Om vervolgens weer op één dag tal van geinige gimmicks in te zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zullen wel weer tot zondagmiddag pauze houden, denk ik.
Nou idd, pff...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel met zijn gezeik heel de dag door.
de irritatie stijgt hier ook met de minuut, maar ook om servio, als ik hem in beeld zie dan heb ik ook zoiets van ; mute, of zappenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel met zijn gezeik heel de dag door.
Wat moeten ze dan doen? Wat zou je nu aan het doen zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zullen wel weer tot zondagmiddag pauze houden, denk ik.
Bank hangen en slapenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? Wat zou je nu aan het doen zijn?
Hij loopt er altijd omheen te 'jopen', eng wordt je er van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Ridder Mereet heeft altijd de nare gewoonte in de weg te staan als ik een cap wil maken.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de live niet gezien dus weet niet wat er gezegd is daar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef iBenny het volgende:
Het zou toch de mannen tegen de vrouwen zijn deze week? Weekmissie undso...
Vorig weekend was er niets te doen, vermoedelijk omdat er geen reguliere uitzendingen zijn in de weekends. Op zaterdagavond lag bijna iedereen al voor 12 uur plaatselijke tijd te snurken. Dat lijkt mij wat ongelukkig omdat de kijker in het weekend de meeste tijd heeft om achter de streams door te brengen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? Wat zou je nu aan het doen zijn?
Zou ie bij mij moeten doen in het bijzijn van mijn hond..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:26 schreef Darakka het volgende:
Alex zit echt voortdurend aan Laura, kleine aanrakingen, tikjes enz.
Echt hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef Ceetje.. het volgende:
oohoo laura, ik wil niet dat je donderdag weggaat alex. En gisteren tegen guido zegt ze: hij zou er eigenlijk uit moeten
Wat ik gisteren van Laura en Guido begreep doet ie dat bij iedereen alleen Laura accepteert het nog!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:26 schreef Darakka het volgende:
Ook bij Joanna... lijkt me erg irritantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:26 schreef Darakka het volgende:
Rugridder is hetquote:
Weetniet, ik heb in ieder geval nix met hem en zijn inhammen en kleine oogjes..quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef Ceetje.. het volgende:
oohoo laura, ik wil niet dat je donderdag weggaat alex. En gisteren tegen guido zegt ze: hij zou er eigenlijk uit moeten
Psies, persoonlijke voorkeur is iets anders dan speltechnisch de beste oplossing.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gezegd.
Ze heeft gezegd dat het het makkelijkst zou zijn als hij donderdag weg zou gaan.
Volgens de nieuwe poll [Poll] Wie is nu je favoriet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat ik gisteren van Laura en Guido begreep doet ie dat bij iedereen alleen Laura accepteert het nog!
Volgens mij niet, de show loopt nu niet echt denderend in de kijkcijfers dus om er nu weer 1 deelnemer bij te stoppen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef iBenny het volgende:
Waarom denken ze toch dat er een nieuwe bewoner bij komt bij een vrijwillige exit
Zij is zelf ook vrij fysiek, even de hand op iemands arm of vlak naast iemand gaan zitten, Joanna heeft van een kusje op de wang een zoen in de nek gemaakt en alles opgeklopt, nu gaat iedereen er op letten bij Alex.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook gezegd ja. Maar ze hadden het ook over het handtastelijk zijn van Alex. Guido noemde het.. Toen haalde Laura haar schouders op!
Omdat dat bij BB en DGK natuurlijk ook gebeurde dus niet zo raar dat ze het denken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef iBenny het volgende:
Waarom denken ze toch dat er een nieuwe bewoner bij komt bij een vrijwillige exit
Maar dan moet er iemand zijn die al die tijd in quarantaine heeft gezetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat dat bij BB en DGK natuurlijk ook gebeurde dus niet zo raar dat ze het denken.
Is het bewezen dat er nieuwe bewoners ergens 'wachten'?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:35 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat dat bij BB en DGK natuurlijk ook gebeurde dus niet zo raar dat ze het denken.
En met hetzelfde geheim, anders weten ze gelijk op wie nieuwe clue's slaan!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan moet er iemand al die tijd in quarantaine moet hebben gezeten
Ohw, ik denk dat dat nog niet eens zo zeer een probleem hoeft te zijn. Niemand heeft een flauw benul bij wie welke clues hoortquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En met hetzelfde geheim, anders weten ze gelijk op wie nieuwe clue's slaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |