hij wou in de kamer van de waarheid zijn geheim niet vertellen!quote:
Het is een spel he, niemand zit daar om het geldquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Blue Thunder het volgende:
Hij is miljonair, who gives a fuck
Hij heeft niet gedaan wat de Stem hem vroeg. Deze vroeg in de KvdW aan Gerard om zijn geheim te vertellen.quote:
1. in de openingspost staan linkjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef maaike91 het volgende:
Ik mis het, ik mis het!
1. heeft iemand een gratis stream
2. Wat is de sanctie van Gerard en why?
Dat zal toch wel....?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
Heeft Cynthia ook een boek moeten maken?
Hij doet iig niet mee voor het geldquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom je meedoet aan dit programma als je toch als zwemt in het geld
Voor de lol/faam, gok ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom je meedoet aan dit programma als je toch als zwemt in het geld
Niet goed opgelet. Laura is ook gehalveerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Patch het volgende:
daar is de sanctie van Laura dus niks bij....
met verschillende maten meten...
Ze zouden jou ook eens een ban moeten gevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
Netjes hoor! Duidelijkheid hebben ze nodig, die moeilijk opvoedbare kids!
Hummie met de zweep!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef versabommie het volgende:
Netjes hoor! Duidelijkheid hebben ze nodig, die moeilijk opvoedbare kids!
Miljonair is niet zwemmen in het geld, en je doet toch niet mee om het geld, maar om het spelquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef MaJo het volgende:
Die was ook de helft van haar kluis kwijt omdat ze niet deed wat de stem haar opdroeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Patch het volgende:
daar is de sanctie van Laura dus niks bij....
met verschillende maten meten...
Vervelingquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef MaJo het volgende:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef MaJo het volgende:
Wel lullig die sanctie, snap Gerard wel dat je niet zomaar antwoord geeft
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard zit juist in het spel en geeft niet zomaar iets prijs. Omdat hij niet weet wat er achter zit geeft hij geen antwoordt!
Voor de ervaring? Voor het avontuur?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
woehahahahaha ik snap echt niet waarom een miljonair nog eens een ton wil winnen! het is ook nooit genoeg bij sommigen he? gun het toch aan een ander die het met minder moet doen,daar in dat huis !
klopt, my bad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet goed opgelet. Laura is ook gehalveerd
en joanna loopt in de keuken te zingen in plaats van in de tuin te fluiten, fakquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef versabommie het volgende:
Nou Guido heeft wel een hartje gemaakt maar met alleen de beginletters en niet de namen, dus nu ook consequent zijn kutlijers!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Lemar het volgende:
Dan koopt Geer dit huis, OKE miljonair.
Jij kunt echt niet bedenken dat hij dan misschien voor het spel meedoet... en de uitdaging enzo??quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
woehahahahaha ik snap echt niet waarom een miljonair nog eens een ton wil winnen! het is ook nooit genoeg bij sommigen he? gun het toch aan een ander die het met minder moet doen,daar in dat huis !
Van die 100.000 sukkelquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Lemar het volgende:
Dan koopt Geer dit huis, OKE miljonair.
*zuchtquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
haajquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Voor de ervaring? Voor het avontuur?
Goedenavond FOK'ers!
Ja dat mag niet schijnt en Servio vertelde over de de bingo-queen ... Of hij is het niet zelfquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Kansloze sanctie![]()
Hoe zit het met de regel dat in het huis de geheimen niet uitgesporken mogen worden? Pffff
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
Ik maak hier geen vriendjes mee maar ik vind Gerard een kneus.
There. I said it.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat mag jij vinden
beaverhausen
IEDER HEEL UUR. Nog even wachten voor de eerste keer dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en joanna loopt in de keuken te zingen in plaats van in de tuin te fluiten, fak
Je bent me vriendje niet meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
There. I said it.
Altijd leuk toch, zo'n verzetje? En het opent wellicht weer nieuwe deuren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goedenavond FOK'ers!
Boks ouwe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
There. I said it.
Daar dat dus! Die geheimen zijn meer fucked up dan we denken! Er is gewoon NOG een bingo Queen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat mag niet schijnt en Servio vertelde over de de bingo-queen ... Of hij is het niet zelf
Servio denkt dat Gerard zijn geheim weetquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef md89 het volgende:
Over wie hebben Sofia en Servio het? Iemand weet Servios geheim...
Was ik dat dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je bent me vriendje niet meer
Maik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Ireth het volgende:
Maar wie heeft er nu dan in die bollywoodfilm gespeeld?
Ik ga maar eens beginnen met Phillip zeiken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef Stranger het volgende:
Ja Sophia en Servio zijn begonnen met Alex-zeiken.
Goedenavond DGK-Ericquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goedenavond FOK'ers!
Dan maar geen vrienden, tis een eikel, kneus en autist!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
There. I said it.
Wie mag jij wel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan maar geen vrienden, tis een eikel, kneus en autist!
Servio wist dat er 75 getallen in een bingospel zitten, dus duidelijk hij is de bingoqueenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar dat dus! Die geheimen zijn meer fucked up dan we denken! Er is gewoon NOG een bingo Queen!
Overtuig me daar maar vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had toch een borstverkleining??
Of om eindelijk auto nummer 15 te kunnen aanschaffenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
haajof om de verveling te doden
Jawel hoor, je bent alleen een beetje in de war nuquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja natuurlijkmaar nu weet ik dat niet meer zo zeker
Alexquote:
Maar hij sprak er openlijk over en dat mag je niet over je specifieke geheim, ergo het is niet zijn geheim, VRIEND!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Servio wist dat er 75 getallen in een bingospel zitten, dus duidelijk hij is de bingoqueen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |