FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:19 schreef Darakka het volgende:
Zijn er vannacht nog leuke dingen gebeurd?? Ging om half 1 naar bed!
Bedoel je niet Guido?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand ligt te draaien in der slaap
Naar mijn weten nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk naar de vrouwen slaapkamer, weet niet of Guido daar ligt
ik zeg: inpakken en wegwezen. Ze begint mij met dat gehuil over thuis toch wel ernstig de keel uit te hangen moet ik zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:29 schreef Olga het volgende:
Ben overigens benieuwd of Sofia besluit om toch op te stappen
da's nu dan. Volgens mij is het vannacht voor veel dames en heren nogal laat geworden, zo ik terug kan lezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Half 10 worden ze toch altijd gewekt?
Eens. één keer snap ik nog wel. Maar je wist waar je aan begon toen je het huis instapte.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zeg: inpakken en wegwezen. Ze begint mij met dat gehuil over thuis toch wel ernstig de keel uit te hangen moet ik zeggen
Kan ik het een keer meemaken, gebeurd er niksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's nu dan. Volgens mij is het vannacht voor veel dames en heren nogal laat geworden, zo ik terug kan lezen
Is die winkel van haar?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna zit daar enkel om haar eigen 'hachie' te promoten, gezien haar sst tweet.
http://twitter.com/SST_Joanna
Moet wel een groot bakkie zijn voordat jij wat gaat missenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:34 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, dan ga ik nog snel even een bakkie pakken, voor ik de aktie weer mis
Zij verkoopt on-line.quote:
Dat is haar tweede toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:36 schreef superkokje het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft sofie eindelijk haar 24 uur gevraagd
Wat was dat ook alweer ? dat ze over 24 uur pleite gaat ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:36 schreef superkokje het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft sofie eindelijk haar 24 uur gevraagd
Nee ze heeft 24 uur om te beslissen of ze blijft of nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer ? dat ze over 24 uur pleite gaat ?
Wtf, ze wilt weg. Maar dan moet ze de "24 uur" aanvragen om nog es een keer te bedenken of ze wel echt weg wil ? raar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee ze heeft 24 uur om te beslissen of ze blijft of niet
Ik weet alleen dat ze er een paar dagen geleden over ging nadenken, toen heeft ze 'm iig níét aangevraagd, of ze het gisteren heeft gedaan is mij onbekend.quote:
Mja ze mag dan ook met een dacht ik psycholoog gaan pratenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:41 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wtf, ze wilt weg. Maar dan moet ze de "24 uur" aanvragen om nog es een keer te bedenken of ze wel echt weg wil ? raar.
Ah kijk, duidelijk. Vond het al zo vreemd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja ze mag dan ook met een dacht ik psycholoog gaan praten
Gewoon speler minder lijkt me.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Stranger het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als dat jankwijf eindelijk weg gaat.
Nieuwe bewoner kan niet, oude bewoner terug lijkt me ook een beetje raar.
Dat is mi ook het eerlijkstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon speler minder lijkt me.
nieuwe bewoner kan best, gezien de kijkcijfers, er zijn er genoeg in nederland die van helemaal niks weten over dit programmaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Stranger het volgende:
En dan een persoon minder in de finale?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gewoon speler minder lijkt me.
Toenik ging slapen kon KvdW alleen geopend worden voor noodgevallen en als mensen opgeroepen werden. Ik weet niet, maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:42 schreef Ceetje.. het volgende:
of ze die 24 uur echt heeft aangevraagd weet ik niet. Ze heeft wel weer veul gejankt dat ze naar huis wil gisteren, en is 's nachts een hele tijd in de kvdw geweest. Daarom zeg ik ook: inpakken en wegwezen, anders zitten we nog 13 weken elke dag met hetzelfde gezeik van sofietje
ze is opgeroepenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Toenik ging slapen kon KvdW alleen geopend worden voor noodgevallen en als mensen opgeroepen werden. Ik weet niet, maar
Altijd zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:41 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wtf, ze wilt weg. Maar dan moet ze de "24 uur" aanvragen om nog es een keer te bedenken of ze wel echt weg wil ? raar.
Een nominatieronde minder, ergens verderop in het programma.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
En dan een persoon minder in de finale?
Dan stoppen sommige mensen met kijken, verder niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Stranger het volgende:
Veel kinderen mogen nu niet kijken vanwege die enge mevrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan stoppen sommige mensen met kijken, verder niet.
Eens, maar zullen wel een reservehuis uit de hoge hoed toverenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan stoppen sommige mensen met kijken, verder niet.
Er was gisteren een tweet te vinden dat de backup bewoners niets van het spel volgden oid..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nieuwe bewoner kan best, gezien de kijkcijfers, er zijn er genoeg in nederland die van helemaal niks weten over dit programma
secretstorynl Secret Story NLquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef Mylene het volgende:
Een nieuwe bewoner kent de geheimen toch al? Tenzij die afgezonderd zit.
Rare reden waarom nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
De vrouwen mogen Joanna geloof ik niet
Ik zag het ook meteen, altijd maar aan die huge kin... brrrrrrrquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:54 schreef PinkDream het volgende:
Die Aafke zit hele dag aan der bek te krabben
bah bah vies wijf
Had ze toch net zo goed even met Alex kunnen praten?? O, nee, die heeft SPH gedaan!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja ze mag dan ook met een dacht ik psycholoog gaan praten
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:55 schreef beequeen het volgende:
De dames douchen niet of halen een lap over hun ponem maar beginnen direct met make-uppen?
Of ze daar 'enkel' voor zit weet ik niet. Wel heb ik al uitgevonden dat veel schoenen die de dames dragen ook verkrijgbaar zijn via haar webwinkel. Zo ook die leuke sandaaltjes die Aafke eerder deze week droeg. Die heb ik net gelijk maar even besteld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna zit daar enkel om haar eigen 'hachie' te promoten, gezien haar sst tweet.
http://twitter.com/SST_Joanna
Joanna is douchenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:55 schreef beequeen het volgende:
De dames douchen niet of halen een lap over hun ponem maar beginnen direct met make-uppen?
Nooit een vriendin gehad?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Is er hier al gebrainstormt of de code wat kan betekenen van de kluis?
75 2004 4 5
Tsunami was in 2004, alleen op 26-12
2004, Olympische spelen?
Misschien was Maik's borstverkleining in 2004 dat ie van A75 naar A45 ging?
andere data kon ik zo snel niets op vinden.
jawel hoezo?quote:
Toch wel raar, want de back-ups weten net zo veel als de streamers/kijkers en dat is meer dan de bewoners. Een nieuwe komt met meer kennis binnen en is dus altijd in het voordeel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:50 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
secretstorynl Secret Story NL
@
@Mars1987 De back-ups hebben zelf geen direct contact met de bewoners en geheimen die zij weten kunnen ze dus niet door vertellen. #sstnl
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:58 schreef superkokje het volgende:
Zo op naar een dagje werk
De groeten
Gisteren maakte Joanna zich 'serieus zorgen', ze had nog 'maar' voor 2 weken kleding welke ze niet gedragen had. En dat gezeur de hele tijd dat ze contact met thuis wil, gaat (denk ik) ook alleen maar om het vragen voor nieuwe kleding (wederom ter promotie) of dat het een beetje loopt wat ze draagt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of ze daar 'enkel' voor zit weet ik niet. Wel heb ik al uitgevonden dat veel schoenen die de dames dragen ook verkrijgbaar zijn via haar webwinkel. Zo ook die leuke sandaaltjes die Aafke eerder deze week droeg. Die heb ik net gelijk maar even besteld.
Ze verkoopt echt leuke dingen!
Waarom zo grof?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:02 schreef Green1 het volgende:
Lijkt me leuk als de stem ineens zegt van.
SHARON!!!! DOE GODVERDOMME JE ZENDER GOED!!
Dat had ik ook al gedacht.. Misschien in plaats van Maik ook wel Gerard (pff, ik durf het bijna niet uit te spreken want dat zou ik echt jammer vinden!!) omdat ie zo enorm met het spel bezig is en ze het hem niet gunnen om te kunnen scoren!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:02 schreef Stranger het volgende:
Ik denk Alex, Mike en Philip
En mensen ik zit op mijn werk, doe es extra veel updaten
die clou weet inmiddels iedereen, is vannacht een heel gedoe over geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:03 schreef beequeen het volgende:
Ik zag een video op de site van SST van Monique. Daarin las ze de aantekeningen van Cynthia. Er stond een clue in dat ze Maik moet linken aan Marijke Helwegen omdat ze beiden uit Duiven komen.
Komt Marijke Helwegen uit Duiven? volgens mij niet..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:03 schreef beequeen het volgende:
Ik zag een video op de site van SST van Monique. Daarin las ze de aantekeningen van Cynthia. Er stond een clue in dat ze Maik moet linken aan Marijke Helwegen omdat ze beiden uit Duiven komen.
Oh, oke. Ik kon daar volgens mij niks van vinden in de streamverslagen of ik ben nog niet wakker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:03 schreef Ceetje.. het volgende:
die clou weet inmiddels iedereen, is vannacht een heel gedoe over geweest
ik heb de cossen gelezen. Op een gegeven moment heeft Mo aan bijna iedereen de gegevens van cynthia staan vertellen, en ze moesten er allemaal heel erg om lachenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, oke. Ik kon daar volgens mij niks van vinden in de streamverslagen of ik ben nog niet wakker.
cynthia schijnt ook briefjes met een soort van aanwijzigingen te hebben achtergelaten, eentje in het kussen van guido, een SST papier, met daarop geschreven Cynthia en een of andere code en het woord Le Clé (sleutel) Nu denken ze dat ze het kompas nodig hebben voor de kode om zo de sleutel te kunnen vinden. Werd er gespeculeerd over wie het kompas had en zo zijn er vannacht eigenlijk wat "kampen" ontstaan (mensen die dingen niet wilden delen etc.). Tenminste, dat heb ik vanochtend rond 7.30 toen ik het terug zat te lezen hieruit opgemaakt. (was toen net pas wakkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb de cossen gelezen. Op een gegeven moment heeft Mo aan bijna iedereen de gegevens van cynthia staan vertellen, en ze moesten er allemaal heel erg om lachen
nee maar zij is wel de enige van die wijven die douchtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat Joanna onder de douche tegen Alex zegt is niet te verstaan.
True, maar ze vergeet haar gezicht te wassen, want daar gaat nu met de Franse slag een make-upreinigingsdoekje overheen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef PinkDream het volgende:
[..]
nee maar zij is wel de enige van die wijven die doucht
dat heeft ie zelf ook als eerste gezegd toen ie het zwaard in de KvdW kreeg!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef Ceetje.. het volgende:
philip heeft de info die hij weet over alex (zwaard, blauw bloed) gedeeld met karim en joanne. Ze hebben zelfs gezegd (vannacht): een ridder, hilarisch toch?
ze kwamen zelfs op ridderkerk, dat was dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat heeft ie zelf ook als eerste gezegd toen ie het zwaard in de KvdW kreeg!
Ehm wie zegt dat ze haar gezicht niet gewassen heb>quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
True, maar ze vergeet haar gezicht te wassen, want daar gaat nu met de Franse slag een make-upreinigingsdoekje overheen...
Omdat 'r make-up er nog opzat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:13 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ehm wie zegt dat ze haar gezicht niet gewassen heb>
Ik doe na het douchen ook me gezicht schoonmaken met lotion of reinigingsdoekje voor ik me dagcreme op doe en opmaak
Ja iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef kaos- het volgende:
PinkDream neemt het even op voor aidshoofd
Aha, ja ze doet weleens duifjes na inderdaad. (en andere diertjes)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:13 schreef little_me het volgende:
Volgens mij doet Marijke Helwegen iets met duiven, dat zal wel de link zijn met Maik
die uit Duiven komt
Er was toch ook een hint naar dragqueen ofzo ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef Lene het volgende:
Ik snap hoe gerard op iets met Bingo komt, maar hoe komt hij op het bingo KONING? dat is toch wel heel specifiek.
Er is maar 1 gay in het huis, dus dan lijkt het me toch duidelijk niet? Easy shit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Er was toch ook een hint naar dragqueen ofzo ?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja Laura..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, kan mij het het nou schelen als er een man of vrouw meer of minder inzit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:16 schreef Flashbox het volgende:
Ik hoop dat ze bij de volgende nominatie, gewoon allemaal op elkaar mogen stemmen. ene week de mannen en de andere week de vrouwen slaat gewoon nergens op.
Nope, komt uit Limburg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:04 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Komt Marijke Helwegen uit Duiven? volgens mij niet..
Het schilderij van de kameleon?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Susi het volgende:
[..]
eens!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schilderij van de kameleon?
Ik ben sinds gister nog meer Gerard fan, wat een baas is die vent
Inderdaad, de sympathiekste kerel, de tofste speler, de snuggerste en nooit te beroerd om wat extra olie op het vuur te gooien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schilderij van de kameleon?
ik denk dat ze dat juist niet doen. nu is er een kans dat er toch nog een favoriet van het huis weg moet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:16 schreef Flashbox het volgende:
Ik hoop dat ze bij de volgende nominatie, gewoon allemaal op elkaar mogen stemmen. ene week de mannen en de andere week de vrouwen slaat gewoon nergens op.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Ceetje.. het volgende:
joanne is zich weer aan het omkleden als een duitser op het scheveningse strand
En Karim. Die vind ik ook geweldig!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Inderdaad, de sympathiekste kerel, de tofste speler, de snuggerste en nooit te beroerd om wat extra olie op het vuur te gooien.
Net zo veel als jij neukt denkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:32 schreef kaos- het volgende:
Maar dan de hamvraag, gaat er nog geneukt worden?
Mooi is ze wel, mijn mening, maar daar houdt het dan ook op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:34 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een mooie meid
Jij ben vast zelf heel erg knapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:34 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een mooie meid
Hou die gedachte!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Net zo veel als jij neukt denk
Haha, prachtig hoe jij erop in kan gaan, zat er al op te wachten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Jij ben vast zelf heel erg knap
zieligerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Haha, prachtig hoe jij erop in kan gaan, zat er al op te wachten.
ja, hilarisch hè.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:39 schreef CartWOman het volgende:
Komisch die idiote speculaties over de clou's.
Ahh, zal Joanna niet meer pesten hoor. Kusje!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:40 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ahh, zal Joanna niet meer pesten hoor. Kusje!
Gerard wel!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
Bewoners zijn toch duidelijk van een heel andere orde dan Gouden Kooi volk. Deze groep heeft echt geen persoonlijkheid . Da's knap 14 blanco papiertjes casten.
Van dat kompas ben ik vergeten, er werd hier toen wel een verklaarbare reden gegeven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, hilarisch hè.
Maarja, die nachtkijker kan ik nog wel thuisbrengen, maar dat kompas, daar snap ik ook niets van, dus er kan misschien in hun verhaal ook wel iets zitten
Iets in jouw naam fascineert me..quote:
Oh is dat zo??Vertelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iets in jouw naam fascineert me..
Roze dromen... die heb ik ook weleens..quote:
dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef sjampoeh het volgende:
Ik denk dat het kompas op cynthia slaat ? dakloos ?
haha ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Roze dromen... die heb ik ook weleens..
ik denk zometeen wel weer, als ze niet genoeg aandacht krijgtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sofia vandaag alweer last van heimwee?
Toch jammer. Dacht dat het een sterkere vrouw was.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:54 schreef Ceetje.. het volgende:
ik denk zometeen wel weer, als ze niet genoeg aandacht krijgt
Bij mij gaan ze meestal de 'verkeerde kant' opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef PinkDream het volgende:
[..]
haha ik ook![]()
Maar dat kan alle kanten op
dat had ik ook verwacht, zeker gezien haar (ex) beroepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch jammer. Dacht dat het een sterkere vrouw was.
Het wachten is op de eerste waterlanders.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sofia vandaag alweer last van heimwee?
yep, inpakken en wegwezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste waterlanders.
Wmb had ze gisteren zo mee mogen gaan met Cyhena
haha Verkeerd kan soms ook Goed zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze meestal de 'verkeerde kant' op
Die link zie ik eerlijk gezegd niet..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat had ik ook verwacht, zeker gezien haar (ex) beroep
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:58 schreef PinkDream het volgende:
[..]
haha Verkeerd kan soms ook Goed zijn
quote:
Snugger valt wel mee. Denkt veel te ver door en vraagt veel maar luisterd vaak niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Inderdaad, de sympathiekste kerel, de tofste speler, de snuggerste en nooit te beroerd om wat extra olie op het vuur te gooien.
En ze het blijkbaar niet zelf op kan lossen? (andere clous dan)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij is Joanna degene die de rest wil overtuigen dat het om een gezamenlijke missie gaat. Best slim, aangezien er een aantal clou's over haar geheim gaan.
Het kompas is voor Sofia als schipperskind.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:33 schreef Ceetje.. het volgende:
haha, gerard, de geheime miljonair, "dat kompas is een clue die op mij kan slaan (ik kan er wel wat mee)
Kan, ze is denk ik geslepener dan ze doet voorkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:08 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
En ze het blijkbaar niet zelf op kan lossen? (andere clous dan)
waarom dan, hoe eerder ze weg gaat hoe eerder ze weer zulk soort films gaat maken>quote:
Jaaa dat was 'm.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:08 schreef marky het volgende:
[..]
Het kompas is voor Sofia als schipperskind.
Heeft hij deels gelijk. Compas reageert als er ijser in de buurt is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef NotYou het volgende:
Guidson faalt, met een kompas kun je iets magnetisch opsporen.
Zonder hulp legt toch niemand die link? En dan nog van schipperskind naar internaat gaan denken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:10 schreef CartWOman het volgende:
Jaaa dat was 'm.Kon er niet opkomen.
Een slimmerik kan wel denken waar wordt een compas veel gebruikt. In de scheepvaart. Je zou eens kunnen vragen wie heeft er wat met scheepvaart.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder hulp legt toch niemand die link? En dan nog van schipperskind naar internaat gaan denken.
Vind ik ook heel moeilijk hoor! Kompas doet me eerder denken aan het gezegde: Oost west, thuis best.. En die klokken die allemaal een andere tijd aan geeft: Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder hulp legt toch niemand die link? En dan nog van schipperskind naar internaat gaan denken.
En dan zegt Sofia: "Ja, ik! Mijn ouders zaten op de grote vaart!" Tussen de heimweesnikken door.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:14 schreef marky het volgende:
Een slimmerik kan wel denken waar wordt een compas veel gebruikt. In de scheepvaart. Je zou eens kunnen vragen wie heeft er wat met scheepvaart.
Ik zou daar ook niks raden hoor, misschien het miljonair zijn van Gerard, maar die is ook weer moeilijk omdat het zo simpel is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
oost west thuis bestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zegt Sofia: "Ja, ik! Mijn ouders zaten op de grote vaart!" Tussen de heimweesnikken door.
m'n kwoot voor die post wilde het niet doen, maar daar verwees ik naarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zeg ik drie posts boven je!
Na gister die quote 500 zou je toch denken dat er wel iemand is die denkt er zit een miljonair in ons midden en gezien de info die gerard gegeven heeft over zijn werk als makelaar zou je dat toch moeten kunnen linken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zou daar ook niks raden hoor, misschien het miljonair zijn van Gerard, maar die is ook weer moeilijk omdat het zo simpel is.Ze denken daar zó ver door en dat is ook normaal als je niet weet wat wij weten.
Top! Is mijn gedachte dus nog niet eens zo'n rarequote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
m'n kwoot voor die post wilde het niet doen, maar daar verwees ik naar
Zeker een Sharon of een Servio moeten dat toch gaan denken omdat de andere vragen betrekking hadden op hun geheim?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:20 schreef marky het volgende:
[..]
Na gister die quote 500 zou je toch denken dat er wel iemand is die denkt er zit een miljonair in ons midden en gezien de info die gerard gegeven heeft over zijn werk als makelaar zou je dat toch moeten kunnen linken.
het is maar goed dat wij iig de geheimen wetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Top! Is mijn gedachte dus nog niet eens zo'n rare![]()
Begin al net zo ver te denken, dacht ik zelf
Leuke analyse, die naar mijn mening op veel punten wel klopt. Alleen ga ik er nog niet van uit dat het opgelegd pandoer is dat Alex eruit gaat. Als saaie Maik genomineerd wordt ben ik er vrijwel zeker van dat de kijker hem naar huis stuurt. Van hem is niks maar dan ook niks te zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:15 schreef Stranger het volgende:
Mijn favorietenlijstje begin nieuwe week:
1. Aafke - Met en zonder alcohol een van de meest interessante persoon om te volgen
2. Guido - Omdat ik hem niet begrijp, en volgens mij hij zichzelf ook niet, dat maakt het interessant hem te volgen.
3. Joanna - Komop dat wijf schreeuwt toch gewoon vermakelijkheid uit?
4. Sharon - Ik vind haar nog steeds wel wat sterks hebben, jammer dat ze zo op de achtergrond lijkt
5. Philip - Vind ik wel vermakelijk ondanks zijn domheid
6. Laura - Deze gaat zeker stijgen zodra ze de bitch in haar naar buiten laat (en die heeft ze zeker)
7. Monique - Iets teveel gejank om niets
8. Karim - Zolang ie maar niet meer psycho in de camera kijkt en zijn gitaar kapot gaat
9. Maik - wie?
10. Gerard - Speelt het spel maar kan zijn smugface niet hebben
11. Sophia - Jankwijf = oprotten
12. Servio - Een beetje erg door de mand gevallen op de drankavond en maakte het gisteravond niet beter
13. Alex -
Benieuwd hoe ik er volgende week over denk
Sharon weerquote:
Nee toch? Er was een man meer dan er vrouwen waren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:39 schreef Barb_ het volgende:
Eigenlijk is het ergens ook oneerlijk als ze op deze manier doorgaan met nomineren, zo blijven de vrouwen altijd een week langer dan de mannen.. Ik stem voor gemengd nomineren!
Hoo is dat zo? Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee toch? Er was een man meer dan er vrouwen waren.
Ik ben ook voor gemengd nomineren..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:39 schreef Barb_ het volgende:
Eigenlijk is het ergens ook oneerlijk als ze op deze manier doorgaan met nomineren, zo blijven de vrouwen altijd een week langer dan de mannen.. Ik stem voor gemengd nomineren!
De "Lieske" van SSTquote:
Ik vind dit wel een aardige omdat er dan toch wel een soort strijd is dat mannen bij de vrouwen in een goed blaadje moeten blijven en andersom ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:42 schreef Barb_ het volgende:
Maar ik blijf inderdaad toch voor gemengd nomineren
Wat biedt zo'n strijd van de seksen voor toegevoegde waarde aan het concept? Ik vind het weer een extra dingetje dat het concept ondoorzichtig maakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef marky het volgende:
Ik vind dit wel een aardige omdat er dan toch wel een soort strijd is dat mannen bij de vrouwen in een goed blaadje moeten blijven en andersom ook natuurlijk.
Bingo, zo was de clou ook geschreven. Mo heeft het anders verteltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:13 schreef little_me het volgende:
Volgens mij doet Marijke Helwegen iets met duiven, dat zal wel de link zijn met Maik
die uit Duiven komt
Dat had ik al meteen bij die foto eigenlijk,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef jurien het volgende:
[..]
Bingo, zo was de clou ook geschreven. Mo heeft het anders vertelt
Ik heb gisteren aan mensen die het programma niet kijken, proberen uit te leggen hoe het in elkaar zit... Dat was op zich al een missie die geld waard wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat biedt zo'n strijd van de seksen voor toegevoegde waarde aan het concept? Ik vind het weer een extra dingetje dat het concept ondoorzichtig maakt.
Het CBML-effectquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat biedt zo'n strijd van de seksen voor toegevoegde waarde aan het concept? Ik vind het weer een extra dingetje dat het concept ondoorzichtig maakt.
Van der Veer zei gisteren op Radio 1: "BB meets WIDM", maar die uitleg raakt ook kant noch wal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb gisteren aan mensen die het programma niet kijken, proberen uit te leggen hoe het in elkaar zit... Dat was op zich al een missie die geld waard was
zijn gewoon lui..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn Sofia, servio en Sharon lui?? Of moet iedereen in de slaapkamer blijven???
Lekker saai dus, waarom im godsnaam de stream op die driequote:
Het geheel is een vraag en aanbod spel... dit geeft een extra twist daaraan. Je hoeft niet in de hele groep goed te liggen om niet genomineerd te worden. Dit kan voor eventuele buitenbeentjes een voordeel zijn. Heeft tot nog toe nog niet gewerkt maar het is wel een mogelijkheid. Lig je als man slecht bij de mannen maar goed bij de vrouwen dan blijf je toch want je krijgt geen nominatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
mja en ik ga maar eens gtst terugkijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker saai dus, waarom im godsnaam de stream op die drie
Dan ga ik maar stofzuigen en dweilen
Dan kunnen ze dat aan hem linken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef Barb_ het volgende:
Maakt het iets uit voor het geheim van Maik dat ie uit Duiven komt dan?
Juist die extra twisten kunnen ze met dit ondoorzichtige concept missen als kiespijn imo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:55 schreef marky het volgende:
Het geheel is een vraag en aanbod spel... dit geeft een extra twist daaraan. Je hoeft niet in de hele groep goed te liggen om niet genomineerd te worden. Dit kan voor eventuele buitenbeentjes een voordeel zijn. Heeft tot nog toe nog niet gewerkt maar het is wel een mogelijkheid. Lig je als man slecht bij de mannen maar goed bij de vrouwen dan blijf je toch want je krijgt geen nominatie.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef Tamaartje het volgende:
Even offtopic.. werkt bij meer mensen Gyazo (caps) niet?
Om vervolgens weer op één dag tal van geinige gimmicks in te zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zullen wel weer tot zondagmiddag pauze houden, denk ik.
Nou idd, pff...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel met zijn gezeik heel de dag door.
de irritatie stijgt hier ook met de minuut, maar ook om servio, als ik hem in beeld zie dan heb ik ook zoiets van ; mute, of zappenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel met zijn gezeik heel de dag door.
Wat moeten ze dan doen? Wat zou je nu aan het doen zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zullen wel weer tot zondagmiddag pauze houden, denk ik.
Bank hangen en slapenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? Wat zou je nu aan het doen zijn?
Hij loopt er altijd omheen te 'jopen', eng wordt je er van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Ridder Mereet heeft altijd de nare gewoonte in de weg te staan als ik een cap wil maken.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de live niet gezien dus weet niet wat er gezegd is daar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef iBenny het volgende:
Het zou toch de mannen tegen de vrouwen zijn deze week? Weekmissie undso...
Vorig weekend was er niets te doen, vermoedelijk omdat er geen reguliere uitzendingen zijn in de weekends. Op zaterdagavond lag bijna iedereen al voor 12 uur plaatselijke tijd te snurken. Dat lijkt mij wat ongelukkig omdat de kijker in het weekend de meeste tijd heeft om achter de streams door te brengen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? Wat zou je nu aan het doen zijn?
Zou ie bij mij moeten doen in het bijzijn van mijn hond..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:26 schreef Darakka het volgende:
Alex zit echt voortdurend aan Laura, kleine aanrakingen, tikjes enz.
Echt hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef Ceetje.. het volgende:
oohoo laura, ik wil niet dat je donderdag weggaat alex. En gisteren tegen guido zegt ze: hij zou er eigenlijk uit moeten
Wat ik gisteren van Laura en Guido begreep doet ie dat bij iedereen alleen Laura accepteert het nog!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:26 schreef Darakka het volgende:
Ook bij Joanna... lijkt me erg irritantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:26 schreef Darakka het volgende:
Rugridder is hetquote:
Weetniet, ik heb in ieder geval nix met hem en zijn inhammen en kleine oogjes..quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef Ceetje.. het volgende:
oohoo laura, ik wil niet dat je donderdag weggaat alex. En gisteren tegen guido zegt ze: hij zou er eigenlijk uit moeten
Psies, persoonlijke voorkeur is iets anders dan speltechnisch de beste oplossing.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gezegd.
Ze heeft gezegd dat het het makkelijkst zou zijn als hij donderdag weg zou gaan.
Volgens de nieuwe poll [Poll] Wie is nu je favoriet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat ik gisteren van Laura en Guido begreep doet ie dat bij iedereen alleen Laura accepteert het nog!
Volgens mij niet, de show loopt nu niet echt denderend in de kijkcijfers dus om er nu weer 1 deelnemer bij te stoppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef iBenny het volgende:
Waarom denken ze toch dat er een nieuwe bewoner bij komt bij een vrijwillige exit
Zij is zelf ook vrij fysiek, even de hand op iemands arm of vlak naast iemand gaan zitten, Joanna heeft van een kusje op de wang een zoen in de nek gemaakt en alles opgeklopt, nu gaat iedereen er op letten bij Alex.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook gezegd ja. Maar ze hadden het ook over het handtastelijk zijn van Alex. Guido noemde het.. Toen haalde Laura haar schouders op!
Omdat dat bij BB en DGK natuurlijk ook gebeurde dus niet zo raar dat ze het denken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef iBenny het volgende:
Waarom denken ze toch dat er een nieuwe bewoner bij komt bij een vrijwillige exit
Maar dan moet er iemand zijn die al die tijd in quarantaine heeft gezetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat dat bij BB en DGK natuurlijk ook gebeurde dus niet zo raar dat ze het denken.
Is het bewezen dat er nieuwe bewoners ergens 'wachten'?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat dat bij BB en DGK natuurlijk ook gebeurde dus niet zo raar dat ze het denken.
En met hetzelfde geheim, anders weten ze gelijk op wie nieuwe clue's slaan!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan moet er iemand al die tijd in quarantaine moet hebben gezeten
Ohw, ik denk dat dat nog niet eens zo zeer een probleem hoeft te zijn. Niemand heeft een flauw benul bij wie welke clues hoortquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En met hetzelfde geheim, anders weten ze gelijk op wie nieuwe clue's slaan!
Nee slaat nergens op, die weet dan toch alle geheimen.. kan niet!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
In Portugal en Frankrijk kwamen toch ook geen nieuwe bewoners?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |