FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ha! Dikke steun van een pot!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kunnen ze die huisnichten van SST niet een eigen reallifesoap in een leuke bedoeīenentent in de Libische woestijn geven?
Mwua jij maakte deze avond nog een opmerking over users die ver over de lijn gingen. Dit vind ik over de lijn, mag ik je daar even op wijzen mister perfect?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vragen om een ban is een ban krijgen, retard!
Pm me maar ik moet nu echt gaan slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef iBenny het volgende: [..] Ik ook... tot die tijd blijf ik wakker![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef Ceetje.. het volgende:
aafke is de gitaar maar gaan vingeren, bij gebrek aan batspartijen
quote:
Weet je wat jij moet doen? Op het NSB knopje drukken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Mwua jij maakte deze avond nog een opmerking over users die ver over de lijn gingen. Dit vind ik over de lijn, mag ik je daar even op wijzen mister perfect?
arme Alexquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef Papiergeld het volgende:
Laura en Servio vechten om Guido's aandacht :p
NSB grapjes, wat een held ben jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Op het NSB knopje drukken!
Joanna.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Mensen die Joanna leuk vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die Joanna niet leuk vindenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef Johnny_Arcade het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben de foto's in het huis ook gezien??quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef Monsterig het volgende:
servio heeft het al over hoe klein guido z'n piemel is...
Huh? Wat heeft de KVK met de NSB van doen...?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen? Op het NSB knopje drukken!
Nee tuurlijk niet, waarom zou je je enige zwerver in zijn natuurlijke omgeving aantasten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
Zouden ze de drank die Karim in zijn la had verstopt ook mee hebben genomen naar achter?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef Papiergeld het volgende:
Karim denkt even tvtijd te kunnen scoren, geef die man een euro en zet m op straat!
Ik vond Joanna vanavond heel leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef Johnny_Arcade het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
anders worden papa en mama boosquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Moeder Overste Laura zorgt dat Mo in haar eigen bed terechtkomt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef iBenny het volgende:
Laura is slim... die haalt Mo weg bij Maik![]()
Aandachttrekkertje dat het is, en dan lekker chagerijnig tegen Phillip doen terwijl hij helemaal niks van haar wil.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond Joanna vanavond heel leuk.
Tuurlijk het is een beetje een gestoord wijf, maar vandaag vond ik haar geniaal.
Ze lag half in coma en Maik gleed met zijn hand onder de dekens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef Caland het volgende:
Laura godverdomme hoer het is geen EO programma.
Precies. Maik is wel zo'n vieslak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
Maik had anders vast wel dingen bij dr gedaan waar ze anders 'nee' tegen had gezegd.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
Laura het huis uit! Zolang zij er is wordt er niet geneukt!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |