FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jawel hoor, je bent alleen een beetje in de war nu
Gij kunt best eens helemaal gelijk hebben, Bommie!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar hij sprak er openlijk over en dat mag je niet over je specifieke geheim, ergo het is niet zijn geheim, VRIEND!
Die wist ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Servio wist dat er 75 getallen in een bingospel zitten, dus duidelijk hij is de bingoqueen
Hij zit wel in die film als ik me niet vergis...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef Stranger het volgende:
Zijn hier nou godverdomme 3 mensen in dat huis die denken dat 'All by myself' uit Bridget Jones' Diary komt?
quote:
Daar viel ik net ook al even over jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef Stranger het volgende:
Zijn hier nou godverdomme 3 mensen in dat huis die denken dat 'All by myself' uit Bridget Jones' Diary komt?
Jij kent die film zo goed dat je zeker weet dat dat niet zo is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef Stranger het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef maaike91 het volgende:
Ik mis het, ik mis het!
2. Wat is de sanctie van Gerard
Dat is dus wat ik vermoed...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:37 schreef MaJo het volgende:
Zou wel briljant zijn als ze allemaal mensen hebben uitgezocht die dezelfde dingen hebben meegemaakt en dat het bij de een dan een geheim is en bij de ander openbaar, dan raad je het helemaal nooit meer
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef Stranger het volgende:
MARK VAN RINSUM hij is de helft van z'n poen kwijttttt omdat ie de stem z'n geheim niet wilde vertellenquote:
Het nummer zit wel in de film maar bestaat al heel wat jaren langer dan datquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef D. het volgende:
Jij kent die film zo goed dat je zeker weet dat dat niet zo is?
En overmorgen wil ze weer wegquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Flow3r het volgende:
Sofietje gaat nog niet bellen en morgen is alles anderd
Ik weet dat ie in Clueless zatquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kent die film zo goed dat je zeker weet dat dat niet zo is?
Karim misschien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Gij kunt best eens helemaal gelijk hebben, Bommie!!![]()
Maar wie is er dan nog meer de bingoqueen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef just me het volgende:
"All by Myself"
Single by Eric Carmen
from the album Eric Carmen
Released December 1 1975
Format Single
Genre Pop
Length 7:13
Label Arista
Writer(s) Eric Carmen, Sergei Rachmaninoff
Certification Gold (U.S.)
"All by Myself" is a power ballad written and performed by Eric Carmen in 1975.
Dat geldt voor bijna alle nummers die in films gebruikt wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het nummer zit wel in de film maar bestaat al heel wat jaren langer dan dat
Dat zou ik echt tof vinden van 'm, al sta ik dan bewust niet te lang stil bij z'n beweegredenen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef Day het volgende:
Wat speelt servio voor spelletjes, joh?
Nu wil hij expres op Guido drukken, zodat hij weer geld heeft, want hij mag er niet uit.
Zal Sharon blij mee zijn.
Och hij blij hoor, de homo-100 is weer van start?quote:
Karim echt geen Bollywoodquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik vermoed...
Sharon .. borstverkleining en tsunami
Karim, dakloos en bollywood
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
MARK hij is de helft van z'n poen kwijttttt omdat ie de stem z'n geheim niet wilde vertellen
Hij zat ook in Bridget Jonesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik weet dat ie in Clueless zat
Precies.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef marky het volgende:
Gerard is minder slim en niet zo goed bezig met het spel. Hij vraagt wel veel maar luisterd niet.
Ach man, ga Sofia filmpjes kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och hij blij hoor, de homo-100 is weer van start?
Vaak wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna alle nummers die in films gebruikt worden
Ja Karim gaf ik eerder ook al aan... maar wilde geen opsomming van gokjes doen maar sommige dubbele geheimen liggen eerder voor de handquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Karim echt geen Bollywood![]()
De enige die daar voor in aanmerking komt, qua uiterlijk en wat ook in zijn lijn past, is Maik.
En vast nog tig andere filmsquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik weet dat ie in Clueless zat
Ik erger me een beetje aan haar stem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind die sofia ook steeds meer een valse achterklap worden. De jankerd
Zwijgen is goud?quote:
Omdat het vorige deel dan automatisch dicht gaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
waarom wordt er steeds een nieuw deel aangemaakt na 4 a 5 pagina's ?
Happy Gilmore van Adam Sandlerquote:
lees mijn reactie even, een paar post naar boven.. wat je zegt klopt nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef koffieleutjuh het volgende:
servio wil dat sofia op hem drukt voor ze gaat en hem nog even 2500 schenkt waarom vraagt hij anders heb je geen idee bij mij ... i hate him
Hangt af van het aantal posts per pagina.. max 301 posts in 1 topic..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
Ze heeft inderdaad een paar nare trekjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind die sofia ook steeds meer een valse achterklap worden. De jankerd
Dit is zelfs goor voor een valsche nichtquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach man, ga Sofia filmpjes kijken
Die hebben ze allemaal laten zien ondertussen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een paar nare trekjes.
Ach, ik heb wel eens iemand gehoord die bij 't horen van Sweet Home Alabama enthousiast begon over "dat nummer uit de film van Eminem".quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vaak wel jaMaar ik verduidelijk het even omdat mensen hier blijken te denken dat het door Bridget Jones bekend is geworden
dat stemmetje begint me ook mateloos te irriteren, zo'n lief stemmetje, maar intussen, valse trutquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik erger me een beetje aan haar stem.
Ik kijk ze nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dit is zelfs goor voor een valsche nicht
Na 300 posts gaat er automatisch een slot op. Soms gaat dat aantal vrij rap.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
Dat gaat ie alleen maar doen zodat Guido 2500 meer heeft in zijn kluis omdat hij bang is dat anders Gerard al zijn geld krijgt als ie zijn geheim raadt, wat volgens hem heel erg voor de hand ligt nu.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
Servio is vals, bonden met Guido en dan zijn geheim proberen te raden?
Bij dat nummer denk ik altijd aan con air..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel eens iemand gehoord die bij 't horen van Sweet Home Alabama enthousiast begon over "dat nummer uit de film van Eminem".
Nee, sofie is gewoon helemaal gefixeerd op d'r filmpjes op internet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef TimeJumper het volgende:
Sofietje verspreekt zich tegenover Servio, die vraagt iets, en zij zegt, "wat ik doe"...
Dus haar geheim is wat ze doet.
Ik vind hem nog steeds engquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Mylene het volgende:
Ik heb echt een zwak voor Philip gekregen.
wie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef wieweetwatt het volgende:
Hij vertrouwt Guido niet meer... Hoi Guidooooooo
Gerard is de miljonair, vanavond bekent gemaakt door De Stem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard heeft wel al uitgerekend dat die nog 1 keer kan drukken, Gerard is een gokker...bingo is ook gokken....dwaal ik af als ik hardop uittiep dat Gerard wel eens de bingokoningin kan zijn........ook.
Fok happert, willen jullie wel stil liggen in bed, word er gestoord van.
Haar vader en moeder zaten in de binnenvaart omdat ze lange tijd van huis waren ivm varen zat sofia hoogst waarschijnlijk all by herself in een schippersinternaat...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef b_engeltje het volgende:
ik snap niet echt de clou van sofia ,maar dat zal wel aan mij liggen
al bij my self is een liefdes liedje
al by me self in een internaat ben je niet alleen ,behalve dan dat je niet bij je ouders ben,je kan met die clou echt nog 1000 kanten op
(als je niet de geheimen bij naam weet zoals hun in het huis)
Uh Mylene wat zeg je nuquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Mylene het volgende:
Ik heb echt een zwak voor Philip gekregen.
Het is dan ook weer lang geleden. Het was gewoon een kwestie van tijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef RethXoth het volgende:
Ohhhh Joanna gaat weer huilen hoor, ze moet aandacht hebben
"Fakking druk in me kopquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is dan ook weer lang geleden. Het was gewoon een kwestie van tijd.
Wist niet eens dat, dat nummer ook in die film zat, al heb ik Con Air meermaals op tv gezien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Bij dat nummer denk ik altijd aan con air..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |