Dat viel mij ook op gisteren. Ik denk dat zijn stofwisseling nog heel hard gaat vanwege zijn trainen en dat hij hier gewoon niets doet, dan kan het snel gaan.quote:
Ja wil ik ook!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Wie kan mij een Joanna ava maken?
Ik ook!quote:
Ik vind hem een vrouwenloopje hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:28 schreef Mylene het volgende:
Guido loopt ook een beetje met zijn kont naar achteren, zoals Paulus de boskabouter.
Haha, weet wat je zegt!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Hij was jaren geleden toch erg dik? Inderdaad door het niet trainen valt ie weer terug natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op gisteren. Ik denk dat zijn stofwisseling nog heel hard gaat vanwege zijn trainen en dat hij hier gewoon niets doet, dan kan het snel gaan.
Ja!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem een vrouwenloopje hebben
Zoek een leuk plaatje op, hier uploaden: http://tinypic.com/ daar heb je nadat je een foto hebt ingevoerd de mogelijkheid om te resizen tot ava.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:29 schreef wieweetwatt het volgende:
Nee echt!quote:
Thanks, maar zit op het werk nu, probeer het vanavond wel even.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zoek een leuk plaatje op, hier uploaden: http://tinypic.com/ daar heb je nadat je een foto hebt ingevoerd de mogelijkheid om te resizen tot ava.Succes!
Of je pleurt hier de foto neer die je wil hebben en dan doe ik het voor je. Kan ook.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt!![]()
En voor die haters allemaal:
[ afbeelding ]
Ah daar ben je weer..quote:
Kies maar een foto dan? Die staan genoeg in haar eigen topic.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Thanks, maar zit op het werk nu, probeer het vanavond wel even.
die is lekkel!quote:
een tweede borstverkleining? Een eigen Bollywoodfilm?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef Zzoos het volgende:
wat is eigenlijk het doel van sharon waar ze het geld wat ze wint voor wil gebruiken?
Haha, shitttquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kies maar een foto dan? Die staan genoeg in haar eigen topic.
quote:
Lief doen!quote:
Jo-hat0r!quote:
Save the whales!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
een tweede borstverkleining? Een eigen Bollywoodfilm?
Er werd om gevraagd, ik vind het wel leuk om te doen, ik vinnut een goeie combi.quote:
Ja die is erg leuk. Een van de leukste caps en natuurlijk die van karim met zijn 3 ballen niet te vergeten. (ik kijk toch liever naar Joanna dan)quote:
LEAVE ALEX ALONE!!1!!11quote:
Dit werkt wel hoor, probeer maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat zijn niet de goede maten
60x60
En ik ben je dankbaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er werd om gevraagd, ik vind het wel leuk om te doen, ik vinnut een goeie combi.
Nee, de mijne heb ik ook hier gedaan en die doet het goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En ik ben je dankbaarmaar moet het 60x60?
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:38 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En ik ben je dankbaarmaar moet het 60x60?
Huh? Is dat veranderd? Momentje, brb.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 100x55 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.
Zucht.. en voor de 4376e keer dat flatterende plaatje van vlekkie.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:40 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 100x55 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.
Ik mocht het al niet zeggen want ik doe lief vandaagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zucht.. en voor de 4376e keer dat flatterende plaatje van vlekkie.
quote:
Als ik iets terug kan doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik mocht het al niet zeggen want ik doe lief vandaag.
Ja hodfr! Ik was lief aan het doen ja!quote:
Ze huilt/jammert weer?quote:
Die tekst met die ava ernaast is opeens heeel engquote:
Maar nu heeft hij er twee... Ik was al bezig toch> Had brb gezegd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hodfr! Ik was lief aan het doen ja!.
Ja maar..maar... ik was sneller enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar nu heeft hij er twee... Ik was al bezig toch> Had brb gezegd...![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die tekst met die ava ernaast is opeens heeel eng.
Hehequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Sorry... Had er al 1 Maar kahaarin ook heel erg bedankt
Okay danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dat was serieus lief man en ook van jou. Voor jullie beide
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay dan, heb er nu lekker zelf ook 1.
Nopequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft ze haar 24uur al aangevraagd?
Kan zijn maar dat is niet haar SST geheimquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij heeft Joanna in een bollywood film gespeeld. Er zijn meerdere Verweijen die zich daarmee bezig hebben gehouden.
Volgens mij... oh nee, ik ging lief doen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij heeft Joanna in een bollywood film gespeeld. Er zijn meerdere Verweijen die zich daarmee bezig hebben gehouden.
Ik had mijn reactie beter bij jou kunnen zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef MargrietV het volgende:
Klopt dat heeft ze gezegd, maar dat kan zomaar niet waar zijn en is Guido de slaapwandelaar.
Hey Beverhausenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij... oh nee, ik ging lief doen..
*op handjes gaat zitten*
Ava zo beter dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij... oh nee, ik ging lief doen..
*op handjes gaat zitten*
Het werd weer tijd voor The Lawquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hey Beverhausen![]()
waar heb je Alex gelaten?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het werd weer tijd voor The Law.
Laura en Guido voor het gezicht van Joanna..Geen Joanna te zien.. Ik zeg:quote:
Die had ik weggecropt idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laura en Guido voor het gezicht van Joanna..Geen Joanna te zien.. Ik zeg:.
Precies, en dan is Gerard de bingo-koningin want die heeft gezegd dat-ie miljonair is. En aan het eind van het programma blijkt Bart Renate te zijn en heeft Winston Olympisch Goud gewonnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:01 schreef MargrietV het volgende:
Klopt dat heeft ze gezegd, maar dat kan zomaar niet waar zijn en is Guido de slaapwandelaar.
I rest my case.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef MargrietV het volgende:
Nee ik kijk niet naar de live shows, ik kijk naar Wie is de Mol.
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, en dan is Gerard de bingo-koningin want die heeft gezegd dat-ie miljonair is. En aan het eind van het programma blijkt Bart Renate te zijn en heeft Winston Olympisch Goud gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |