Ik ben ook voor gemengd nomineren..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:39 schreef Barb_ het volgende:
Eigenlijk is het ergens ook oneerlijk als ze op deze manier doorgaan met nomineren, zo blijven de vrouwen altijd een week langer dan de mannen.. Ik stem voor gemengd nomineren!
De "Lieske" van SSTquote:
Ik vind dit wel een aardige omdat er dan toch wel een soort strijd is dat mannen bij de vrouwen in een goed blaadje moeten blijven en andersom ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:42 schreef Barb_ het volgende:
Maar ik blijf inderdaad toch voor gemengd nomineren
Wat biedt zo'n strijd van de seksen voor toegevoegde waarde aan het concept? Ik vind het weer een extra dingetje dat het concept ondoorzichtig maakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef marky het volgende:
Ik vind dit wel een aardige omdat er dan toch wel een soort strijd is dat mannen bij de vrouwen in een goed blaadje moeten blijven en andersom ook natuurlijk.
Bingo, zo was de clou ook geschreven. Mo heeft het anders verteltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:13 schreef little_me het volgende:
Volgens mij doet Marijke Helwegen iets met duiven, dat zal wel de link zijn met Maik
die uit Duiven komt
Dat had ik al meteen bij die foto eigenlijk,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef jurien het volgende:
[..]
Bingo, zo was de clou ook geschreven. Mo heeft het anders vertelt
Ik heb gisteren aan mensen die het programma niet kijken, proberen uit te leggen hoe het in elkaar zit... Dat was op zich al een missie die geld waard wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat biedt zo'n strijd van de seksen voor toegevoegde waarde aan het concept? Ik vind het weer een extra dingetje dat het concept ondoorzichtig maakt.
Het CBML-effectquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat biedt zo'n strijd van de seksen voor toegevoegde waarde aan het concept? Ik vind het weer een extra dingetje dat het concept ondoorzichtig maakt.
Van der Veer zei gisteren op Radio 1: "BB meets WIDM", maar die uitleg raakt ook kant noch wal.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb gisteren aan mensen die het programma niet kijken, proberen uit te leggen hoe het in elkaar zit... Dat was op zich al een missie die geld waard was
zijn gewoon lui..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn Sofia, servio en Sharon lui?? Of moet iedereen in de slaapkamer blijven???
Lekker saai dus, waarom im godsnaam de stream op die driequote:
Het geheel is een vraag en aanbod spel... dit geeft een extra twist daaraan. Je hoeft niet in de hele groep goed te liggen om niet genomineerd te worden. Dit kan voor eventuele buitenbeentjes een voordeel zijn. Heeft tot nog toe nog niet gewerkt maar het is wel een mogelijkheid. Lig je als man slecht bij de mannen maar goed bij de vrouwen dan blijf je toch want je krijgt geen nominatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
mja en ik ga maar eens gtst terugkijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker saai dus, waarom im godsnaam de stream op die drie
Dan ga ik maar stofzuigen en dweilen
Dan kunnen ze dat aan hem linken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef Barb_ het volgende:
Maakt het iets uit voor het geheim van Maik dat ie uit Duiven komt dan?
Juist die extra twisten kunnen ze met dit ondoorzichtige concept missen als kiespijn imo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:55 schreef marky het volgende:
Het geheel is een vraag en aanbod spel... dit geeft een extra twist daaraan. Je hoeft niet in de hele groep goed te liggen om niet genomineerd te worden. Dit kan voor eventuele buitenbeentjes een voordeel zijn. Heeft tot nog toe nog niet gewerkt maar het is wel een mogelijkheid. Lig je als man slecht bij de mannen maar goed bij de vrouwen dan blijf je toch want je krijgt geen nominatie.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef Tamaartje het volgende:
Even offtopic.. werkt bij meer mensen Gyazo (caps) niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |