cynthia schijnt ook briefjes met een soort van aanwijzigingen te hebben achtergelaten, eentje in het kussen van guido, een SST papier, met daarop geschreven Cynthia en een of andere code en het woord Le Clé (sleutel) Nu denken ze dat ze het kompas nodig hebben voor de kode om zo de sleutel te kunnen vinden. Werd er gespeculeerd over wie het kompas had en zo zijn er vannacht eigenlijk wat "kampen" ontstaan (mensen die dingen niet wilden delen etc.). Tenminste, dat heb ik vanochtend rond 7.30 toen ik het terug zat te lezen hieruit opgemaakt. (was toen net pas wakkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb de cossen gelezen. Op een gegeven moment heeft Mo aan bijna iedereen de gegevens van cynthia staan vertellen, en ze moesten er allemaal heel erg om lachen
nee maar zij is wel de enige van die wijven die douchtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat Joanna onder de douche tegen Alex zegt is niet te verstaan.
True, maar ze vergeet haar gezicht te wassen, want daar gaat nu met de Franse slag een make-upreinigingsdoekje overheen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef PinkDream het volgende:
[..]
nee maar zij is wel de enige van die wijven die doucht
dat heeft ie zelf ook als eerste gezegd toen ie het zwaard in de KvdW kreeg!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef Ceetje.. het volgende:
philip heeft de info die hij weet over alex (zwaard, blauw bloed) gedeeld met karim en joanne. Ze hebben zelfs gezegd (vannacht): een ridder, hilarisch toch?
ze kwamen zelfs op ridderkerk, dat was dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat heeft ie zelf ook als eerste gezegd toen ie het zwaard in de KvdW kreeg!
Ehm wie zegt dat ze haar gezicht niet gewassen heb>quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
True, maar ze vergeet haar gezicht te wassen, want daar gaat nu met de Franse slag een make-upreinigingsdoekje overheen...
Omdat 'r make-up er nog opzat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:13 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ehm wie zegt dat ze haar gezicht niet gewassen heb>
Ik doe na het douchen ook me gezicht schoonmaken met lotion of reinigingsdoekje voor ik me dagcreme op doe en opmaak
Ja iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef kaos- het volgende:
PinkDream neemt het even op voor aidshoofd
Aha, ja ze doet weleens duifjes na inderdaad. (en andere diertjes)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:13 schreef little_me het volgende:
Volgens mij doet Marijke Helwegen iets met duiven, dat zal wel de link zijn met Maik
die uit Duiven komt
Er was toch ook een hint naar dragqueen ofzo ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef Lene het volgende:
Ik snap hoe gerard op iets met Bingo komt, maar hoe komt hij op het bingo KONING? dat is toch wel heel specifiek.
Er is maar 1 gay in het huis, dus dan lijkt het me toch duidelijk niet? Easy shit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Er was toch ook een hint naar dragqueen ofzo ?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja Laura..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, kan mij het het nou schelen als er een man of vrouw meer of minder inzit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:16 schreef Flashbox het volgende:
Ik hoop dat ze bij de volgende nominatie, gewoon allemaal op elkaar mogen stemmen. ene week de mannen en de andere week de vrouwen slaat gewoon nergens op.
Nope, komt uit Limburg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:04 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Komt Marijke Helwegen uit Duiven? volgens mij niet..
Het schilderij van de kameleon?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Susi het volgende:
[..]
eens!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schilderij van de kameleon?
Ik ben sinds gister nog meer Gerard fan, wat een baas is die vent
Inderdaad, de sympathiekste kerel, de tofste speler, de snuggerste en nooit te beroerd om wat extra olie op het vuur te gooien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schilderij van de kameleon?
ik denk dat ze dat juist niet doen. nu is er een kans dat er toch nog een favoriet van het huis weg moet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:16 schreef Flashbox het volgende:
Ik hoop dat ze bij de volgende nominatie, gewoon allemaal op elkaar mogen stemmen. ene week de mannen en de andere week de vrouwen slaat gewoon nergens op.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Ceetje.. het volgende:
joanne is zich weer aan het omkleden als een duitser op het scheveningse strand
En Karim. Die vind ik ook geweldig!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Inderdaad, de sympathiekste kerel, de tofste speler, de snuggerste en nooit te beroerd om wat extra olie op het vuur te gooien.
Net zo veel als jij neukt denkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:32 schreef kaos- het volgende:
Maar dan de hamvraag, gaat er nog geneukt worden?
Mooi is ze wel, mijn mening, maar daar houdt het dan ook op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:34 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een mooie meid
Jij ben vast zelf heel erg knapquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:34 schreef kaos- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een mooie meid
Hou die gedachte!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Net zo veel als jij neukt denk
Haha, prachtig hoe jij erop in kan gaan, zat er al op te wachten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Jij ben vast zelf heel erg knap
zieligerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Haha, prachtig hoe jij erop in kan gaan, zat er al op te wachten.
ja, hilarisch hè.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:39 schreef CartWOman het volgende:
Komisch die idiote speculaties over de clou's.
Ahh, zal Joanna niet meer pesten hoor. Kusje!quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:40 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ahh, zal Joanna niet meer pesten hoor. Kusje!
Gerard wel!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:43 schreef ThomasSlayer het volgende:
Bewoners zijn toch duidelijk van een heel andere orde dan Gouden Kooi volk. Deze groep heeft echt geen persoonlijkheid . Da's knap 14 blanco papiertjes casten.
Van dat kompas ben ik vergeten, er werd hier toen wel een verklaarbare reden gegeven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, hilarisch hè.
Maarja, die nachtkijker kan ik nog wel thuisbrengen, maar dat kompas, daar snap ik ook niets van, dus er kan misschien in hun verhaal ook wel iets zitten
Iets in jouw naam fascineert me..quote:
Oh is dat zo??Vertelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iets in jouw naam fascineert me..
Roze dromen... die heb ik ook weleens..quote:
dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef sjampoeh het volgende:
Ik denk dat het kompas op cynthia slaat ? dakloos ?
haha ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Roze dromen... die heb ik ook weleens..
ik denk zometeen wel weer, als ze niet genoeg aandacht krijgtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sofia vandaag alweer last van heimwee?
Toch jammer. Dacht dat het een sterkere vrouw was.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:54 schreef Ceetje.. het volgende:
ik denk zometeen wel weer, als ze niet genoeg aandacht krijgt
Bij mij gaan ze meestal de 'verkeerde kant' opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef PinkDream het volgende:
[..]
haha ik ook![]()
Maar dat kan alle kanten op
dat had ik ook verwacht, zeker gezien haar (ex) beroepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch jammer. Dacht dat het een sterkere vrouw was.
Het wachten is op de eerste waterlanders.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sofia vandaag alweer last van heimwee?
yep, inpakken en wegwezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wachten is op de eerste waterlanders.
Wmb had ze gisteren zo mee mogen gaan met Cyhena
haha Verkeerd kan soms ook Goed zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze meestal de 'verkeerde kant' op
Die link zie ik eerlijk gezegd niet..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat had ik ook verwacht, zeker gezien haar (ex) beroep
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:58 schreef PinkDream het volgende:
[..]
haha Verkeerd kan soms ook Goed zijn
quote:
Snugger valt wel mee. Denkt veel te ver door en vraagt veel maar luisterd vaak niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Inderdaad, de sympathiekste kerel, de tofste speler, de snuggerste en nooit te beroerd om wat extra olie op het vuur te gooien.
En ze het blijkbaar niet zelf op kan lossen? (andere clous dan)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij is Joanna degene die de rest wil overtuigen dat het om een gezamenlijke missie gaat. Best slim, aangezien er een aantal clou's over haar geheim gaan.
Het kompas is voor Sofia als schipperskind.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:33 schreef Ceetje.. het volgende:
haha, gerard, de geheime miljonair, "dat kompas is een clue die op mij kan slaan (ik kan er wel wat mee)
Kan, ze is denk ik geslepener dan ze doet voorkomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:08 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
En ze het blijkbaar niet zelf op kan lossen? (andere clous dan)
waarom dan, hoe eerder ze weg gaat hoe eerder ze weer zulk soort films gaat maken>quote:
Jaaa dat was 'm.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:08 schreef marky het volgende:
[..]
Het kompas is voor Sofia als schipperskind.
Heeft hij deels gelijk. Compas reageert als er ijser in de buurt is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:53 schreef NotYou het volgende:
Guidson faalt, met een kompas kun je iets magnetisch opsporen.
Zonder hulp legt toch niemand die link? En dan nog van schipperskind naar internaat gaan denken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:10 schreef CartWOman het volgende:
Jaaa dat was 'm.Kon er niet opkomen.
Een slimmerik kan wel denken waar wordt een compas veel gebruikt. In de scheepvaart. Je zou eens kunnen vragen wie heeft er wat met scheepvaart.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder hulp legt toch niemand die link? En dan nog van schipperskind naar internaat gaan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |