Gezien de opmerkingen is dat kennelijk ook zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vaak wel jaMaar ik verduidelijk het even omdat mensen hier blijken te denken dat het door Bridget Jones bekend is geworden
Wel twee (2!) fakking gedachtes!quote:
HEY!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is dan ook weer lang geleden. Het was gewoon een kwestie van tijd.
ja dat.. lijkt net een mongoolquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:46 schreef Ireth het volgende:
Kan Guido niet zijn mond dichtdoen als ie staat te luisteren naar iemand? Staat altijd op de tochtstand....
Even wat warm aantrekken wil helpen tegen kippenvel hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef maaike91 het volgende:
Ik krijg kippevel van Laura. Op een héél slechte manier.
Nee. Gewoon nee.quote:
Maar ik vind de tekst van dat liedje daar helemaal niet naar verwijzen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Haar vader en moeder zaten in de binnenvaart omdat ze lange tijd van huis waren ivm varen zat sofia hoogst waarschijnlijk all by herself in een schippersinternaat...
joanna jankt omdat ze niet kan fluitenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is dan ook weer lang geleden. Het was gewoon een kwestie van tijd.
ik dus ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar ik vind de tekst van dat liedje daar helemaal niet naar verwijzen.
Misschien was het ook niet de hele tekst van het lied, maar alleen dat ene zinnetje...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Meermaals?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wist niet eens dat, dat nummer ook in die film zat, al heb ik Con Air meermaals op tv gezien.
Toen haar borsten eruit waren na haar borstverkleining voelde ze zich heel erg alleenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |