En vooral vaak neersodemieteren met je benen wijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vergeet niet je jurkje aan te houden en eerst een paar blote kerels te regelen om je te joinen onder de douche.![]()
Geweldig toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Day het volgende:
Why the fuck is servio zo panisch ineens?
omdat hij denkt dat gerard zijn geheim weet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En vooral vaak neersodemieteren met je benen wijd
Ow shit, ik heb niet zulke korte jurkjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vergeet niet je jurkje aan te houden en eerst een paar blote kerels te regelen om je te joinen onder de douche.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Day het volgende:
Je moet het héle liedje vergeten. Het gaat om de paar regels tekst die ze lieten horen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar ik vind de tekst van dat liedje daar helemaal niet naar verwijzen.
Omdat z'n geheim praktisch out in the open ligt. Het zou me echt verbazen als niemand 1 en 1 heeft opgeteld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Day het volgende:
Niet steeds die Joanna fotos spammen!quote:
Noem de aanwijzingen eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat z'n geheim praktisch out in the open ligt. Het zou me echt verbazen als niemand 1 en 1 heeft opgeteld.
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat z'n geheim praktisch out in the open ligt. Het zou me echt verbazen als niemand 1 en 1 heeft opgeteld.
Er moet toch wel iemand opspringen nu en "BINGO!" roepen....quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja, waarom komen ze er niet op de Servio dus bingoqueen is geweest...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |