Ben jij helemaal van de ratten bezeken?quote:
philip wil gewoon niet ,als hij echt had gewild had hij allang de kans gehad,en gegrepenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke: Dan ga ik nu tongen met Philip.
Joanna: Moet je doen.
Aafke: Grapje *knipoogt*
[ afbeelding ]
Mag niet tongen op tv? Waarom niet?
Ik denk dat Flip dat ook hoopt. Hij heeft al eens het bed gedeeld met Olympisch Goud, ik denk niet dat hij trek heeft om dat ook te doen met Liwadder pisbakkenstaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Wilskracht het volgende:
Zal Aafke er morgen uit gaan.
Ik hoop het wel.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben jij helemaal van de ratten bezeken?
Cynthia eruitquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zeg: Aafke blijft, Laura eruit.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Flip dat ook hoopt. Hij heeft al eens het bed gedeeld met Olympisch Goud, ik denk niet dat hij trek heeft om dat ook te doen met Liwadder pisbakkenstaal.
Heeft niemand op tv nog iets van gezien en het is nu te laat. Ze stond ook vér onderaan in de tussenstand. Moven dus. Wat zal dat een klap in het huis worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Aafke gaat er sowieso niet uit, veelste wild..
Aafke gaat nog effe los vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:50 schreef versabommie het volgende:
Dit kan gewoon DE bitchfight evah sinds BB! worden.. Aafke moet alle vrijheid nu krijgen
Super geweldig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Heeft niemand op tv nog iets van gezien en het is nu te laat. Ze stond ook vér onderaan in de tussenstand. Moven dus. Wat zal dat een klap in het huis worden.
EENSCH!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zeg: Aafke blijft, Laura eruit.
Wordt nog een aparte aflevering als ze stukken hiervan aan ouders/vrienden in de live-show gaan laten zienquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik jou vele malen vrouwonvriendelijker dan de taliban
Dat dus!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben jij helemaal van de ratten bezeken?
*****quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:53 schreef b_engeltje het volgende:
aafke *plakt* met iedereen ..beetje *goedkoop*
Ach zon slettebak kan wel voor leuke momenten zorgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:53 schreef b_engeltje het volgende:
aafke *plakt* met iedereen ..beetje *goedkoop*
Wij kunnen praten!quote:
Dan had je volgende week een groene piemol gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:54 schreef toxikon het volgende:
ik snap het niet hoor , aafke had zo mijn pimmol kunnen krijgen als ik daar was geweest.
Mee eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef Boobman het volgende:
Laura vind ik het leukste, maar voor het programma moeten we helaas maar afscheid van haar nemen, behoorlijk saai en suf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |