hij wou in de kamer van de waarheid zijn geheim niet vertellen!quote:
Het is een spel he, niemand zit daar om het geldquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Blue Thunder het volgende:
Hij is miljonair, who gives a fuck
Hij heeft niet gedaan wat de Stem hem vroeg. Deze vroeg in de KvdW aan Gerard om zijn geheim te vertellen.quote:
1. in de openingspost staan linkjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef maaike91 het volgende:
Ik mis het, ik mis het!
1. heeft iemand een gratis stream
2. Wat is de sanctie van Gerard en why?
Dat zal toch wel....?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
Heeft Cynthia ook een boek moeten maken?
Hij doet iig niet mee voor het geldquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom je meedoet aan dit programma als je toch als zwemt in het geld
Voor de lol/faam, gok ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom je meedoet aan dit programma als je toch als zwemt in het geld
Niet goed opgelet. Laura is ook gehalveerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Patch het volgende:
daar is de sanctie van Laura dus niks bij....
met verschillende maten meten...
Ze zouden jou ook eens een ban moeten gevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
Netjes hoor! Duidelijkheid hebben ze nodig, die moeilijk opvoedbare kids!
Hummie met de zweep!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
Netjes hoor! Duidelijkheid hebben ze nodig, die moeilijk opvoedbare kids!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |