Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben elkaar een kus gegeven
Een vos verliest....quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef ABundy het volgende:
Zwerver heeft alcohol verstopt in zijn la
quote:
kusquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
was het een kus of een tong bij Guido en Laura?
Dit is echt fakkin abnormaal inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, dit is toch niet meer te volgen zo zoveel als er gebeurt?
Zou de redactie nu ook inzien dat dit veel leuker is?
Misschien is het wel echtquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna: Ik heb jullie gekoppeld.Grappig dat ze niet weet dat het nep is.
Nah is nep dit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Monsterig het volgende:
denk dat er nu een meisje van 16 haar polsen aan het doorsnijden is
m'n laptop kan het ook af en toe allemaal niet meer bijhoudenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dit is echt fakkin abnormaal inderdaad
Laat mij ver uit de buurt van Aafke!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef waxmask het volgende:
Ok kom maar met de beavershot van Aaf....
Het is allemaal komediequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Kwaliteit het volgende:
wtf eerst doen ze moeilijk om samen in bed te liggen en nu lopen ze te zoenen?
Eerder Mo maar hij discrimineert niet denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maik wil dat Aafke 'm aftrekt?
player maikquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Wie vraagt er nou aan Guido of ie echt geen vriendin heeft?
Ze is 17, en laten we hopen dat ze begrijpt dat dit voor t spel is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Monsterig het volgende:
denk dat er nu een meisje van 16 haar polsen aan het doorsnijden is
En hoe!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
Aafke gaat bij Philip liggen, want het is dr laatste avond
Inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
Als nu nog niet bewezen is dat er af en toe drank in zo'n hok moet weet ik het ook niet meer! Hier gaan we dagen plezier van hebben! Ik zeg 1 keer in de 3 dagen een volle bak drank en we hebben 13 top weken!
Pleurt op, homosexualiteit is te genezen, zeker door Aafke!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat mij ver uit de buurt van Aafke!
Ga maar naar bed dan...dit gaat een lekker showtje worden voor de liefhebber...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat mij ver uit de buurt van Aafke!
waarom gebeuren it soort dingen nooit op RLS meets!quote:
Zelfs jij zou homo worden van Aafke!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pleurt op, homosexualiteit is te genezen, zeker door Aafke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |