FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja, dat wel, maar dat betekent toch niet dat Sofia verantwoording moet afleggen aan de halve groep?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:57 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Iedereen ziet die sofia toch janken en zielig doen?
Ik weet zeker dat Laura die potentie ook heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ze doet heel liefjes en begaan maar ondertussen!
Hmm, misschien wat verderop in het spel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Laura die potentie ook heeftDat liet ze wel merken in het gesprek met Guido gisteren.
Ik vind dat dat piepen en zeuren wel meevalt. Zeker als je het vergelijkt met anderen, Huilie Sofia voorop.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ze zo aan het piepen en zeuren is mag ze van mij achter het behang.
Heb je open nieuw deel gedaan of nieuw topic?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr waarom doen de plaatjes het niet?
Ik raakte helemaal in paniek.
nieuw topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je open nieuw deel gedaan of nieuw topic?
Nu wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr waarom doen de plaatjes het niet?
Ik raakte helemaal in paniek.
Nee, maar daarom mag je haar wel onder druk zettenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef kahaarin het volgende:
Fipo!
[..]
Ja, dat wel, maar dat betekent toch niet dat Sofia verantwoording moet afleggen aan de halve groep?
Ah..dank je. Ik heb al in geen tijden meer een nieuw topic hier geopendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu wel.
Als je de laatste in het topic bent, dan druk op F5 en boven het reactievenster komt dan een link om een nieuw topic te openen met de OP
Als ik toch bezig ben ga jij in 1 keer mee, ben dan toch bezig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dat dat piepen en zeuren wel meevalt. Zeker als je het vergelijkt met anderen, Huilie Sofia voorop.
En als Jo achter het behang moet worden geplakt zou ik er wel bijgeplakt willen worden.
ff refreshen en dan open nieuw deel, TT en nummer aanpassen, kind kan de was doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
nieuw topic
Ah..iBenny heeft het al gefixed![]()
Dat wel, ik vond dit alleen niet zo netjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar daarom mag je haar wel onder druk zetten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef Stranger het volgende:
Kan iemand misschien die lijst met kluisbedragen in de OP verwerken, dat ding update zichzelf ook nog eens volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |