zieligerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Haha, prachtig hoe jij erop in kan gaan, zat er al op te wachten.
ja, hilarisch hè.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:39 schreef CartWOman het volgende:
Komisch die idiote speculaties over de clou's.
Ahh, zal Joanna niet meer pesten hoor. Kusje!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:40 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ahh, zal Joanna niet meer pesten hoor. Kusje!
Gerard wel!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
Bewoners zijn toch duidelijk van een heel andere orde dan Gouden Kooi volk. Deze groep heeft echt geen persoonlijkheid . Da's knap 14 blanco papiertjes casten.
Van dat kompas ben ik vergeten, er werd hier toen wel een verklaarbare reden gegeven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, hilarisch hè.
Maarja, die nachtkijker kan ik nog wel thuisbrengen, maar dat kompas, daar snap ik ook niets van, dus er kan misschien in hun verhaal ook wel iets zitten
Iets in jouw naam fascineert me..quote:
Oh is dat zo??Vertelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iets in jouw naam fascineert me..
Roze dromen... die heb ik ook weleens..quote:
dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef sjampoeh het volgende:
Ik denk dat het kompas op cynthia slaat ? dakloos ?
haha ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Roze dromen... die heb ik ook weleens..
ik denk zometeen wel weer, als ze niet genoeg aandacht krijgtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sofia vandaag alweer last van heimwee?
Toch jammer. Dacht dat het een sterkere vrouw was.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:54 schreef Ceetje.. het volgende:
ik denk zometeen wel weer, als ze niet genoeg aandacht krijgt
Bij mij gaan ze meestal de 'verkeerde kant' opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef PinkDream het volgende:
[..]
haha ik ook![]()
Maar dat kan alle kanten op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |