FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Die komt zo jankend terug en gaat een Sofia-tje doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
Joanna krijgt in de KvdW een cursus fluiten
Ik heb ook een hoofdtelefoon op en nergens last van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef MissJ.24 het volgende:
Best portugees boodschappen meisje, ik zit met een koptelefoon op intens te luisteren, koop dan verdomme geen nootjes muts, weet je hoe dat klinkt in mijn delicate oortjes???
*Vloekt portugees%^$%%
Voor straf moet ze haar makeup inleverenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:02 schreef Blue Thunder het volgende:
joanne krijgt te horen dat haar opdracht mislukt is
de stem zuigen maaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
Joanna krijgt in de KvdW een cursus fluiten
en ze blijft mooi zonder makeupquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Voor straf moet ze haar makeup inleveren.
...waar werd je ook weer doof van...?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoofdtelefoon op en nergens last van.![]()
word ze nog mooier en puurder vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Nog harder meevloekt in meerdere talen*quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef MissJ.24 het volgende:
Best portugees boodschappen meisje, ik zit met een koptelefoon op intens te luisteren, koop dan verdomme geen nootjes muts, weet je hoe dat klinkt in mijn delicate oortjes???
*Vloekt portugees%^$%%
Volgens mij hebben ze ons daar nog het meest mee..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en ze blijft mooi zonder makeup
ja of het kan nog gekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:
Ah daar is het fanclubjequote:
Hoi Noellequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Zo en weer thuis. Cynthia naar huis![]()
Geen bitch fight meer dus.
Vrees inderdaad dat je dat wel kunt vergeten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef maaike91 het volgende:
Ik wacht tevergeefs op nog een feestje denk ik
Nah dat is werkelijk ongeloofelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja of het kan nog gekker
cynthia heeft haar *dagboek* na gelaten aan joanna
Oh jawel, hoor. Er komen nog zat bitchfights. Aafke en Joanna mogen elkaar ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Ja, jammer... wat dat betreft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
en daar staat in geschreven: dacht je nou echt, tyfustrut, dat ik jou ook maar enige hint zou geven. Zak in de strontquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja of het kan nog gekker
cynthia heeft haar *dagboek* na gelaten aan joanna
jij bent fan van een mietjequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft Joanna nou in dr kruippakje gepoept?
je MAG niet over je geheim praten. Servio sprak over dat bingo gedoe en kreeg geen sanctie ergo.. dat is niet zijn geheim, vriend!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom drukt er niemand?
- TSUNAMI
- BINGO (servio zei ik doe dat in mijn cafe)
- NACHTRUST
- en wat er nog meer allemaal niet was.
En nu gaan ze het over wat er op de muur staat hebben. Grrrr zat ik er maar in...
Sowieso dat aafke dat wint..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
Oh jawel, hoor. Er komen nog zat bitchfights. Aafke en Joanna mogen elkaar ook niet.
ze heeft alleen vies haar, ze danst als een dronken baviaan, maar voor de rest is er niks mis mee neequote:
Zou wel een leuke actie zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en daar staat in geschreven: dacht je nou echt, tyfustrut, dat ik jou ook maar enige hint zou geven. Zak in de stront
Heb je dan echt geen idee dat het niet zo simpel is als je de geheimen niet weet??quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom drukt er niemand?
- TSUNAMI
- BINGO (servio zei ik doe dat in mijn cafe)
- NACHTRUST
- en wat er nog meer allemaal niet was.
En nu gaan ze het over wat er op de muur staat hebben. Grrrr zat ik er maar in...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Day het volgende:
[..]
Oh jawel, hoor. Er komen nog zat bitchfights. Aafke en Joanna mogen elkaar ook niet.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en daar staat in geschreven: dacht je nou echt, tyfustrut, dat ik jou ook maar enige hint zou geven. Zak in de stront
Zou mooie tv opleveren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
Ze moet het refrein van All by Myself zingen (of hoe heet dat nummer) Dat was een hint voor Sofiaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef minzo het volgende:
welke missie heeft joanna? Ik heb helaas niet kunnen kijken
Hmm ja haar dansje vond ik ook beter bij Cynthia matchen.. zo rond het kampvuur onder zon viaduct..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft alleen vies haar, ze danst als een dronken baviaan, maar voor de rest is er niks mis mee nee
Wat is een SL en een COSquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Nee, niet dat schijtkind!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef Mylene het volgende:
Alex houdt toch op, Serrvio is gewoon een valse nicht.
[ afbeelding ]
Dat is haar zenderquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
Eens, na gisteravond helemaal uit gekotst die Servio.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef Mylene het volgende:
Alex houdt toch op, Serrvio is gewoon een valse nicht.
[ afbeelding ]
quote:
groeten uit de rimboequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Hmm ja haar dansje vond ik ook beter bij Cynthia matchen.. zo rond het kampvuur onder zon viaduct..
SL - Screen Lock aka geen beeld op de streamsquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is een SL en een COS
sorry...... weet het echt nie..
ps: laura heeft wel vreselijke flaporen
Miljonair zwijgtquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
Nog meer spannends gebeurd na 21 uur ?
dat is om het hoofd beter vast te kunnen pakkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is een SL en een COS
SL ...Streamlockquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is een SL en een COS
SL = Slavin van Lauraquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is een SL en een COS
Guido praat toch ook over de scene en over zijn beroep?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Heb je dan echt geen idee dat het niet zo simpel is als je de geheimen niet weet??
Zo makkelijk hè, van achter de televisie.
FLUITEN, ZE MOET HET FLUITEN, NIET ZINGENquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef jugler het volgende:
[..]
Ze moet het refrein van All by Myself zingen (of hoe heet dat nummer) Dat was een hint voor Sofia
WTF. hoe oneerlijk is datquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Miljonair zwijgt
24 februari om 21.40
De Stem vraagt aan Gerard in de Kamer van de Waarheid naar zijn geheim.
Maar de bewoner houdt stijf zijn lippen op elkaar. Spreek De Stem nooit tegen is een van de regels in het huis, maar Gerard weigert meerdere malen zijn geheim op te biechten. Uiteindelijk is het De Stem zelf die onthult dat Gerard miljonair is. Gerard zelf vult aan: Ik heb winkelpanden gekocht, een eigen zaak gehad en zorgvuldig gespaard. Daar kan ik nu van leven.
Zwijgen is goud?
24 februari om 22.30
De fanatieke bewoner overtreedt de regel.
Direct na de liveshow spreekt De Stem Gerard toe. Hij is niet gecharmeerd van het feit dat de bewoner niet zijn geheim wilde vertellen, eerder op de avond. Het komt de miljonair duur te staan. Het budget van Gerard wordt gehalveerd naar 3.750 euro.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SL = Slavin van Laura
En COS= clossen op stoelen
De filmpjes staan verderop in het SST subforumquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef maaike91 het volgende:
Ik heb het gisteren gewoon allemaal NIET gezien. Verdorie.
En weer inademen nu....rustig maar.....is maar tv...is niet echt nie.......quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
FLUITEN, ZE MOET HET FLUITEN, NIET ZINGEN
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SL = Slavin van Laura
En COS= clossen op stoelen
En bedankt! Daar ging mijn cola!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is om het hoofd beter vast te kunnen pakken
En is het niet om haar missie dan is het om haar eigen pijl weer op te krikken..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
die wil gidson in haar bedje om de missie te laten slagen denk ik
Dat is om je brandende peuk ff in te leggen als ze je aan het kluiven is!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is een SL en een COS
ja dat denk ik ook, ze had natuurlijk iets goed te makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef Day het volgende:
Ik denk dat Mo Cynthia's aantekeningen krijgt.
Niet echtquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En weer inademen nu....rustig maar.....is maar tv...is niet echt nie.......
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En weer inademen nu....rustig maar.....is maar tv...is niet echt nie.......
De stem had tegen Gerard de sanctie moeten vertellen.quote:
Wederom een staaltje van pure poeziequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is om je brandende peuk ff in te leggen als ze je aan het kluiven is!
Overigens welkom en aangenaam, ik ben Bommie, de stem der nuance op dit forum!
Ben ik ff blij dat ik nu geen cola meer in mijn mond heb....quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
aangenaamquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |