quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef Papiergeld het volgende:
Egocentrisch slaat op dit moment het meest op Servio zelf.
Neen, eens genomen blijft genomen! En daar krijg je Barry Manilow bij, daar hebben WE ook het vermoeden van dat hij in jullie pact past!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jullie mogen ze nog steeds hebben. Gratuit..
Alex is een kutspigoloogquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:10 schreef marky het volgende:
Alex is in basis een agressief mannetje. Alex heeft met al zijn mensenkennis niet in de gaten dat Servio kneiter dronken is.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, als niemand het zegt, dan doe ik het zelf maar hè
zatte mensen zijn altijd irritant, als je zelf niet minstens zo zat bentquote:Tiefustering is er nog iemand in dat huis die NIET irritant is?.
Het is nog een wonder dat ze er niet in zit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
Aaf liep net haast tegen de open koelkastdeur op
ik ben helemaal niet dronken Zaadschieterquote:
Vermoeden is niet genoeg!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, eens genomen blijft genomen! En daar krijg je Barry Manilow bij, daar hebben WE ook het vermoeden van dat hij in jullie pact past!
kan het de hele avond al niet bijhouden, m'n browser ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden....
Travestieten maken altijd ruzie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
Soms vragen homos er gewoon om om geslagen te worden
Nee Alex is voor het eerst goed bezig. Servio lult echt de grootste onzin....quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:09 schreef mYsca het volgende:
Alex moet er snel uit Servio is goed op weg
nope die staat zwaar te roken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kan het de hele avond al niet bijhouden, m'n browser ook niet
Vermoeden... die gast is zo homo, dat vrouwen ingeklapte bekken krijgen als ze in buurt komen!quote:
Alcoholhoudende dranken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef Secretstory het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem van Servio?
ja, die wel, ik heb geen tijd om een sigaretje aan te stekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
nope die staat zwaar te roken.
Inderdaad, projectie middels een monoloog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef Flow3r het volgende:
Servio vult alles al in, Alexkan net zo goed ergens anders gaan zitten
Maar er gebeurt wel eindelijk wat..quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef Papiergeld het volgende:
Eigenlijk vind ik ze zonder drank een stuk gezelliger allemaal..
Karim verandert in een enge vent,
Maik gaat kotsen en alsnog chicks proberen te scoren,
Laura wordt een kinderjuffrouw,
Servio gedraagt zich betweterig,
Aafke hoort in een striptent,
en ga zo maar door
even een rust momentje pakken dan hequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die wel, ik heb geen tijd om een sigaretje aan te steken
ja dat zijn natuurlijk wel Grote Zaken en Belangrijke Dingenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus Servio heeft een hekel aan Alex door....kaas en douchen?
Psies! Alleen kinderen en dronken mensen spreken de waarheid!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef Papiergeld het volgende:
Eigenlijk vind ik ze zonder drank een stuk gezelliger allemaal..
Karim verandert in een enge vent,
Maik gaat kotsen en alsnog chicks proberen te scoren,
Laura wordt een kinderjuffrouw,
Servio gedraagt zich betweterig,
Aafke hoort in een striptent,
en ga zo maar door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |