Idd en die herken je dan gewoon door alleen naar de ava te kijken! Maargoed, met de namen van de bewoners is het ook goed gekomen dus dit gaat ook wel weer lukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef itsme het volgende:
[..]
haha Ja dat is altijd even kut.![]()
Ik moet zelf ook altijd wennen. Vooral omdat er mensen zijn (zoals ik ook) die al jaren dezelfde avatar gebruiken. zoals cartwoman, Gert enzo.
Mij nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef Roguee het volgende:
En ik leerde net iedereen een beetje herkennen aan z'n ava
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
LEAVE ALEX ALONE!!1!!11
[ afbeelding ]
Ja, wel houden zo dan hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Mij nietBen ik nu herkenbaar?
Kijk dat is handigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef BBQSausage het volgende:
Alle vorige COS delen;
http://sst.trooperz.nl/topics.php
Gewoon dat linkje maar doen onder het kopje 'vorige delen'?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef BBQSausage het volgende:
Alle vorige COS delen;
http://sst.trooperz.nl/topics.php
Hoiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef jodev het volgende:
Hallo allemaal.Nieuw hier, maar heb wel al sinds het begin zo'n beetje zitten meelezen. Misschien af en toe ook maar eens wat posten. Laat ik eens beginnen met een vraag. Weet iemand wat de reden is dat er op twee streams een SL ik als iemand naar de KvdW moet? Waarom is het niet mogelijk een andere cam te tonen op die streams? Misschien is het antwoord al een keer gegeven, maar ik kon het niet vinden.
Dank.
Hoi! Het antwoord zou ik niet weten, maar wie zijn je favorieten tot nu toe??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef jodev het volgende:
Hallo allemaal.Nieuw hier, maar heb wel al sinds het begin zo'n beetje zitten meelezen. Misschien af en toe ook maar eens wat posten. Laat ik eens beginnen met een vraag. Weet iemand wat de reden is dat er op twee streams een SL ik als iemand naar de KvdW moet? Waarom is het niet mogelijk een andere cam te tonen op die streams? Misschien is het antwoord al een keer gegeven, maar ik kon het niet vinden.
Dank.
Hallo! Die SL is waarschijnlijk voor de privacy van de bewoners en om de beelden exclusief in de uitzending te kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef jodev het volgende:
Dank.
Hoihoi, welkom.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef jodev het volgende:
Dank.
Wacht deze is net wat scherper en geeft precies weer hoe Alex eruit ziet na 2 weken strijd met Servio:quote:
Daar hoef je niet meteen een ava van te maken hoor!quote:
Kan iemand anders het dan veranderen of moet BBQsausage het dan bijhouden? Wel een goede link btw.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon dat linkje maar doen onder het kopje 'vorige delen'?
Deed ze speciaal voor jou hoor, verwend nest!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar hoef je niet meteen een ava van te maken hoor!.
*Bommie kapodt negert*.
Krijg er gewoon kippenvel van.. Van angst...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wacht deze is net wat scherper en geeft precies weer hoe Alex eruit ziet na 2 weken strijd met Servio:
[ afbeelding ]
En als je geen vragen hebt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef PinkDream het volgende:
Vanavond om 20:30 zit Cynthia klaar om jullie beste vragen te beantwoorden! Check: Chatten met Cynthia @ Secret Story NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |