FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ik denk dat we de komende drie maanden nog heel veel plezier met Aafke kunnen beleven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jáwel. Geweldig toch, al dit snollie gedoe voor niks.
Netjes gecapt Coos met dat balkje, zo ken ik je weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Flip en de blonde snollies
Toen was er net reclame, ik zat er klaar voorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef Blue Thunder het volgende:
oeh, wie heeft een cap van de bips van monique vlak voor het laken eroverheen ging?
Ja gaat lekker met al die cossenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, er zijn er weer twee, sorry....
Jazekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Loopt Servio de hele avond al zo imbiciel te blehren?
Gaat ook zo snel....quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja gaat lekker met al die cossen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie hoopt er dat Maik over haar heen braakt?
aafke gaat er morgen uit volgens de huidige stand.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat we de komende drie maanden nog heel veel plezier met Aafke kunnen beleven.
Natuurlijk hoopte hij dat zij zou zeggen dat ze wel een andere vorm van beweging kentquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
Maik ligt eindelijk met Mo in bed en hij wil gaan lopen?.
MAIK JIJ HOMO!.
Heeft nu helemaal bij me afgedaan, wat een totaalmalloot.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie hoopt er dat Maik over haar heen braakt?
Met cappen erbij bijna niet te volgen.quote:
Die is echt té lam.. dat gaat niks meer worden. Er loopt ook allerlei volk nog rond en voor laveloos naakt tegen elkaar aanrijen zonder notie van de omgeving daar zijn ze weer net niet lam genoeg voor.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef Robbiedd het volgende:
Ik hoop dat hij nu kotst, over Monique heen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef versabommie het volgende:
Ja wel godverrrrrredomme.. Gaat Mo nu wel met maike batsen of niet.. wat een hok vol kutmensen zeg!!!! aAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!
Ik heb zo'n idee dat het ook deels is gespeeldquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef quibus01 het volgende:
Maik voelt zich zo beroerd als een hond
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef Robbiedd het volgende:
Ik hoop dat hij nu kotst, over Monique heen.
Ik ga zo hard lachen als Aafke exit gaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aafke gaat er morgen uit volgens de huidige stand.
anyway, het clublied van feyenoordi s voor haar aangepast:
Aafke-slet, aafke-slet, wat gaan wij doen vandaag?
Wij gaan neuken, alleen met hoeveel kerels is de vraag?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef akveor het volgende:
Teveel gezopen? Hoe dan? Je beweegt toch nog? Aanstellert.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Kwartier geleden aan het janken, nu weer in 1 bed..
Inderdaad, wat nep zeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef Roguee het volgende:
Jezus die Maik overdrijft echt. Opeens kan hij niet meer normaal praten![]()
Aldus de ervaringdeskundige.....quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is echt té lam.. dat gaat niks meer worden. Er loopt ook allerlei volk nog rond en voor laveloos naakt tegen elkaar aanrijen zonder notie van de omgeving daar zijn ze weer net niet lam genoeg voor.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef Robbiedd het volgende:
Bij mij begint het draaien als ik eenmaal ga liggen, dus kan goed
is palma dan toch gearriveerd?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef markvanrinsum het volgende:
de schoonmaak dienst is ook weer bezig
zieje wel dat het niet moeilijk is ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar...Alex tief op!.
Bevestigquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef Robbiedd het volgende:
Bij mij begint het draaien als ik eenmaal ga liggen, dus kan goed
Nah ze hoeft zich straks niet wéér te schamen voor paps en mams want er gaat niks meer gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Kwartier geleden aan het janken, nu weer in 1 bed..
Heeft ze het tegen zichzelf?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
Monique:
Doe normaal
Doe normaal
Doe normaal
1 toets, url postenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef fries1984 het volgende:
jezus.. hoe cappen jullie zo verdomd snel?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:31 schreef Nune het volgende:
Servio gaat nog even op zijn buik slaan
Karim is tof!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck off Servio en rot op Karim met je gezicht uit die camera, engerd!!
Laat je gaan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
Ik zit echt een fractie af van halve liters bier tegen mijn ledscherm tiefen!!!
Hooligan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
Netjes gecapt!quote:
Met alle begrip/respect heur, maar alle neukpartijen zijn deze avond volledig kapot gemaakt door...jawel.. de homo's!quote:
En dalijk "zo dat luchtte op" en hop Monique weer vol op de bek.quote:
Kan ik het helpen dat Maik nie wil neuken?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met alle begrip/respect heur, maar alle neukpartijen zijn deze avond volledig kapot gemaakt door...jawel.. de homo's!
Jouw schuld dus, Valsche VALSCHE Nicht!
Over Mo heenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
het was leuker geweest als er zo'n dikke straal kots door de kamer vloog
Als ik Monique zo eens bekijk denk ik van niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En dalijk "zo dat luchtte op" en hop Monique weer vol op de bek.
banquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef versabommie het volgende:
Zin om te neuken? Huur een homo in! Gegarandeerd de hele wijk binnen 10 minuten asexueel
Echte kerel - Servio ..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef Gertje050 het volgende:
Mietje..... hahahahahahahaha.... een echte kerel hoor... geef mij Servio maar... die heeft de meeste dronken gevoerd... hahahaha
Zeggen ze nog dat homo's zo gezellig zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef versabommie het volgende:
Zin om te neuken? Huur een homo in! Gegarandeerd de hele wijk binnen 10 minuten asexueel
Zo wel he! Jouw soort springt net op dat bed en lult de boel om!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat Maik nie wil neuken?!.
Je kunt toch écht niet klagen dat het een saaie avond is geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef waxmask het volgende:
Had weer gelijk, voor 12 uur Portugeese tijd is het feest voorbij en maken de meesten zich op voor bed...
Ik ook... tot die tijd blijf ik wakkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ben benieuwd wat de beddenverdeling is
Kunnen ze die huisnichten van SST niet een eigen reallifesoap in een leuke bedoeïenentent in de Libische woestijn geven?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met alle begrip/respect heur, maar alle neukpartijen zijn deze avond volledig kapot gemaakt door...jawel.. de homo's!
Jouw schuld dus, Valsche VALSCHE Nicht!
Vragen om een ban is een ban krijgen, retard!quote:
en snel GVDquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo wel he! Jouw soort springt net op dat bed en lult de boel om!Dus excuses aanbieden nu!
Maik is gewoon zwaar homo!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo wel he! Jouw soort springt net op dat bed en lult de boel om!Dus excuses aanbieden nu!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hier waren de Nibit's en Hamka's in de aanbieding, ligt de kast vol mee...paupert...
Coma!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik Monique zo eens bekijk denk ik van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |