Laat je gaan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
Ik zit echt een fractie af van halve liters bier tegen mijn ledscherm tiefen!!!
Hooligan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
Netjes gecapt!quote:
Met alle begrip/respect heur, maar alle neukpartijen zijn deze avond volledig kapot gemaakt door...jawel.. de homo's!quote:
En dalijk "zo dat luchtte op" en hop Monique weer vol op de bek.quote:
Kan ik het helpen dat Maik nie wil neuken?!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met alle begrip/respect heur, maar alle neukpartijen zijn deze avond volledig kapot gemaakt door...jawel.. de homo's!
Jouw schuld dus, Valsche VALSCHE Nicht!
Over Mo heenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
het was leuker geweest als er zo'n dikke straal kots door de kamer vloog
Als ik Monique zo eens bekijk denk ik van niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En dalijk "zo dat luchtte op" en hop Monique weer vol op de bek.
banquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef versabommie het volgende:
Zin om te neuken? Huur een homo in! Gegarandeerd de hele wijk binnen 10 minuten asexueel
Echte kerel - Servio ..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef Gertje050 het volgende:
Mietje..... hahahahahahahaha.... een echte kerel hoor... geef mij Servio maar... die heeft de meeste dronken gevoerd... hahahaha
Zeggen ze nog dat homo's zo gezellig zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef versabommie het volgende:
Zin om te neuken? Huur een homo in! Gegarandeerd de hele wijk binnen 10 minuten asexueel
Zo wel he! Jouw soort springt net op dat bed en lult de boel om!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat Maik nie wil neuken?!.
Je kunt toch écht niet klagen dat het een saaie avond is geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef waxmask het volgende:
Had weer gelijk, voor 12 uur Portugeese tijd is het feest voorbij en maken de meesten zich op voor bed...
Ik ook... tot die tijd blijf ik wakkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ben benieuwd wat de beddenverdeling is
Kunnen ze die huisnichten van SST niet een eigen reallifesoap in een leuke bedoeïenentent in de Libische woestijn geven?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met alle begrip/respect heur, maar alle neukpartijen zijn deze avond volledig kapot gemaakt door...jawel.. de homo's!
Jouw schuld dus, Valsche VALSCHE Nicht!
Vragen om een ban is een ban krijgen, retard!quote:
en snel GVDquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo wel he! Jouw soort springt net op dat bed en lult de boel om!Dus excuses aanbieden nu!
Maik is gewoon zwaar homo!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo wel he! Jouw soort springt net op dat bed en lult de boel om!Dus excuses aanbieden nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |