Echt wel ;-).quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Is het geen scheetje?![]()
[ afbeelding ]
Moest me hier aan denken:quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Is het geen scheetje?![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Wel leuk spelelementquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Darakka het volgende:
Dat kluis wisselen stimuleert gewoon om vaker en sneller op de rode knop te drukken.. voor je het weet ben je al je geld kwijt.
Tis dat nou weer voor gelul!! De beelden van de tsunami zijn wekenlang over elk journaal geweest. Die Tsunami is heel niet geheim, jij bent gewoon wereldvreemd, rare gast!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat zijn sowieso geen geheimen in het huis, tsunami wel
Ja, oppotten is er nu niet meer bij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef Darakka het volgende:
Dat kluis wisselen stimuleert gewoon om vaker en sneller op de rode knop te drukken.. voor je het weet ben je al je geld kwijt.
fluiten FLUITEN zeg ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef soyChantal het volgende:
Oh bij hun staat die klok natuurlijk anders!! Dus Joanna kan nog zingen
Hihihihiquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Moest me hier aan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Moest me hier aan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef Darakka het volgende:
Hahhaha Joanna... alll.... o kut.. alll... by....
Ze mag het ook neuriën.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef MissJ.24 het volgende:
Dat is geen zingen, ze ....ze.......humde.......
Dat vraag ik me dus ook af, ze zullen toch moeten weten dat degene die eruit is de geheimen gaat weten...ik snap niet dat iemand van de bewoners daar niet op komt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef delirious74 het volgende:
Hoe kunnen alex en gerard nou denken dat er misschien een oud bewoner terug komt als iemand vrijwillig weg gaat??? Die weet dan toch alle geheimen mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |