quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef Caland het volgende:
Hij zegt dat ik geen mensenkennis heb
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Godallemachtig, alwéér? En over vijf minuten weer met haar tong in zijn oor zeker?
Aafke regelt het allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[ afbeelding ]
Mo kruipt weer bij Maik in bed
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef Caland het volgende:
Zijn ze een stelletje? Dan ga ik drukken
Ik vind het net andersom..quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef Papiergeld het volgende:
Servio zit wel een beetje te zeiken zeg. Zo komt het nogal over alsof hij zich beter voelt dan de rest en met name Alex. Beetje arrogant en zo
Komop zeg! Na Tom Cruise en John Travolta moesten we ook weer even hetero terein winnen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Raar volck, die hetero's.
En wat betekent dat voor de mensen die DSM-IV niet in huis hebben?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef oncrea het volgende:
Servio heeft op zeker een as 2 stoornis
Jullie mogen ze nog steeds hebben. Gratuit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg! Na Tom Cruise en John Travolta moesten we ook weer even hetero terein winnen!
Eikel eerste klas.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef Mita het volgende:
SErvio heeft alles gezien in de andere rls en laat nou zien wat voor een klootzak het is
Sofietje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
Tiefustering is er nog iemand in dat huis die NIET irritant is?.
true.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:10 schreef Multiply het volgende:
Servio wordt gewoon helemaal gek omdat Alex zo rustig is. Daar kan die absoluut niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |