Precies.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef marky het volgende:
Gerard is minder slim en niet zo goed bezig met het spel. Hij vraagt wel veel maar luisterd niet.
Ach man, ga Sofia filmpjes kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och hij blij hoor, de homo-100 is weer van start?
Vaak wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat geldt voor bijna alle nummers die in films gebruikt worden
Ja Karim gaf ik eerder ook al aan... maar wilde geen opsomming van gokjes doen maar sommige dubbele geheimen liggen eerder voor de handquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Karim echt geen Bollywood![]()
De enige die daar voor in aanmerking komt, qua uiterlijk en wat ook in zijn lijn past, is Maik.
En vast nog tig andere filmsquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik weet dat ie in Clueless zat
Ik erger me een beetje aan haar stem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind die sofia ook steeds meer een valse achterklap worden. De jankerd
Zwijgen is goud?quote:
Omdat het vorige deel dan automatisch dicht gaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
waarom wordt er steeds een nieuw deel aangemaakt na 4 a 5 pagina's ?
Happy Gilmore van Adam Sandlerquote:
lees mijn reactie even, een paar post naar boven.. wat je zegt klopt nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef koffieleutjuh het volgende:
servio wil dat sofia op hem drukt voor ze gaat en hem nog even 2500 schenkt waarom vraagt hij anders heb je geen idee bij mij ... i hate him
Hangt af van het aantal posts per pagina.. max 301 posts in 1 topic..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
waarom wordt er steeds een nieuw deel aangemaakt na 4 a 5 pagina's ?
Ze heeft inderdaad een paar nare trekjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind die sofia ook steeds meer een valse achterklap worden. De jankerd
Dit is zelfs goor voor een valsche nichtquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach man, ga Sofia filmpjes kijken
Die hebben ze allemaal laten zien ondertussen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een paar nare trekjes.
Ach, ik heb wel eens iemand gehoord die bij 't horen van Sweet Home Alabama enthousiast begon over "dat nummer uit de film van Eminem".quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vaak wel jaMaar ik verduidelijk het even omdat mensen hier blijken te denken dat het door Bridget Jones bekend is geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |