FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Nou nou... omdat ze een beetje los gaat op een feestje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij heeft goedkoop uitgevonden.
Weet je als ik zo jouw postings lees, dan begin ik steeds meer en meer te vermoeden dat jij je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, jij lesbo-pot jij!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:58 schreef Pearlbitch het volgende:
KUT... Ik bedenk me net dat er vanavond heel leuke plaatjes te maken waren met die speciale inzoomcamera..
Helemaal vergeten
Een uur geleden jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:01 schreef MightyDude het volgende:
Is de fles drank nu al ingeleverd ?
Er zijn hier homosuelen menschen?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je als ik zo jouw postings lees, dan begin ik steeds meer en meer te vermoeden dat jij je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, jij lesbo-pot jij!
Hij lag als een debiel achter de bankquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat doet ie, ik gooi net de streams uit
Zat achter de bank te kruipen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat doet ie, ik gooi net de streams uit
Nee oke, het is heel normaal om ieder persoon in het huis te bespringen in de hoop dat kijkers je nu niet weg zullen stemmen (wat ze meerdere keren benadrukt).quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou nou... omdat ze een beetje los gaat op een feestje?
Ik denk zomaar dat jij nog nooit op Wasteland bent geweest..
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hij mist de beschutting van een buitenmuur
Shit.. er blijft voor jou ook echt niets verborgen hè...quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je als ik zo jouw postings lees, dan begin ik steeds meer en meer te vermoeden dat jij je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, jij lesbo-pot jij!
Wil je nog een bakkie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef Roguee het volgende:
Ik blijf nog ff wachten tot Servio het eindelijk kan formuleren
z'n geheime voorraad opzuipen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |