Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef Stranger het volgende:
Zijn hier nou godverdomme 3 mensen in dat huis die denken dat 'All by myself' uit Bridget Jones' Diary komt?
MARK VAN RINSUM hij is de helft van z'n poen kwijttttt omdat ie de stem z'n geheim niet wilde vertellenquote:
Het nummer zit wel in de film maar bestaat al heel wat jaren langer dan datquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef D. het volgende:
Jij kent die film zo goed dat je zeker weet dat dat niet zo is?
En overmorgen wil ze weer wegquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Flow3r het volgende:
Sofietje gaat nog niet bellen en morgen is alles anderd
Ik weet dat ie in Clueless zatquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kent die film zo goed dat je zeker weet dat dat niet zo is?
Karim misschien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Gij kunt best eens helemaal gelijk hebben, Bommie!!![]()
Maar wie is er dan nog meer de bingoqueen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef just me het volgende:
"All by Myself"
Single by Eric Carmen
from the album Eric Carmen
Released December 1 1975
Format Single
Genre Pop
Length 7:13
Label Arista
Writer(s) Eric Carmen, Sergei Rachmaninoff
Certification Gold (U.S.)
"All by Myself" is a power ballad written and performed by Eric Carmen in 1975.
Dat geldt voor bijna alle nummers die in films gebruikt wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het nummer zit wel in de film maar bestaat al heel wat jaren langer dan dat
Dat zou ik echt tof vinden van 'm, al sta ik dan bewust niet te lang stil bij z'n beweegredenen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef Day het volgende:
Wat speelt servio voor spelletjes, joh?
Nu wil hij expres op Guido drukken, zodat hij weer geld heeft, want hij mag er niet uit.
Zal Sharon blij mee zijn.
Och hij blij hoor, de homo-100 is weer van start?quote:
Karim echt geen Bollywoodquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik vermoed...
Sharon .. borstverkleining en tsunami
Karim, dakloos en bollywood
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
MARK hij is de helft van z'n poen kwijttttt omdat ie de stem z'n geheim niet wilde vertellen
Hij zat ook in Bridget Jonesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik weet dat ie in Clueless zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |