FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Die komt zo jankend terug en gaat een Sofia-tje doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
Joanna krijgt in de KvdW een cursus fluiten
Ik heb ook een hoofdtelefoon op en nergens last van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef MissJ.24 het volgende:
Best portugees boodschappen meisje, ik zit met een koptelefoon op intens te luisteren, koop dan verdomme geen nootjes muts, weet je hoe dat klinkt in mijn delicate oortjes???
*Vloekt portugees%^$%%
Voor straf moet ze haar makeup inleverenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:02 schreef Blue Thunder het volgende:
joanne krijgt te horen dat haar opdracht mislukt is
de stem zuigen maaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
Joanna krijgt in de KvdW een cursus fluiten
en ze blijft mooi zonder makeupquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Voor straf moet ze haar makeup inleveren.
...waar werd je ook weer doof van...?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoofdtelefoon op en nergens last van.![]()
word ze nog mooier en puurder vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Nog harder meevloekt in meerdere talen*quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef MissJ.24 het volgende:
Best portugees boodschappen meisje, ik zit met een koptelefoon op intens te luisteren, koop dan verdomme geen nootjes muts, weet je hoe dat klinkt in mijn delicate oortjes???
*Vloekt portugees%^$%%
Volgens mij hebben ze ons daar nog het meest mee..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en ze blijft mooi zonder makeup
ja of het kan nog gekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:
Ah daar is het fanclubjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |