FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ik denk dat we de komende drie maanden nog heel veel plezier met Aafke kunnen beleven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jáwel. Geweldig toch, al dit snollie gedoe voor niks.
Netjes gecapt Coos met dat balkje, zo ken ik je weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Flip en de blonde snollies
Toen was er net reclame, ik zat er klaar voorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef Blue Thunder het volgende:
oeh, wie heeft een cap van de bips van monique vlak voor het laken eroverheen ging?
Ja gaat lekker met al die cossenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, er zijn er weer twee, sorry....
Jazekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Loopt Servio de hele avond al zo imbiciel te blehren?
Gaat ook zo snel....quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja gaat lekker met al die cossen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie hoopt er dat Maik over haar heen braakt?
aafke gaat er morgen uit volgens de huidige stand.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat we de komende drie maanden nog heel veel plezier met Aafke kunnen beleven.
Natuurlijk hoopte hij dat zij zou zeggen dat ze wel een andere vorm van beweging kentquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Maik ligt eindelijk met Mo in bed en hij wil gaan lopen?.
MAIK JIJ HOMO!.
Heeft nu helemaal bij me afgedaan, wat een totaalmalloot.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie hoopt er dat Maik over haar heen braakt?
Met cappen erbij bijna niet te volgen.quote:
Die is echt té lam.. dat gaat niks meer worden. Er loopt ook allerlei volk nog rond en voor laveloos naakt tegen elkaar aanrijen zonder notie van de omgeving daar zijn ze weer net niet lam genoeg voor.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef Robbiedd het volgende:
Ik hoop dat hij nu kotst, over Monique heen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef versabommie het volgende:
Ja wel godverrrrrredomme.. Gaat Mo nu wel met maike batsen of niet.. wat een hok vol kutmensen zeg!!!! aAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!
Ik heb zo'n idee dat het ook deels is gespeeldquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef quibus01 het volgende:
Maik voelt zich zo beroerd als een hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |