FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Nou nou... omdat ze een beetje los gaat op een feestje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij heeft goedkoop uitgevonden.
Weet je als ik zo jouw postings lees, dan begin ik steeds meer en meer te vermoeden dat jij je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, jij lesbo-pot jij!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:58 schreef Pearlbitch het volgende:
KUT... Ik bedenk me net dat er vanavond heel leuke plaatjes te maken waren met die speciale inzoomcamera..
Helemaal vergeten
Een uur geleden jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:01 schreef MightyDude het volgende:
Is de fles drank nu al ingeleverd ?
Er zijn hier homosuelen menschen?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je als ik zo jouw postings lees, dan begin ik steeds meer en meer te vermoeden dat jij je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, jij lesbo-pot jij!
Hij lag als een debiel achter de bankquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat doet ie, ik gooi net de streams uit
Zat achter de bank te kruipen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat doet ie, ik gooi net de streams uit
Nee oke, het is heel normaal om ieder persoon in het huis te bespringen in de hoop dat kijkers je nu niet weg zullen stemmen (wat ze meerdere keren benadrukt).quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou nou... omdat ze een beetje los gaat op een feestje?
Ik denk zomaar dat jij nog nooit op Wasteland bent geweest..
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hij mist de beschutting van een buitenmuur
Shit.. er blijft voor jou ook echt niets verborgen hè...quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je als ik zo jouw postings lees, dan begin ik steeds meer en meer te vermoeden dat jij je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, jij lesbo-pot jij!
Wil je nog een bakkie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef Roguee het volgende:
Ik blijf nog ff wachten tot Servio het eindelijk kan formuleren
z'n geheime voorraad opzuipen.quote:
ja dat soort mensen heb ik thuis ook graag bijquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:03 schreef marky het volgende:
Vind Laura en Guido en Sharon heel goed het einde van het feest regelen. Kan wel saai zijn maar voor een beetje orde is het ook nodig.
Ik vond em zo eng!! Ik zat verdiept in mijn laptopje en schrok gewoon toen ie vol met zijn kop op de beeldbuis stond!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:03 schreef Greys het volgende:
Ik vond Karim best lollig met een slok op.
Zelfs met dat gekloot met dat gitaartje en die Joling-blikken in de camera.
Maar ik geloof dat ik de enige was
Ja hoi.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:03 schreef Mita het volgende:
Het heeft niks met homo,s te maken Servio is irritant en het meest met het spel bezig.
Echt? Hij is wel ráár, maar leuk en onschuldig raar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vond em zo eng!! Ik zat verdiept in mijn laptopje en schrok gewoon toen ie vol met zijn kop op de beeldbuis stond!
Psies! Maar ik heb 1 van haar points of interest ( bommerinnetje/ skeez) Zwaar bekeerd tot het De bommie is jouw ding- geloofquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er zijn hier homosuelen menschen?!
Gad. Ver. Damme!.
Godallemachtig, alwéér? En over vijf minuten weer met haar tong in zijn oor zeker?quote:
Zijn eigen bed in Amsterdam dan graag.quote:
Inderdaad, wat een mongol.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Servio: Heb jij laura op iets aangesproken, Maik of Gerard? Ik heb persoonlijk er geen vertrouwen in dat jij mensenkennis hebt. Heb jij hem erop aangesproken? Nee. Want jij denkt dat ik de hele groep opfuckt wat er met jou mis is. Dat vind ik grappig dat je dat bij mij neerlegt.
Wat lukt die Servio voor een onzin?
10 punten en eenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:00 schreef Ceetje.. het volgende:
uh uh uh uh uh, zomaar een nieuw deel geopendtdtdtdtdtdtdtdtdt, ben trots op mezelluf
Raar volck, die hetero'squote:Op donderdag 24 februari 2011 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Maar ik heb 1 van haar points of interest ( bommerinnetje/ skeez) Zwaar bekeerd tot het De bommie is jouw ding- geloof
Sorry!! Maar gelukkig zijn we niet gelijk..quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Hij is wel ráár, maar leuk en onschuldig raar.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef Caland het volgende:
Hij zegt dat ik geen mensenkennis heb
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Godallemachtig, alwéér? En over vijf minuten weer met haar tong in zijn oor zeker?
Aafke regelt het allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[ afbeelding ]
Mo kruipt weer bij Maik in bed
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef Caland het volgende:
Zijn ze een stelletje? Dan ga ik drukken
Ik vind het net andersom..quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef Papiergeld het volgende:
Servio zit wel een beetje te zeiken zeg. Zo komt het nogal over alsof hij zich beter voelt dan de rest en met name Alex. Beetje arrogant en zo
Komop zeg! Na Tom Cruise en John Travolta moesten we ook weer even hetero terein winnen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Raar volck, die hetero's.
En wat betekent dat voor de mensen die DSM-IV niet in huis hebben?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef oncrea het volgende:
Servio heeft op zeker een as 2 stoornis
Jullie mogen ze nog steeds hebben. Gratuit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg! Na Tom Cruise en John Travolta moesten we ook weer even hetero terein winnen!
Eikel eerste klas.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef Mita het volgende:
SErvio heeft alles gezien in de andere rls en laat nou zien wat voor een klootzak het is
Sofietje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
Tiefustering is er nog iemand in dat huis die NIET irritant is?.
true.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:10 schreef Multiply het volgende:
Servio wordt gewoon helemaal gek omdat Alex zo rustig is. Daar kan die absoluut niet tegen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef Papiergeld het volgende:
Egocentrisch slaat op dit moment het meest op Servio zelf.
Neen, eens genomen blijft genomen! En daar krijg je Barry Manilow bij, daar hebben WE ook het vermoeden van dat hij in jullie pact past!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jullie mogen ze nog steeds hebben. Gratuit..
Alex is een kutspigoloogquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:10 schreef marky het volgende:
Alex is in basis een agressief mannetje. Alex heeft met al zijn mensenkennis niet in de gaten dat Servio kneiter dronken is.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, als niemand het zegt, dan doe ik het zelf maar hè
zatte mensen zijn altijd irritant, als je zelf niet minstens zo zat bentquote:Tiefustering is er nog iemand in dat huis die NIET irritant is?.
Het is nog een wonder dat ze er niet in zit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
Aaf liep net haast tegen de open koelkastdeur op
ik ben helemaal niet dronken Zaadschieterquote:
Vermoeden is niet genoeg!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, eens genomen blijft genomen! En daar krijg je Barry Manilow bij, daar hebben WE ook het vermoeden van dat hij in jullie pact past!
kan het de hele avond al niet bijhouden, m'n browser ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden....
Travestieten maken altijd ruzie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
Soms vragen homos er gewoon om om geslagen te worden
Nee Alex is voor het eerst goed bezig. Servio lult echt de grootste onzin....quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:09 schreef mYsca het volgende:
Alex moet er snel uit Servio is goed op weg
nope die staat zwaar te roken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kan het de hele avond al niet bijhouden, m'n browser ook niet
Vermoeden... die gast is zo homo, dat vrouwen ingeklapte bekken krijgen als ze in buurt komen!quote:
Alcoholhoudende dranken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef Secretstory het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem van Servio?
ja, die wel, ik heb geen tijd om een sigaretje aan te stekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
nope die staat zwaar te roken.
Inderdaad, projectie middels een monoloog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef Flow3r het volgende:
Servio vult alles al in, Alexkan net zo goed ergens anders gaan zitten
Maar er gebeurt wel eindelijk wat..quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef Papiergeld het volgende:
Eigenlijk vind ik ze zonder drank een stuk gezelliger allemaal..
Karim verandert in een enge vent,
Maik gaat kotsen en alsnog chicks proberen te scoren,
Laura wordt een kinderjuffrouw,
Servio gedraagt zich betweterig,
Aafke hoort in een striptent,
en ga zo maar door
even een rust momentje pakken dan hequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die wel, ik heb geen tijd om een sigaretje aan te steken
ja dat zijn natuurlijk wel Grote Zaken en Belangrijke Dingenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus Servio heeft een hekel aan Alex door....kaas en douchen?
Psies! Alleen kinderen en dronken mensen spreken de waarheid!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef Papiergeld het volgende:
en ga zo maar door
Goedmaaksex met Servioquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:13 schreef Zaadschieter het volgende:
Wie weet gaat het neuken worden
Dat is waar. Maar Servio is a mean drunk...quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:10 schreef marky het volgende:
Alex is in basis een agressief mannetje. Alex heeft met al zijn mensenkennis niet in de gaten dat Servio kneiter dronken is.
Hooguit Servio en Guido, maar wil jij dat zien??quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:13 schreef Zaadschieter het volgende:
Wie weet gaat het neuken worden
Waarom?quote:
Duidelijke motivatie dat drank goed is voor de RLS. Remmen komen los en we leren ze beter kennenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef Papiergeld het volgende:
en ga zo maar door
Zomaar ineensquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien wordt ze morgen wel wakker met een odol in haar kont.
De regie. Drank inleveren!quote:
Mooi verwoordquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:13 schreef oncrea het volgende:
Servio is echt een suggestieve narcistische piklikker zonder reflecterend vermogen
Aaf, zeker weten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:14 schreef Zaadschieter het volgende:
wie heeft nou het meeste drank op
Ja, leuke TV toch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ze er spijt van gaat krijgen, omdat Maik zijn handjes niet thuis kan houden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee, neem eerst maar een avatar.
omdat ze van kinderjuf laura niet de slettebak van het huis mag wordenquote:
Kan ze beter meteen lopen voordat Maik zijn vlugge vingertjes gebruiktquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ze er spijt van gaat krijgen, omdat Maik zijn handjes niet thuis kan houden
die is zo lam dat zn pielemuis 24 uur buiten werking is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mweh gaat te snel hiero, let's try againquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:14 schreef RethXoth het volgende:
Dus ik kom net thuis.. wat een chaos hiero
Kan iemand een lijstje maken wie met wie is gegaan?Alvast bedankt
Mo - Maikquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mweh gaat te snel hiero, let's try again
handjes... niet pielemuis hequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
die is zo lam dat zn pielemuis 24 uur buiten werking is.
te donker op de pleequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:16 schreef Zaadschieter het volgende:
Maik de kotsbak
Die plaatje moet je gaan photoshoppen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:17 schreef versabommie het volgende:
Servio en zijn tenenkaas imperium!
Net zei die nog dat die nuchter was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:17 schreef oncrea het volgende:
Kon ik maar zo rustig als A blijven als ik dronken ben
Lau en Guiquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Mo - Maik
Servio - Aaf
Aaf - Philip
Ofzo
Hij geeft een zeer kinderachtig visitekaartje af.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:18 schreef Caland het volgende:
Nu gaat Servio echt te ver... hij is gewoon uit op knallende ruzie.
Ik had er echt al opgeslagen, en dat is geen stoere praat ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:18 schreef versabommie het volgende:
Eerlijk gezegd diep respect voor Alex.. Ik was een beetje het huis uit i.v.m. tandenspuwende relnicht.. Wat een zieke vrucht!
Die is nuchter zegt ie net..quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:17 schreef oncrea het volgende:
Kon ik maar zo rustig als A blijven als ik dronken ben
Heerlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:18 schreef Day het volgende:
En nu gaat Servio echt te ver en laat z'n ware gezicht zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |