dacht ik ook ja!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
ze moest het toch in de tuin fluiten?
Nee hoor. Zingen of neurien. Ze oefend nu ook de tekst met Sharon.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
iedere uur en dat voor 4 uu dus 4x en ging in NA de uizending
enne fluiten dus NIET zingen ,grappige is dat niet iedere vrouw kan fluiten
he he yeah da was het midden in de tuinquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
ze moest het toch in de tuin fluiten?
Zingenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
ze weet de fakking tekst niet. Maareeeeeh ,ik dacht dat ze het moest fluiten, buiten
Denk je niet dat ze de tekst nu oefent met Sharon ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef TimeJumper het volgende:
Handige Joanne, ze laat een ander voor haar zingen (sharon)
dag dag, helft van joanna's kluisquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef meneertje1972 het volgende:
zingen = niet fluiten = missie mislukt.
Hopelijk niet. Dan maar een weekje geen nominaties.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:21 schreef MaJo het volgende:
Het zou best kunnen als Sofia nu beslist de 24 uur te willen dat ze Cynthia daar achter houden zonder dat ze achter de geheimen komt en dan weer terug kan?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:21 schreef MissJ.24 het volgende:
ALL BY MYSELF KUT, dus niet Sharron erbij halen.....zucht.
Van Eric Carmenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:21 schreef Stranger het volgende:
Wow hoe kent ze dat liedje niet.
Is van Bridget Jones??? Seriously?
ik zat met me kop in de tvquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:22 schreef MaJo het volgende:
Dat jullie uberhaupt konden horen wat de stem teggen Joanna zei, ik verstond er helemaal niks van door al het gekakel, behalve dat ze het elk uur in de tuin moest doen op het hele uur
quote:Ze krijgt de opdracht om het refrein van het nummer dat zojuist klonk de komende uren vier keer te fluiten. Zij wint hiermee 1000 euro als het haar lukt.
Daar had ze het al de hele ochtend over. Vertelde veel datze het niet meer wist. Zei later tegen Monique dat ze dat loog en het heus nog wel wistquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
Aafke beseft wat ze gisteravond heeft uitgespookt.
quote:De Stem belt
24 februari om 21.36
Wie heb ik aan de lijn?
De rode telefoon gaat over in de liveshow. Karim rent voor zijn leven om de telefoon op te nemen. Hij krijgt van De Stem een muzikale clue van een huisgenoot naar keuze. Hij kiest Sofia. All by myself van Celine Dion klinkt door het huis. Het wordt Sofia teveel en ze barst uit in tranen. Karim troost haar.De telefoon ringt voor de tweede keer. Joanna is er nu als eerste bij. Ze krijgt de opdracht om het refrein van het nummer dat zojuist klonk de komende uren vier keer te fluiten. Zij wint hiermee 1000 euro als het haar lukt. Het is een moeilijk dilemma voor Joanna, aangezien ze haar maatje Sofia geen extra pijn wil doen.
Dit dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:22 schreef MaJo het volgende:
Dat jullie uberhaupt konden horen wat de stem teggen Joanna zei, ik verstond er helemaal niks van door al het gekakel, behalve dat ze het elk uur in de tuin moest doen op het hele uur
Oh dat doe ik ook altijd, anders schaam ik me echt doodquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar had ze het al de hele ochtend over. Vertelde veel datze het niet meer wist. Zei later tegen Monique dat ze dat loog en het heus nog wel wist
ja absoluut zeker ! ze moet het fluiten in de tuin voor de cameraquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:22 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
ik zat met me kop in de tv
FLUITEN was het
sorry ben de tekst vergetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef Papiergeld het volgende:
Welk liedje was het ook al weer?
all bij my kut , verstond ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef Papiergeld het volgende:
Welk liedje was het ook al weer?
Ja maar als je er was en hem overleefd hebt!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis dat nou weer voor gelul!! De beelden van de tsunami zijn wekenlang over elk journaal geweest. Die Tsunami is heel niet geheim, jij bent gewoon wereldvreemd, rare gast!
fluiten dus gelukkig me tv is niet stukquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
van de site van SST:
De Stem belt
24 februari om 21.36
Wie heb ik aan de lijn?
De rode telefoon gaat over in de liveshow. Karim rent voor zijn leven om de telefoon op te nemen. Hij krijgt van De Stem een muzikale clue van een huisgenoot naar keuze. Hij kiest Sofia. All by myself van Celine Dion klinkt door het huis. Het wordt Sofia teveel en ze barst uit in tranen. Karim troost haar.De telefoon ringt voor de tweede keer. Joanna is er nu als eerste bij. Ze krijgt de opdracht om het refrein van het nummer dat zojuist klonk de komende uren vier keer te fluiten. Zij wint hiermee 1000 euro als het haar lukt. Het is een moeilijk dilemma voor Joanna, aangezien ze haar maatje Sofia geen extra pijn wil doen.
Zingen of neurien, 100% zeker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja absoluut zeker ! ze moet het fluiten in de tuin voor de camera
HEY!!!quote:
Mannenlichaam toch? Dus inderdaad Maik danquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef Ciqune het volgende:
Van deze word gezegd dat die borstverkleining heeft gedaan.
Stond op facebook secret story
[ afbeelding ]
Dan is ze dus nu al verkeerd bezig?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ja absoluut zeker ! ze moet het fluiten in de tuin voor de camera
Fluiten? Waarom staat ze de tekst dan nu te oefenen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
van de site van SST:
De Stem belt
24 februari om 21.36
Wie heb ik aan de lijn?
[..]
Dat zijn de armpjes van Gerardquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef Ciqune het volgende:
Van deze word gezegd dat die borstverkleining heeft gedaan.
Stond op facebook secret story
[ afbeelding ]
Dan ga ik mijn oren morgen laten checkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
fluiten dus gelukkig me tv is niet stuk
Miljonairquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat zijn de armpjes van Gerard
Kan niet, zijn geheim is miljonair.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat zijn de armpjes van Gerard
ja, en missie mislukt, na, na, na, naquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
fluiten dus gelukkig me tv is niet stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |