Ik ga maar eens beginnen met Phillip zeiken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef Stranger het volgende:
Ja Sophia en Servio zijn begonnen met Alex-zeiken.
Goedenavond DGK-Ericquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Voor de ervaring? Voor het avontuur?
Goedenavond FOK'ers!
Dan maar geen vrienden, tis een eikel, kneus en autist!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
Ik maak hier geen vriendjes mee maar ik vind Gerard een kneus.
There. I said it.
Wie mag jij wel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan maar geen vrienden, tis een eikel, kneus en autist!
Servio wist dat er 75 getallen in een bingospel zitten, dus duidelijk hij is de bingoqueenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar dat dus! Die geheimen zijn meer fucked up dan we denken! Er is gewoon NOG een bingo Queen!
Overtuig me daar maar vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had toch een borstverkleining??
Of om eindelijk auto nummer 15 te kunnen aanschaffenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
haajof om de verveling te doden
Jawel hoor, je bent alleen een beetje in de war nuquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja natuurlijkmaar nu weet ik dat niet meer zo zeker
Alexquote:
Maar hij sprak er openlijk over en dat mag je niet over je specifieke geheim, ergo het is niet zijn geheim, VRIEND!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Servio wist dat er 75 getallen in een bingospel zitten, dus duidelijk hij is de bingoqueen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |