voor mij? please
Een wijs man zei ook: Zis is tievie men!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef MargrietV het volgende:
Alles kan, koffiekan, melkkan. Shakespeare was een wijs man, die zei Niets is Wat het lijkt, in As you Like it.
nuh, dank jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef kahaarin het volgende:
Wil iemand dees nog dan? http://forum.fok.nl/usericons/145755/zIDSe.jpg
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef itsme het volgende:
[ afbeelding ]
Kahaarin Kan je deze ook kleiner maken voor mij? please
Je bent een kanjer. Ik gebruik deze ava op alle andere sites en die juna picture is nu wel heel oud.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:07 schreef kahaarin het volgende:
Wil iemand dees nog dan? http://forum.fok.nl/usericons/145755/zIDSe.jpg
Lol, nou geen probleem hoor, kan zijn dat de naam te lang is, dan kun je hem gewoon op je PC opslaan en dan hernoemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Je bent een kanjer. Ik gebruik deze ava op alle andere sites en die juna picture is nu wel heel oud.
Lol! Had het kunnen weten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
kaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaarin
nee hoor. is prima gelukt. Voel me nu veel beter.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, nou geen probleem hoor, kan zijn dat de naam te lang is, dan kun je hem gewoon op je PC opslaan en dan hernoemen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
kaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaarin
haha Ja dat is altijd even kut.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Roguee het volgende:
En ik leerde net iedereen een beetje herkennen aan z'n ava
Voordeel van text-only layout, je ziet toch geen avatarsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Roguee het volgende:
Als je wilt hier één zonder die zwarte lijn rechts.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef itsme het volgende:
[..]
nee hoor. is prima gelukt. Voel me nu veel beter.
Idd en die herken je dan gewoon door alleen naar de ava te kijken! Maargoed, met de namen van de bewoners is het ook goed gekomen dus dit gaat ook wel weer lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Ja dat is altijd even kut.![]()
Ik moet zelf ook altijd wennen. Vooral omdat er mensen zijn (zoals ik ook) die al jaren dezelfde avatar gebruiken. zoals cartwoman, Gert enzo.
Mij nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Roguee het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
LEAVE ALEX ALONE!!1!!11
[ afbeelding ]
Ja, wel houden zo dan hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mij nietBen ik nu herkenbaar?
Kijk dat is handigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef BBQSausage het volgende:
Alle vorige COS delen;
http://sst.trooperz.nl/topics.php
Gewoon dat linkje maar doen onder het kopje 'vorige delen'?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef BBQSausage het volgende:
Alle vorige COS delen;
http://sst.trooperz.nl/topics.php
Hoiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef jodev het volgende:
Hallo allemaal.Nieuw hier, maar heb wel al sinds het begin zo'n beetje zitten meelezen. Misschien af en toe ook maar eens wat posten. Laat ik eens beginnen met een vraag. Weet iemand wat de reden is dat er op twee streams een SL ik als iemand naar de KvdW moet? Waarom is het niet mogelijk een andere cam te tonen op die streams? Misschien is het antwoord al een keer gegeven, maar ik kon het niet vinden.
Dank.
Hoi! Het antwoord zou ik niet weten, maar wie zijn je favorieten tot nu toe??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef jodev het volgende:
Hallo allemaal.Nieuw hier, maar heb wel al sinds het begin zo'n beetje zitten meelezen. Misschien af en toe ook maar eens wat posten. Laat ik eens beginnen met een vraag. Weet iemand wat de reden is dat er op twee streams een SL ik als iemand naar de KvdW moet? Waarom is het niet mogelijk een andere cam te tonen op die streams? Misschien is het antwoord al een keer gegeven, maar ik kon het niet vinden.
Dank.
Hallo! Die SL is waarschijnlijk voor de privacy van de bewoners en om de beelden exclusief in de uitzending te kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef jodev het volgende:
Dank.
Hoihoi, welkom.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef jodev het volgende:
Dank.
Wacht deze is net wat scherper en geeft precies weer hoe Alex eruit ziet na 2 weken strijd met Servio:quote:
Daar hoef je niet meteen een ava van te maken hoor!quote:
Kan iemand anders het dan veranderen of moet BBQsausage het dan bijhouden? Wel een goede link btw.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon dat linkje maar doen onder het kopje 'vorige delen'?
Deed ze speciaal voor jou hoor, verwend nest!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar hoef je niet meteen een ava van te maken hoor!.
*Bommie kapodt negert*.
Krijg er gewoon kippenvel van.. Van angst...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wacht deze is net wat scherper en geeft precies weer hoe Alex eruit ziet na 2 weken strijd met Servio:
[ afbeelding ]
En als je geen vragen hebt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef PinkDream het volgende:
Vanavond om 20:30 zit Cynthia klaar om jullie beste vragen te beantwoorden! Check: Chatten met Cynthia @ Secret Story NL
Noem je mij nou een Joanna?!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deed ze speciaal voor jou hoor, verwend nest!
Het is wel je kans om wat meer van Cynthia te zien! Ze zal nu wel meer zeggen als in Portugal!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef Roguee het volgende:
[..]
Mag je Cynthia haarverzorgings tips geven
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wacht deze is net wat scherper en geeft precies weer hoe Alex eruit ziet na 2 weken strijd met Servio:
[ afbeelding ]
Nee ik noem je Guido, vadsig stuk vreten!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Noem je mij nou een Joanna?!
.
[..]
Jij..jij... Servi-ho!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik noem je Guido, vadsig stuk vreten!
Guido en Lauraquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hoi! Het antwoord zou ik niet weten, maar wie zijn je favorieten tot nu toe??
Dat is waar. naja voor de liefhebbers is het leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is wel je kans om wat meer van Cynthia te zien! Ze zal nu wel meer zeggen als in Portugal!
Ehm, ja maar... dat was toch lief....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar hoef je niet meteen een ava van te maken hoor!.
*Bommie kapodt negert*.
wanneer meld je jou aan op fok? wie is je favoriete bewoner? wie gaat er winnen ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef PinkDream het volgende:
Vanavond om 20:30 zit Cynthia klaar om jullie beste vragen te beantwoorden! Check: Chatten met Cynthia @ Secret Story NL
Liefdesbaby van Gerard en de Cyhenaquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef jodev het volgende:
[..]
Guido en LauraServio is ook okay, maar ik heb de party niet gezien, en ik heb hem blijkbaar niet op z'n hele slechte kant gezien. Een Phillip, omdat het oog ook wat wil.
Hoi, ben je al door een bushokje getieft?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef jodev het volgende:
[..]
Guido en LauraServio is ook okay, maar ik heb de party niet gezien, en ik heb hem blijkbaar niet op z'n hele slechte kant gezien. Een Phillip, omdat het oog ook wat wil.
weet ik niet heb net de live uitzending terug gekekenquote:
Ik was mijn haar elke dagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Liefdesbaby van Gerard en de Cyhena![]()
On topic: En weer mogen ze de hele dag geen reet uitvreten he?
Offtopic: Ik blijf maar Bea Verhausen lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoi, ben je al door een bushokje getieft?
Hoi, welkom in dit hoekje vol liefde op dit supergezellige forum.
Ik kan het wel
[Poll] Wie is nu je favoriet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef jodev het volgende:
[..]
Iets uit haar eigen winkel zodat ze reclame en meer omzet kan maken. Daarom maakt ze zich ook zo' zorgen dat ze niet genoeg kleren bij zich heeft.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon dat linkje maar doen onder het kopje 'vorige delen'?
quote:
Nee, maar klinkt spannend....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoi, ben je al door een bushokje getieft?
Ah dat was met niet eens opgevallen maar was ook even weg. Dank je wel. Ga het even veranderen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als je wilt hier één zonder die zwarte lijn rechts.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef Roguee het volgende:
[..]
Offtopic: Ik blijf maar Bea Verhausen lezen![]()
Hmz..misschien ben je toch meer des Foks dan ik dacht..quote:
ik heb op laura en gerard gestemtquote:
Ik ga nu op Joanna en Guido stemmenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb op laura en gerard gestemt
Sorry, nee! Was echt lief bedoeld!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch van jeNiet eens een lieve emoticon erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |