Noem je mij nou een Joanna?!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deed ze speciaal voor jou hoor, verwend nest!
Het is wel je kans om wat meer van Cynthia te zien! Ze zal nu wel meer zeggen als in Portugal!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef Roguee het volgende:
[..]
Mag je Cynthia haarverzorgings tips geven
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wacht deze is net wat scherper en geeft precies weer hoe Alex eruit ziet na 2 weken strijd met Servio:
[ afbeelding ]
Nee ik noem je Guido, vadsig stuk vreten!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Noem je mij nou een Joanna?!
.
[..]
Jij..jij... Servi-ho!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik noem je Guido, vadsig stuk vreten!
Guido en Lauraquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Hoi! Het antwoord zou ik niet weten, maar wie zijn je favorieten tot nu toe??
Dat is waar. naja voor de liefhebbers is het leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is wel je kans om wat meer van Cynthia te zien! Ze zal nu wel meer zeggen als in Portugal!
Ehm, ja maar... dat was toch lief....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar hoef je niet meteen een ava van te maken hoor!.
*Bommie kapodt negert*.
wanneer meld je jou aan op fok? wie is je favoriete bewoner? wie gaat er winnen ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef PinkDream het volgende:
Vanavond om 20:30 zit Cynthia klaar om jullie beste vragen te beantwoorden! Check: Chatten met Cynthia @ Secret Story NL
Liefdesbaby van Gerard en de Cyhenaquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef jodev het volgende:
[..]
Guido en LauraServio is ook okay, maar ik heb de party niet gezien, en ik heb hem blijkbaar niet op z'n hele slechte kant gezien. Een Phillip, omdat het oog ook wat wil.
Hoi, ben je al door een bushokje getieft?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef jodev het volgende:
[..]
Guido en LauraServio is ook okay, maar ik heb de party niet gezien, en ik heb hem blijkbaar niet op z'n hele slechte kant gezien. Een Phillip, omdat het oog ook wat wil.
weet ik niet heb net de live uitzending terug gekekenquote:
Ik was mijn haar elke dagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Liefdesbaby van Gerard en de Cyhena![]()
On topic: En weer mogen ze de hele dag geen reet uitvreten he?
Offtopic: Ik blijf maar Bea Verhausen lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoi, ben je al door een bushokje getieft?
Hoi, welkom in dit hoekje vol liefde op dit supergezellige forum.
Ik kan het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |