FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
En andersom lijkt me ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik Philip was zou ik voor Monique gaan.... veel knapper
Die link blijft goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier heb je een link voor een hele snelle capper.. direct upload en link beschikbaar. Binnen 5 seconden heb jij een shot obnline op fok: FastScreenshotter2
Graag gedaan
Daar moest ze gebruik van maken, volgens Maik.. Maar dat zag ze niet zo zitten volgens mij..quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg trek van al dat eten en drinken
Gelukkig hoeft de dyslectische Laura dat nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef Papiergeld het volgende:
Smakelijke missie
23 februari om 23.18
Guido aan de slag met ketchup.
De Stem heeft wel een heel speciale missie voor Guido. Hij moet deze nacht een hart van ketchup maken met aan de ene kant zijn naam en aan de andere kant die van Laura.
Ik zou maar opschieten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Aanrader om de strams aan te zwengelen?
Het is nu wel gezelligquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Aanrader om de strams aan te zwengelen?
aafke is op alle streamsquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Waar zien jullie Aafke steeds ik heb alle streams aan maar er is geen Aafke.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gelukkig hoef de dyslectische Laura dat niet
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:39 schreef AskMe het volgende:
Gerard gewoon nuchter over geheimen praten
Ja en dus die mongool maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
J amaar hij heeft een vriendiiiiiiiiin, zegt ze
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier heb je een link voor een hele snelle capper.. direct upload en link beschikbaar. Binnen 5 seconden heb jij een shot online op fok: FastScreenshotter2
Graag gedaan
Nee, nauwelijks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen (streams zwwengelen ondertussen) maar zijn ze erg onder invloed?
Precies, vrouwen.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:39 schreef Robbiedd het volgende:
Ik snap het niet .. Ze ontwijkt zijn gezicht steeds, maar gaat wel constant bij hem zitten ..
WHY ME!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
Op de vraag hoe snel te cappen!
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
Godsodetering..doe ik ook zo als ik bezopen ben?.
Die van mij is beter....Gadwin Printscreenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
Op de vraag hoe snel te cappen!
[..]
Nee ze wilde niet volgens mij, maar hij bleef aan dringenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Blue Thunder het volgende:
hmm ze keek naar beneden na het zoenen... dus eigenlijk wilde ze niet
schaamte
En waarschijnlijk ergerquote:
jah dat bedoel ik ook wel enigzinsquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Nee ze wilde niet volgens mij, maar hij bleef aan dringen.
Zal over n kwartier wel ergens liggen te huilen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft de ridder al iemand aan z'n lans geregen?
Zou de redactie de vlag ook uit hebben hangen en de champagne ontkurkt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Gellarboy het volgende:
HALLO FOK!FORUUUUUUUUUUUUUUUUM!!!!!!!!!!!
Ik zit al endeloos te UPC te kijken, maar dit moet gewoon op het forum beleefd worden. #ToegevoegdeWaarde
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
echt he! Aafke kan der verstand gewoon weg niet kapot drinken omdat er gewoon totaal geen verstand inzit
Een uur geleden zegt ze tegen Maik dat ie weg moet gaan, want ze wil Flipquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef ABundy het volgende:
Mo zei net tegen flip dat ze al bezet was. Volgens mij vindt mo flip het liefst, maar is ze bij maik om flip jaloers te maken
Hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand het toilet al gecheckt of Alex daar hangt?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Nuchter ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Darakka het volgende:
Holy $#& die aafke is echt waardeloos als ze dronken is.......
Dat ga ik ook maar eens doen, in alle opwinding al 3u geledenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Nune het volgende:
Gerard maakte wel sjiek zijn peuk aan zeg.
Nee ziet hemmes al, staat bij Gerard.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Het is al bekend dat hij bi-sexueel isquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, ik heb niet terug gelezen, dus misschien dat iemand het al opgemerkt heeft...
Maik heeft een Aussiebum zwembroek aan. Aussiebum is een homo merk. Mijn kast ligt er vol mee. Ik ken geen enkele hetero die Aussiebum koopt. Misschien is het eenclue
.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef Soury het volgende:
Niemand raakt Aafke. Blijf dan ook met je worstenvingers van andere af trut
Ja het herinnerde mij er ook weer aan. Krijg je met zulke leuke streams!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens doen, in alle opwinding al 3u geleden
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb geen live stream maar door jullie posts ben ik helemaal op de hoogte, waarvoor hulde
En Maik zoent toch met Monique en niet met AafkeEr staan hier verschillende namen namelijk
Wat een gelul.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
Sofie heeft een klacht gekregen of ze zich niet zo wilde misdragen, omdat ze naakt omkleed.:{
Maik zoent met MO maar die bekende net dat ze bezet is, zal niet lang duren denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb geen live stream maar door jullie posts ben ik helemaal op de hoogte, waarvoor hulde
En Maik zoent toch met Monique en niet met AafkeEr staan hier verschillende namen namelijk
Dat wordt matten met aafkequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Een uur geleden zegt ze tegen Maik dat ie weg moet gaan, want ze wil Flip
foto ?quote:
Iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef Soury het volgende:
Niemand raakt Aafke. Blijf dan ook met je worstenvingers van andere af trut
lekker laten hangen, hij hangt niemand in de weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Nu niet meer...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef Deoz het volgende:
Huh wacht.. Heeft mo dus een vriend thuis zitten?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef snetje het volgende:
vind het knap van Maik dat hij wel steeds de goede blonde pakt
Dat bekende ze net tegen Phillipa.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef Deoz het volgende:
Huh wacht.. Heeft mo dus een vriend thuis zitten?
Dronken vrouwen gebruiken is zo........................quote:
Van een afstandje zijn ze redelijk inwisselbaar in die little black dresses idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef snetje het volgende:
vind het knap van Maik dat hij wel steeds de goede blonde pakt
"Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, in de zomerzon"quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
Wat toevallig, dat liedje heb ik de hele dag in mijn hoofd gehad gister. Ik was het net kwijt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, in de zomerzon"
Zo opgelost.
Slaap lekker verder..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef versabommie het volgende:
Maik is echt een mongoll. Als ik vrijgezel was en ik had in dat hok gezeten met deze drankverdeling dan had de regie keiard kunnen gaan streamlocken want ik had monique alle hoeken van de "liefde" laten voelen!
Ik hoorde Servio op een gegeven moment zeggen dat als Guido zin in ervaring met een man dat hij maar langs moest komen. (of iets in die zin)quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het wel meesterlijk vinden als Guido vanavond nog bij Servio in bed eindigt... en dan lekker inzoomen op Laura's gezicht
dat gaat straks allemaal zo brak in bed liggen en morgen wakker worden met OMG ...KUT!!!!!quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef versabommie het volgende:
Maik is echt een mongoll. Als ik vrijgezel was en ik had in dat hok gezeten met deze drankverdeling dan had de regie keiard kunnen gaan streamlocken want ik had monique alle hoeken van de "liefde" laten voelen!
Jep.. dit is haar laatste avondquote:
Serieus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maar wel zijn piemol latem zien
En dan nog 11 weken in 1 huis moeten zitten samenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef snetje het volgende:
[..]
dat gaat straks allemaal zo brak in bed liggen en morgen wakker worden met OMG ...KUT!!!!!![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Op de wc bezig met de bobbel in zijn broek
Kurt Karimquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef Stability het volgende:
die zwerver gaat er met de minuut enger uitzien...en maar in de camera loeren, bah
Tsja mixdranken is wat anders dan goedkope blikken schultenbrauerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef tuintegel het volgende:
Karim heeft ook meer op dan goed voor zijn hoofd is...
jaquote:
terecht.. ik ben eigenlijk heel preuts getuige mijn 3 kinderen en 2e huwelijk!quote:
jahquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef Robbiedd het volgende:
Mijn god, hij gaat gewoon mee de wc in?
Tegen Mo's wil, want zo duwde hem eruit.quote:
cappen dan ik mis alles!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |