FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ha! Dikke steun van een pot!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kunnen ze die huisnichten van SST niet een eigen reallifesoap in een leuke bedoeïenentent in de Libische woestijn geven?
Mwua jij maakte deze avond nog een opmerking over users die ver over de lijn gingen. Dit vind ik over de lijn, mag ik je daar even op wijzen mister perfect?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vragen om een ban is een ban krijgen, retard!
Pm me maar ik moet nu echt gaan slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef iBenny het volgende: [..] Ik ook... tot die tijd blijf ik wakker![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef Ceetje.. het volgende:
aafke is de gitaar maar gaan vingeren, bij gebrek aan batspartijen
quote:
Weet je wat jij moet doen? Op het NSB knopje drukken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Mwua jij maakte deze avond nog een opmerking over users die ver over de lijn gingen. Dit vind ik over de lijn, mag ik je daar even op wijzen mister perfect?
arme Alexquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef Papiergeld het volgende:
Laura en Servio vechten om Guido's aandacht :p
NSB grapjes, wat een held ben jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Op het NSB knopje drukken!
Joanna.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Mensen die Joanna leuk vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die Joanna niet leuk vindenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef Johnny_Arcade het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben de foto's in het huis ook gezien??quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef Monsterig het volgende:
servio heeft het al over hoe klein guido z'n piemel is...
Huh? Wat heeft de KVK met de NSB van doen...?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Op het NSB knopje drukken!
Nee tuurlijk niet, waarom zou je je enige zwerver in zijn natuurlijke omgeving aantasten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Zouden ze de drank die Karim in zijn la had verstopt ook mee hebben genomen naar achter?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef Papiergeld het volgende:
Karim denkt even tvtijd te kunnen scoren, geef die man een euro en zet m op straat!
Ik vond Joanna vanavond heel leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef Johnny_Arcade het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
anders worden papa en mama boosquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Moeder Overste Laura zorgt dat Mo in haar eigen bed terechtkomt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
Laura is slim... die haalt Mo weg bij Maik![]()
Aandachttrekkertje dat het is, en dan lekker chagerijnig tegen Phillip doen terwijl hij helemaal niks van haar wil.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond Joanna vanavond heel leuk.
Tuurlijk het is een beetje een gestoord wijf, maar vandaag vond ik haar geniaal.
Ze lag half in coma en Maik gleed met zijn hand onder de dekens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef Caland het volgende:
Laura godverdomme hoer het is geen EO programma.
Precies. Maik is wel zo'n vieslak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
Maik had anders vast wel dingen bij dr gedaan waar ze anders 'nee' tegen had gezegd.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
Laura het huis uit! Zolang zij er is wordt er niet geneukt!.
Laura is een frustie paardenmeisje! Wat mij betreft enkele reis Afghanistan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
Laura het huis uit! Zolang zij er is wordt er niet geneukt!.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Maik die kan ook echt niets, hè? Midden in de pot kotsen is tot nu toe nog z'n grootste kwaliteit gebleken.
Mo die zocht hem zelf steeds opquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, c_a... dit was gewoon slim. Maik was gewoon 'bah' bezig
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
Nou Pliepje, jij bent onze enige hoop.
Ga Aafke neuken!
Ogen dicht en denk aan het vaderland!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna mag Aafke niet. Andersom ook niet.
Ga Aafke neuken!
yepquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Mylene het volgende:
Joanna vindt Philip wel leuk en andersom ook. Ze is jaloers op al aandacht die hij krijgt.
Ga Aafke neuken!
nee jaloers op de aandacht die hij heeft gegeven aan aafkequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Mylene het volgende:
Joanna vindt Philip wel leuk en andersom ook. Ze is jaloers op al aandacht die hij krijgt.
Ga Aafke neuken!
Ogen dicht en denk aan het vaderlandkijkcijfers!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Als er niet geneukt gaat worden deze avond wil ik het hoofd van Laura panklaar op een bord zo richting streams!
Ze was dronken... en zag Maik meteen aan de gang toen hij naast haar kwam liggen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mo die zocht hem zelf steeds op
Dus Laura
Mee eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, c_a... dit was gewoon slim. Maik was gewoon 'bah' bezig
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Bitchfight Joanna en Aafke please.Inclusief haartrekken.
ja dat is duidelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef xxbritt het volgende:
Joanne en Philip vinden elkaar dus ook al leuk...
Dit dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef Mita het volgende:
Je neukt met iemand die toestemming geeft
Ja duhquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze was dronken... en zag Maik meteen aan de gang toen hij naast haar kwam liggen.
Jij gaat altijd met een stapel contracten op stap?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef Mita het volgende:
+20 voor Aafkequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke tegen Joanne: Je kijkt iedere dag zo chagerijnig, hoe kan dat toch!
Dronken mensen spreken de waarheid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke tegen Joanne: Je kijkt iedere dag zo chagerijnig, hoe kan dat toch!
Lijkt me zó logisch dat het bijna overbodig zou moeten zijn om dat te schrijven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef Mita het volgende:
Neeehheee c_a... hij ging de grens opzoekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Eerst loopt ze hem heel de avond uit te dagenlogisch dat hij meer wilt
Laura
Zo rigoureus hoeft nu ook weer niet. Stuur haar maar naar een goed heropvoedingskamp (te contacteren via mijn pm hier)quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laura is een frustie paardenmeisje! Wat mij betreft enkele reis Afghanistan!
Mooi!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Aafke gaat er sowieso niet uit, veelste wild..
nee maar vraag et wel eerst aan de stemquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij gaat altijd met een stapel contracten op stap?![]()
![]()
Volgens mij bedoelde Aafke met 'tongen dan'.. Dat Flip Joanna moest pakkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke: Dan ga ik nu tongen met Philip.
Joanna: Moet je doen.
Aafke: Grapje *knipoogt*
[ afbeelding ]
Mag niet tongen op tv? Waarom niet?
Dan snap je het niet!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Wilskracht het volgende:
Zal Aafke er morgen uit gaan.
Ik hoop het wel.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neeehheee c_a... hij ging de grens opzoeken
Ik moest even omhoog scrollen om te zien wie Cynthia ook alweer isquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:50 schreef Zaadschieter het volgende:
Cynthia moet eruit, te enge ogen
Eerlijk gezegd vind ik jou vele malen vrouwonvriendelijker dan de talibanquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo rigoureus hoeft nu ook weer niet. Stuur haar maar naar een goed heropvoedingskamp (te contacteren via mijn pm hier)
Ben jij helemaal van de ratten bezeken?quote:
philip wil gewoon niet ,als hij echt had gewild had hij allang de kans gehad,en gegrepenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke: Dan ga ik nu tongen met Philip.
Joanna: Moet je doen.
Aafke: Grapje *knipoogt*
[ afbeelding ]
Mag niet tongen op tv? Waarom niet?
Ik denk dat Flip dat ook hoopt. Hij heeft al eens het bed gedeeld met Olympisch Goud, ik denk niet dat hij trek heeft om dat ook te doen met Liwadder pisbakkenstaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Wilskracht het volgende:
Zal Aafke er morgen uit gaan.
Ik hoop het wel.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben jij helemaal van de ratten bezeken?
Cynthia eruitquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zeg: Aafke blijft, Laura eruit.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Flip dat ook hoopt. Hij heeft al eens het bed gedeeld met Olympisch Goud, ik denk niet dat hij trek heeft om dat ook te doen met Liwadder pisbakkenstaal.
Heeft niemand op tv nog iets van gezien en het is nu te laat. Ze stond ook vér onderaan in de tussenstand. Moven dus. Wat zal dat een klap in het huis worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Aafke gaat er sowieso niet uit, veelste wild..
Aafke gaat nog effe los vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:50 schreef versabommie het volgende:
Dit kan gewoon DE bitchfight evah sinds BB! worden.. Aafke moet alle vrijheid nu krijgen
Super geweldig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Heeft niemand op tv nog iets van gezien en het is nu te laat. Ze stond ook vér onderaan in de tussenstand. Moven dus. Wat zal dat een klap in het huis worden.
EENSCH!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zeg: Aafke blijft, Laura eruit.
Wordt nog een aparte aflevering als ze stukken hiervan aan ouders/vrienden in de live-show gaan laten zienquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik jou vele malen vrouwonvriendelijker dan de taliban
Dat dus!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben jij helemaal van de ratten bezeken?
*****quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:53 schreef b_engeltje het volgende:
aafke *plakt* met iedereen ..beetje *goedkoop*
Ach zon slettebak kan wel voor leuke momenten zorgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:53 schreef b_engeltje het volgende:
Wij kunnen praten!quote:
Dan had je volgende week een groene piemol gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:54 schreef toxikon het volgende:
ik snap het niet hoor , aafke had zo mijn pimmol kunnen krijgen als ik daar was geweest.
Mee eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef Boobman het volgende:
Laura vind ik het leukste, maar voor het programma moeten we helaas maar afscheid van haar nemen, behoorlijk saai en suf.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan had je volgende week een groene piemol gehad..
wel met rode dop aan het eind mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met paarse stippelsquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
wel met rode dop aan het eind mag ik hopen?
Daar rekent ook iedereen in het huis op. Zelfs Aafke is zeker dat Cynthia eruit gaat. Aafke eruit betekent een shock in het huis. Ze gaan allemaal denken dat Cynthia populair is en willen opeens weer vriendjes met haar worden. Dat is veel interessanter dan die enkele keer dat Aafke de kans krijgt een liter alcohol in haar lijf te gooien.quote:
griene tsiis.....brrrrrrrrquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
weet niet je hebt toch ook serieus zorgzame typjes nodigquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef Boobman het volgende:
Laura vind ik het leukste, maar voor het programma moeten we helaas maar afscheid van haar nemen, behoorlijk saai en suf.
Puntje voor Philip wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
philip wil gewoon niet ,als hij echt had gewild had hij allang de kans gehad,en gegrepen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alex is ook een saaie lul, trouwens...
ja valt behoorlijk tegen
Smaken verschillen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:56 schreef ollebollegeis het volgende:
[..]
maar wel lekkerrrrrrrr gek
Zij heeft goedkoop uitgevonden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:53 schreef b_engeltje het volgende:
Trustequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef Robbiedd het volgende:
Ik ga pitten, gaat niet veel meer gebeuren denk ik.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef Coos het volgende:
Dat shirt van Sofia!Als je haar tegen de zon in houdt zie je hetzelfde.
[ afbeelding ]
Inderdaad raar dat ze dat middelste stuk eruit hebben geknipt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef Coos het volgende:
Dat shirt van Sofia!Als je haar tegen de zon in houdt zie je hetzelfde.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij heeft goedkoop uitgevonden.
Leave Mo alone.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Aafke, waar bijf je nou?
[ afbeelding ]
heerlijk tochquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je Aafke koopt voor 50 cent, krijg je 5 dubbeltjes terug met 3 gratis reserve Aafkesquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als je Aafke koopt voor 50 cent, krijg je 5 dubbeltjes terug met 3 gratis reserve Aafkes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |